Stránka 2 z 4
Napsal: pon 26.03.2012 13:34
od mari
rooc píše:tak je třeba přicpanej..mě kdž se ucpal uplně ukazoval mi do výměny cca 50tis....jak se čistil, jse msem dával na fotkách a na videu
Viděl jsem vlákno když si to čistil, sajrajt z toho lítal pěknej, nicméně už od x lidí jsem slyšel že to čistit nemá smysl, že je to na chvíli a po čase zase to samý. Buď koupit novej za nesmysl což udělá málokdo, nebo nejlépe úplně odstranit a mít pár koníků navrch. Bůh suď.
Napsal: pon 26.03.2012 14:13
od rooc
mari píše:rooc píše:tak je třeba přicpanej..mě kdž se ucpal uplně ukazoval mi do výměny cca 50tis....jak se čistil, jse msem dával na fotkách a na videu
Viděl jsem vlákno když si to čistil, sajrajt z toho lítal pěknej, nicméně už od x lidí jsem slyšel že to čistit nemá smysl, že je to na chvíli a po čase zase to samý. Buď koupit novej za nesmysl což udělá málokdo, nebo nejlépe úplně odstranit a mít pár koníků navrch. Bůh suď.
tak záleží na to jak to vyčistit, já jsem se s tím je*al skoro celej den..ten popis tam byl přesnej a od té doby nou problém a najeto cca 10k a zatím bez problému...a pokud by problém nastal udělám si to klidně znova....navíc mám pocit, že jsem to uděla co nejlíp to šlo...ono když to někdo vypere jen wapkou, tak bych věřil tomu, že to bude nachvilku nebo tím rádoby zázračným čističem....u mě z toho začal lítat ech bordel až se do cačalo čisiti vzduchem
Napsal: stř 28.03.2012 15:04
od Jendix
mari píše:rooc píše:tak je třeba přicpanej..mě kdž se ucpal uplně ukazoval mi do výměny cca 50tis....jak se čistil, jse msem dával na fotkách a na videu
Viděl jsem vlákno když si to čistil, sajrajt z toho lítal pěknej, nicméně už od x lidí jsem slyšel že to čistit nemá smysl, že je to na chvíli a po čase zase to samý. Buď koupit novej za nesmysl což udělá málokdo, nebo nejlépe úplně odstranit a mít pár koníků navrch. Bůh suď.
Já jsem vyčistil a mám najeto už přes 30tis a zatím naprosto v pohodě.. navíc jsme koukali přes diagnostiku na tlaky kolem filtru a byli naprosto bez problému v tolerancích.. myslim že je to pořád rozumější řešení než ho hned vykuchat.. navíc nikdy nevíš co přijde za pár let.. změní se pravidla a půjdou po autech který to maji vykuchlý.. jako např. po HID xenonech..
Napsal: pát 30.03.2012 12:37
od mari
Nirvana74 píše:mari píše:Zkus vyzkoušet jestli si cukne i studený, mě to ráno do práce jede jak má, ani necukne. Samozřejmě nezkouším mu nakládat když je studenej, ale normální jízdou je vše v pořádku, jak se zahřeje, tak si cukne a při plnym plynu se dusí.
Taky mám pocit, že to dělá až když se ohřeje, ale není to tak drastický, nedusí se.
Máš nějaký nový poznatky? Já se sem tam na trojku dostanu nad 3500 ot/min ale od čtyřky vejš to auto prostě táhne jen do 3500 ot./min dál ani ťuk, prostě vypne a nejede. Teď se mi mění všechny filtry a olej, udělá se diagnostika tak odpoledne budu moudřejší. Co jsem pročítal Německý fóra tak je to většinou buď ztráta tlaku před turbem, čili netěsnost nebo prasklá hadice, DPF, škrtící klapka nebo váha.
Napsal: pát 30.03.2012 13:39
od rooc
já když jsem měl auto rozdělaný...část jsem psal i do sz.., tak jsem udělal všechny podtlaky.., vyčistil egr, šktríčí klapku atd...každopádně co mi bylo porazeno..koupil jsem si těsnící gumu na turbo když chytneš za to hliníkovou trubku co jde do turba, nesmíš s ní ani pohnout.., já s ní mohl normálně mávat.., prodávaj na to těsnění je to defakto takovej návlek kterej by se měl měnít taky pravidelě...pak všemožné okroužky do intercooleru a pod..., každopádně toto jsou korunové položky a není naškodu si to pro jistotu udělat..., u mě to bylo tak že mi auto jelo, nejelo.., cukalo.., a pak jak ty..táhlo...a najednou lup... odchod na párek....u mě pdf..ale jak říkám...na diagnostikách mi říkali...váha vzduchu regulace turba atd....a velký hovno tak leda...pak jsme byl u mentuliho(mítní člen co kóduje a pod) ten se mi na to koukal..a řekl mi, že mám "v průběhu" regeneraci PDF, která se ovšem nedokončila...když mi tuto "chybu" smazal auto jelo cca 3 kilometry jako šlak...a pak zase nic...čili jsem šel čistit
Napsal: pát 30.03.2012 13:52
od mari
Schválně večer napíšu co vyhodila diagnostika za chybu. A možná by stálo za pokus zkusit přes diagnostiku spustit regeneraci a jet někam na projížďku co to udělá.
