Napsal: pon 11.06.2012 20:39
Meda píše:Ale tak treba kdyz kupoval svoji 540tku za uprdeny pade, tak mu nikdo nerekl, ze si ma misto V8 vzit Octavku a ted chce poradit neznalemu

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Meda píše:Ale tak treba kdyz kupoval svoji 540tku za uprdeny pade, tak mu nikdo nerekl, ze si ma misto V8 vzit Octavku a ted chce poradit neznalemu
540david píše:Ale přesně tohle co tady teď povídáš jsou obecné fráze co platí u většiny silnějších vozů. Kolikátou 540i Ádo vlastníš? 100K a voňavka? Každý kdo tady vlastní 540iA moc dobře ví, že nejhorší noční můra je KO automatu. Opravit na 100% to dokáže "skoro nikdo" a většinou cena opravy je 60k a více. Ti kdo mají 5HP 30 mají celkem štěstí, jelikož je to skříň určená pro 750. 5HP 24 již tak spolehlivá není. Mám již několikátou E39 a myslím, že cenu oprav dokažu dost přesně odhadnout, bohužel..) Jen to podělaný houpání motoru, na které je V8 háklivé, se rovná kompletnímu přetěsnění sání+klapka za motorem, většinou jsou KO brzdy, nebo po prvním pořádném svezení odejdou. KO Tlumiče, NIVO. Zavěšení z hliníku je většinou taky KO a to následuje tyč řízení z maticové převodky, apod., apod., Jsou toho mraky.
Sice "prodávám/neprodávám" svou 540i, ale furt do ní cpu peníze, jelikož je to mazel. Mám jí místo motorky na zábavu, ale myslím, že majitelé 540 by mohli vyprávět o nákladnosti oprav.
p.s: Já jsem jinak klidný, ale když mě někdo nazve kokotem, tak mě to lehce znervózní. Ale nerad bych, aby v tomto duchu "chatu" pokračovala i tato debata.
540david píše: vidím, že se tady rozebírá moje koupě za 50K. Je to dost srandovní, že se k tomu vyjadřují lidé, co vůbec neví nic o stavu auta a jeho minulosti. Již když jsem jej kupoval, měl jsem připraveno cca. 100K, aby se auto rozchodilo. Myslím, že fundovanější k nákladnosti oprav by byl minulý majitel Biturb, který bohužel měl VELKOU smůlu.