Stránka 2 z 2
Napsal: stř 23.11.2011 15:48
od Tommybmw
Diky vsem za cenne rady a snahu o pomoc, auto uz startuje a jezdi jako zamlada:-)
Nechal jsem otestovat vstriky, dva museli jit na repas a serizeni plus novy regulacni ventil na cerpadlo a vse je OK;-)
Napsal: čtv 24.11.2011 08:45
od cmelak
Sice mam 530D ale resim stejnej problem, me to podle diagnostiky ukazuje ze mi strasne pomalu nabehne tlak do listy tak mam taky podezreni na vysokotlake cerpadlo. Startuje mi to taky tak 3-4 vteriny.
Ale co jsem se te chtel zeptat, ten regulacni ventil. co si menil je teda primo na tom vysokotlakym cerpadle v motoru?
Napsal: čtv 24.11.2011 10:07
od Tommybmw
Jj, ten ventil je primo na cerpadle, cislo 20 na obrazku.
http://realoem.com/bmw/diagrams/e/g/254.png
Mne to ted tak dvakrat az trikrat otoci motorem a hned chytne.
Napsal: čtv 24.11.2011 10:14
od Andre2
Ten DRW ventil má na sobě mini sýtko - to je ten zdroj problémů, nedá se samostatně vyměnit a ani moc vyčistit.
Napsal: čtv 24.11.2011 10:42
od cmelak
A kde si ten ventil kupoval popripade kolik si za nej vyhodil, mozna bych ho taky zkusil vymenit.
Napsal: čtv 24.11.2011 10:50
od Tommybmw
Kupoval jsem ho v Bosch servisu, stoji plus minus 3000Kc.
Napsal: čtv 24.11.2011 12:06
od cmelak
A jak te napadlo vymenit ten ventil? Napovedela ti diagnostika s temi 15% ?
Napsal: čtv 24.11.2011 12:22
od Tommybmw
To byla spis preventivni vymena. Mel jsem na nej zalusk od zacatku, tak se vymenil

Napsal: úte 29.11.2011 20:31
od cmelak
Tommybmw píše:To byla spis preventivni vymena. Mel jsem na nej zalusk od zacatku, tak se vymenil

A myslíš tedy, že byl na vině regulační ventil nebo ty dva vstřiky?