Stránka 2 z 3
Napsal: úte 07.02.2012 14:16
od rooc
tam byl pouze na poslední stupeń omezovač otáček kterej šel pryč
Napsal: úte 07.02.2012 14:31
od Hanz
kdyz pominu narky cloveka, kterej si mel patrne koupit TDi (sorry, ale masochisticky se hrabat v nejakym menu a psat si na ruku, kolik tam "jeste je" mi prijde bez ucty k sobe samemu), je tema trochu unesene v OT

Napsal: úte 07.02.2012 14:55
od Traviss
To není řešení, to mi teď nedávno brečel můj lakoš, co jezdí v Oktávě I za 5l nafty, že se nemůže dostat pod 8l
Přídávám další OT

Napsal: úte 07.02.2012 15:44
od Brátn
plováky lžou a basta, jediná kontrola je natankovat do plna, vyjet to a opět do plna a vyjet to ideálně na jednou, na teplý motor ne v zimě ustavičným startování studeného motoru a divit se vysoké spotřebě, když to jede na sytič
pokud nemáš na to natankovat dvakrát plnou, tak sis vybral špatné auto, bohužel E39 padla cenou tam, kde si jí může koupit každý, ale ne každý ji dokáže finančně servisovat, až potom co spočítáš kolik ti to žralo tím postupem co píšu já a M3maniak, tak se opět zeptej co s tím pokud ti to bude žrát moc tj. nad 15l
Napsal: úte 07.02.2012 15:49
od Carpadian
Musím se přiklonit na stranu kolegů, protože divit se spotřebě 20L po městě u pomalu 3.0 benzín je fakt divný.

Navíc je všechno zmrzlý, místo oleje v převodovce tér a to taky je nutný rozpohybovat něčím.
Pokud máš problém s živením vozu, tak si kup do města Matize nebo Tico, případně jezdi hromadnou dopravou, nic víc ti nikdo neporadí.
Napsal: úte 07.02.2012 16:00
od korado
zima a krátke trasy je pre motor utrpenie. Pri 530d mám spotrebu v zime cca 11 (ale keď som vynuloval BC a jazdil vyslovene krátke trasy a so studeným motorom tak to bolo 22.4!). Pri 750iL mám teraz v zime cca 18 a to jazdím piánko... už nech sa oteplí

Napsal: úte 07.02.2012 16:03
od DjPILLI
750iL a 18?...no.... tak co potom já s mojí 2.8čkou... nemůžu jezdit za 20, tímhle stylem jakým jezdím. Neřeknu kdybych na to šlapal jak kokot... ale já fakt jedu opravdu jak důchodce takže těch 20 by si to nidkd nevzalo, navíc sem neřekl že je to město 100%,,,, je to půl na půl... takže neni možný prostě.
Budu kupovat carsoft o víkendu..protože 800už za diag znova nedám..to radši 3k a mám jí na furt... základ stačí.
Napsal: úte 07.02.2012 16:04
od Carpadian
Jel jsem s 3.0 benzín na chalupu (odstavit pro poruchu převodovky) na 1. nebo 2. - dál to neřadilo (automat) a jel jsem za 19,6 dle palubáku, takže v reálu tak za 21L.
Nahradní vůz Escort 1.6 16v 7.5L dálka, klidná jízda, celkem 200km, z toho 180km mimo město, takže taky nic moc.
Napsal: úte 07.02.2012 16:09
od DjPILLI
na jedničku a dvojku tu spotřebu chápu....
Napsal: úte 07.02.2012 16:12
od DjPILLI
Znova se zeptám: kdyby někdo věděl, byl bych rád za odpověď...
Kdyby byla blbá lambda, nebo váha..tak by byla spotřeba vyšší, ale..ukázalo by se to i v počítači nebo se to projeví jen v nádrži a počítač si jede furt svojí?
Napsal: úte 07.02.2012 16:46
od Carpadian
Už od října tady brečíš nad spotřebou a hypnotizuješ palubák, jako Krista na křížku. Pokud nemáš na provoz auta, tak proč sis ho proboha kupoval

Pokud nevíš, co s tím je, tak to strč do servisu, neřezej výfuky a podobný 3.14viny. Pokud nemáš na servis nebo dokonce ani na 2 nádrže benzínu, tak to za pár korun prodej, někdo si to dá dohromady a všichni budou spokojený. Ty nebudeš na Chocholouška při pohledu na budík, nebudeš muset nakukovat do nádrže atd. a nový majitel si pojezdí, protože bude soudnej a bude vědět, co žere třílitr v zimě po městě.
Nic ve zlým, ale nemáš náhodou kšilt dozadu a folie Lidl na sklech
DjPILLI píše:čau klubáci
chtěl sem si trošku pohrát se zvukem mé 528i, chápu že za tohle mě ukamenujete, ale... v zádu jsou dvě "bandasky" z toho jedna slepá, - Jedno je tlumič (z toho jdou plyny ven), a to druhé by měl být rezonátor?.... no prostě, do tý slepý bandasky sem vykuchal díru, takže vlastně teď jde kouř ven jak přes tlumič, tak i do prořízlého rezonátoru (dřívě se z rezonátoru vracel do tlumiče a pak teprve ven).
zvuk to má hezkej, žádný to ševelení co zní jak 1.6ka, ale pěkně hlubokej konečně, ale zase nic co by řvalo

