Stránka 2 z 2
Napsal: sob 19.11.2011 22:47
od bibikuba
byl jsem sice na origo ale věřím že to diag.neodhalí...Moc ale nevěřím že tohle dělají vstřiky-přiklonil bych se k té naftě nebo nějaké el.závadě třeba horší startér.Já to ale moc neřeším i když mi to docela vadí
Napsal: ned 20.11.2011 00:10
od magorcondoria
1 Bar nestačí! Snímač tlaku na railu je zapojením stejný.0,5 voltu v klidu.Při startování se musí napětí dostat přez 1V.Jinak jednotka nebude aktivovat ani vstřikovače.
Pokud nebude na vstupu do vysokotlakého čerpadla adekvátní tlak,tak nemůže být ani výsoký tlak.Tlakoměr stačí do 10bar,normální manometr.Dá se koupit třeba kde se zabývají hydraulikou za ca.400,-
ALE STAČÍ TI DIGITÁLNÍ MULTIMETR!
Starter by měl mít min. 200 ot/min.Lze zase vyčíst přez diag. Lze zjistit i z korekce volnoběhu,jak jsou na tom mezi sebou i vstřikovače.(který může zvýšeně propouštět do přepadu)
Napsal: ned 20.11.2011 01:10
od bibikuba
a dá se změřit ten starter na autě,jestli maká jak má-myslím že když nemá patřičnej výkon tak se může startování prodloužit
Napsal: ned 20.11.2011 12:17
od Andre2
Určitě diagnostika hodně napoví, uvidíš startovací otáčky, tlak před čerpadlem, tlak v liště a hlavně střídu DRW ventilu.
Ty vstřiky moc dig. ale neodhalí, vstřik může dávat v toleranci a může jít hodně do přepadu, nebo do přepadu je OK, ale třeba na volnoběh nemusí dávat vůbec. To je skutečně nejlepší test na stolici.
Napsal: ned 20.11.2011 23:17
od tyufa
Koukni na zpětný vedení nafty ze vstřikovačů. Z každého vstřiku ti musí jít nazpátek stejný množství nafty.
Napsal: ned 20.11.2011 23:31
od milo
bibikuba píše:a dá se změřit ten starter na autě,jestli maká jak má-myslím že když nemá patřičnej výkon tak se může startování prodloužit
ja mel v haji starter a mel o hodne nizsi otacky nez na videu co tady ted bylo. po vymene uhliku a vycisteni ma zvuk vicemene stejny jak z videa.
Napsal: ned 20.11.2011 23:48
od magorcondoria
Napadla mě jedna možnost,jak si to změřit, za použití běžných věcí. Udělej značku na řemenici.Nasnímej kamerou startování.Natáhni to do programu na střih videa.No a podle počtu snímku na jednu otáčku to zjistíš.Samozdřejmě musíš použít ten úsek kdy už starter točí konstantě.
Napsal: ned 20.11.2011 23:56
od Andre2
Jj, proč to dělat jednoduše, když to jde i složitě že?

Napsal: pon 26.12.2011 12:42
od cmelak
Tak konečně vyřešeno, chci tedy nějak uzavřít tuhle problematiku a napsat že to bylo vysokotlakým čerpadlem, vyměnil jsem ho a je klid, startuje téměř na drc a teď i když šlápnu na podlahu v nízkejch otáčkách, tak mě to normálně postupně vytáhne až nahoru a ne že to skočí do nouzovýho režimu jako před tím. Takže díky všem za rady.
Napsal: úte 27.12.2011 11:29
od StepanMatl
Co to stálo?
Napsal: úte 27.12.2011 11:41
od cmelak
StepanMatl píše:Co to stálo?
Jetý VTČ trojku a asi 4 hodiny práce

Nový čerpadlo jinak stojí 25 tis.
Napsal: úte 27.12.2011 11:43
od StepanMatl
No právě proto se ptám

Napsal: úte 27.12.2011 13:49
od Snejk
no pocitej do toho tu flasku bozkova za praci

kterou sis stejne udelal sam

Napsal: úte 27.12.2011 14:39
od cmelak
Snejk píše:no pocitej do toho tu flasku bozkova za praci

kterou sis stejne udelal sam

To bylo za poskytnuti strechy nad hlavou a za pujceni toho aretacniho srace:) Kazdopadne jsem si takhle v pul jedny rano na dilne Stedrej Den nepredstavoval

Napsal: úte 27.12.2011 15:09
od Snejk
kdybys nekecal