Napsal: pát 30.03.2012 19:41
od mari
Mám za sebou komplet výměnu filtrů a oleje. Diagnostika před výměnou ukázala: 1, žhavič 4. a 5. válec
2, palivový filtr - nízká průchodnost
3, řízení ventilátoru chladiče
4, DPF
Po výměně jsem ujel cca 80 km, zkoušel jsem to prohnat a vytáčet už se nechá takže palivový filtr měl velkej vliv. Na 4. stupeň 180 km/h a cca 4700 ot/min a na 5-ku 210 km/h a cca 4400 ot/min. Oproti tomu že se za boha nešlo od 3-ky vejš dostat přes 3500 ot./min teda rapidní rozdíl. Nikdy před tim jsem auto do takových otáček nehnal takže nemůžu srovnat před a po, ale snad je to OK. Chyby jsme smazali a příští týden načteme znovu co to vyhodí. Každopádně mě ostatní chyby nenechávají v klidu a pokud se objeví znovu, budu hned řešit, nenávidim ten pocit když neni všechno OK. DPF bude s největší pravděpodobností přicpanej takže se čištětní nejspíš stejně nevyhnu. Nevím jaký vliv má to řízení ventilátoru chladiče na termostaty, ale přijde mi že když dám topení naplno tak ten vzduch neni až tak horkej jak by měl být, takže zkouknu teplotu motoru a vyměnit termostaty, to by vysvětlovalo že se nespustí regenerace DPF, protože se možná nedosáhne požadovaný teploty nutné k početí regenerace filtru.
Napsal: pát 30.03.2012 23:29
od rooc
hele a měl sis taky nechat zkontrolovat teplotu chladící kapaliny...na zahřátém motoru abys věděl jak jsi na tom s termostatama...a pokud to vyhodilo pdf, tak je to jasný.., pokud se chyba smazala, tak to pojede.., záleží jak moc je přicpanej a pokud jsi ho tak prohnal mohlo defakto dojít i k regeneraci.., ale dost možná, že se točne dělat znovu já to tak měl taky...pokud by to smazalo aito jelo chvilku normálně..a pak to zase začalo dělat...pokud už to jednou hodilu pdf vyčistil bych to a máš svatej klid, jinak žhavky jsou pěknej omrd.., to musí jít dolů sání rozděláš škrtící klapku, egr a pod, to bych bejt tebou nechal až před zimou.., řešil jsme to stejně na sání jsem koupil nové těsnění a vyškubal jsem i všechny podtlaky a dal nové..., to když si pak uděláš, tak si myslím že ničemu neuškodíš.., je fakt, že já když jsem auto přivezl udělal jsem hned filtry všechny...
Napsal: sob 31.03.2012 10:16
od mari
Pokud diagnostika vyhodí znova i to řízení ventilátoru tak ty žhavky vyměnim hned i když to v zimě startovalo dobře i při velkejch mrazech, to neni drahá záležitost. Spíš nevim co si představit pod pojmem řízení ventilátoru chladiče. Každopádně ty termostaty musim taky pořešit. Dneska si změřim teplotu motoru přes BC a pak kdyžtak napřímo teploměrem.
Napsal: sob 31.03.2012 12:25
od janwert
jak se meri teplota motoru pres BC?
Napsal: sob 31.03.2012 12:34
od rooc
je tu návod....respektive na youtube je popis
Napsal: sob 31.03.2012 12:47
od janwert
mas odkas na ten navod na youtube?
Napsal: sob 31.03.2012 12:56
od rooc
Napsal: sob 31.03.2012 13:01
od janwert
Diky to jsem zvedav jestli to dokazu.
Napsal: sob 31.03.2012 13:41
od mari
Zkoušel jsem teplotu motoru a zahřejvá se to strašně pomalu po asi 25 minutách tam bylo 74 stupňů, při zrychlování to lezlo pomalu nahoru, ale při volný jízdě to pozvolna klesalo. Až po dalších 15-20min co jsem nechal auto stát a běžet to vylezlo na 90, po držení cca 1500 ot na místě to vylezlo na 97,
ale pak už to vrtule začla chladit a nelezlo to nahoru a naopak o stupeň dva to spadlo a takhle dokola. Jakmile jsem se rozjel tak to spadlo na +- 80, takže myslim že mě výměna termostatů nemine, protože za jízdy to na provozní teplotu nedostanu. To je nejspíš důvod že nezačne regenerace DPF a ten sajrajt z něj prostě nevylítá ven a zasírá se postupně víc a víc.Aspoň to si myslím.
Napsal: sob 31.03.2012 13:44
od rooc
Enil jsem oba kdyz to nezenu tak se mi auto zahreje do 5ti min a drzi krasnCh 90 st
Napsal: sob 31.03.2012 13:57
od mari
Tak to je právě to co potřebuju, v tom bude zakopanej pes, možná že po výměně termostatů se to zregeneruje ale pokud i pak ukaže diagnóza DPF tak ho vyčistim. Dostal jsem doporučení na přípravek PRO TEC, nechat přes noc působit a pak vystříkat. Kde se daj nejrozumněji koupit oba termostaty? Díky.
Napsal: sob 31.03.2012 16:04
od rooc
v bmw vyjdou ona na nějakých 15-1600
Napsal: sob 31.03.2012 16:43
od mari
Koukal jsem akorát na Krotila a tam to vychází na nějakejch 2160 s daní oba. Posílaj z BMW i na dobírku? Nemám žadnej autorizák po ruce.
Napsal: sob 31.03.2012 18:23
od rooc
podle mě ne..já si to taky beru v olomouci...navíc ten hlavní je drahej ale bmw začalo brát jakou sik náhradu co je o 400 levnější..., prostě jim ho dělá už někdo jinej z lepší prach čili oba vyjdou na 1600 cca