prostě konečně to zní jako 2.8, decentně, ale dravě...
tak a zajímá mě, o kolik moc se může tímto zákrokem zvednou spotřeba?...
Napsal: úte 07.02.2012 16:48
od Don
nebo take termostat... jezdil bys pak porad na bohatou smes
lambda ti neprida... i kdyby 5l, vaha nevim kolik je schopna udelat
Napsal: úte 07.02.2012 17:02
od noname
jediná možnost je s plnou nádrží, plováku ani věřit nejde, neukazuje aktualní hodnotu, ale jakysi přepočet k aktualní spotřebě a dojezdu (snad je tomu tak i u 2,8). Pokud jsi měl nedávno vynulované bc, tak ti to bude klesat, 20 je na tohle auto prostě moc, to by jsi snad musel jezdit 5 km na 2 ku 5 krát deně... elektronika, lambdy ti cosi zvýší spotřebu, ale max o 2 litry, zato váha je na tom hůře, realně 6 litrů.
Napsal: úte 07.02.2012 17:17
od Carpadian
Opsal jsem údaje ze svého super mega podělaného klenotu podobné kubatůry a výkonu:
Saab 9-5 Wagon 3.0t V6 (automat): město 16.4/ mimo město 9.1/ kombinace 11.5. A to je za laboratorní podmínek. V zimě (mráz) město bez potíží přes 20L, parkování venku, v létě mimo město v pohodě za 8.5L, ekonomy za 8L, ale to už je vopruz.
Napsal: úte 07.02.2012 17:22
od DjPILLI
No, k tomu palubáku ještě. nenuloval sem ho... mám tam dlouhodobě mezi 10-12 litry. ale to co zmizelo z nádrže odpovídá 20l.... nesoudím už podle palivoměru, ale podle toho co sem v té nádrži viděl vlastním okem (úplné hovno) po 90km. (19l fuč)
A pro toho chytrolína..dokud mi to žralo krásných 10-11 litrů stíhal sem to živit..ale jezdit za 8kč/kilometr by se asi nelíbilo ani Tobě! na to sem si mohl koupit 5l Cherokee, nebo podobnou krávu nenažranou
Tak bych to teda možná viděl na Váhu no... dost pravděpodobné...uvidíme co dál, až ho hodim na Diag. pak dám vědět
zatím děkuju Vám kteří podali nějákou tu užitečnou informaci.
a Vám rejpálkům - Kdybych nevěděl do čeho jdu, vrtuli bych si nekoupil. Nejsem píčus co chce jezdit oktávkou "jedna-devět tédéííí" do lídlu na nákupy

Napsal: úte 07.02.2012 17:31
od Carpadian
Von tech chytrolín hlavně ví, kolik žere třílitr šestiválec benzín v zimě při poskakováni na krátkejch trasách a hlavně ví, jaký auto uživí i servisně.

Mimochodem pižláním výfuku jsi tomu nasadil korunu.
Napsal: úte 07.02.2012 17:47
od RuDoSh
Tak vyměň váhu vzduchu. Třeba to tím nebude, tak to budou lambdy..... nebo ne..... a nebo to dej na DIAGNOSTIKU a vyměň co je potřeba!

Napsal: úte 07.02.2012 17:48
od Brátn
hochu to s tím výfukem nemyslíš ani vážně? za to bys zasloužil nasrat na ruce a týden nepustit k vodě, a ty máš ještě tu drzost se tady ptát a zakládat vlákno o tom proč ti to žere?
a na carsoft zapomeň úplně ten ani nerozjedeš a když tu váhu neodpojíš na tvrdo, tak ani chybu nanapíše, musíš vědět co má vypisovat a kde to vypisuje a jak se ty hodnoty mají projevovat a na to to auto potřebuješ rozjet a dostat do určitého stavu a měříš to za jízdy, to není o tom že připojíš kabel a na Aceru načteš chyby

to samé je lambda, musíš ji umět kontrolovat
chceš další radu? poslechni lidi kteří s těmi auty žijí denně, natankuj plnou a opět plnou, neřeš kraviny a oprav ten výfuk, výfukové potrubí je nějak stavěné a tak má být, změnou jakékoliv části ti stoupá spotřeba! cokoliv na autě dobastlíš je vždycky špatně!
Napsal: úte 07.02.2012 18:05
od Traviss
DjPILLI píše:čau klubáci
chtěl sem si trošku pohrát se zvukem mé 528i, chápu že za tohle mě ukamenujete, ale... v zádu jsou dvě "bandasky" z toho jedna slepá, - Jedno je tlumič (z toho jdou plyny ven), a to druhé by měl být rezonátor?.... no prostě, do tý slepý bandasky sem vykuchal díru, takže vlastně teď jde kouř ven jak přes tlumič, tak i do prořízlého rezonátoru (dřívě se z rezonátoru vracel do tlumiče a pak teprve ven).

Napsal: úte 07.02.2012 20:45
od BMWX5power
Traviss píše:DjPILLI píše:čau klubáci
chtěl sem si trošku pohrát se zvukem mé 528i, chápu že za tohle mě ukamenujete, ale... v zádu jsou dvě "bandasky" z toho jedna slepá, - Jedno je tlumič (z toho jdou plyny ven), a to druhé by měl být rezonátor?.... no prostě, do tý slepý bandasky sem vykuchal díru, takže vlastně teď jde kouř ven jak přes tlumič, tak i do prořízlého rezonátoru (dřívě se z rezonátoru vracel do tlumiče a pak teprve ven).

Hadr