Stránka 2 z 2
Napsal: stř 30.11.2011 11:13
od cmelak
Pozná se jednoznačně na diagnostice, že je v háji čidlo vačky? Taky mi to dlouho startuje, jak za studena tak za tepla, na diag. jsme zjistili že nabíhá tlak do lišty při startování strašně pomalu tak nevim jestli je na vině čidlo vačky nebo vysokotlaký čerpadlo.
Napsal: stř 30.11.2011 11:26
od StepanMatl
Nepozná, občas to diag píše, občas ne... Mě to třeba nepsala.
Ale to by ti dělalo jen za tepla a nenastartoval bys vůbec, dokud by motor nevychladl.
Já bych to tipoval taky na to podávací pod řidičem.
Napsal: stř 30.11.2011 11:36
od cmelak
Tak já to čerpadlo pod řidičem už vyměnil a nic se nezměnilo takže je možná skutečně na vině to vysokotlaký.
Napsal: stř 30.11.2011 16:36
od StepanMatl
Tak čerpadlo dorazilo, montáž půl hoďky na heveru.
Nové čerpadlo vrčí a syčí jako RC vrtulníček, ale furt lepší, než ten zvuk u toho starého.
Ale připadá mi, že systém natlakuje dřív než to staré - cca po 30 sekundách po otočení klíčku na kontrolky se vypne.
Zatím to vypadá funkčně. Jsem zvědav jak se to bude chovat, snad to bylo tím.
Zvláštní, staré čerpadlo jsem pak připojil přímo na baterku a mělo normální tichej zvuk, ale to mělo včera, když ještě bylo na autě... asi má zase zrovna "funkční" den
