Stránka 2 z 5
Napsal: pát 06.07.2012 19:16
od kovma
Přesně tak, je to o kusu a štěstí. U mne jsou pravidelné výměny nápní, filtrů atd.samozřejmě, ale kdo ví jak se k tomu choval ten předchozí majitel.
Našel jsem ještě toto:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
Napsal: pát 06.07.2012 19:29
od rooc
teď to neber špatně.., ale pokaždé tu posíláš odkaz na auto v cenovce cca 90k.., na tuarega se vybodni...pokud by ses zblíznil a šel do něj.. tak se servisu nedoplatíš...
Napsal: pát 06.07.2012 20:31
od KUBBACHER
Také jsem přešel z Peugeota na BMW, měl jsem 406 2,2Hdi, jela velmi slušně, byla pohodlnější, ale E39 i přes své generační stáří má slušný náskok v technice k ostatním autum té doby. Má volba byla jasná jakékoliv BMW do Bangleho ery, od E60 je to pro mě jiné BMW než to co jsem zbožňoval. Jinak já raději investoval vice přes 200tis, ale za to mám slušný kousek, který mě dobře slouží už dva roky.
Audi moc neznám, ale respektuji je, Mercedes znám a je dle mých zkušeností stejně dobrý jako Bafko, jen je to jiné kafe pro jiné lidi. Mé srdce bije pro Mnichov a volba byla jasná.
Napsal: pát 06.07.2012 22:30
od Rejchy
kovma píše:No, je to težké. Znám spoustu lidí, kteří by si nikdy nekoupili francouze. Já mám 407 dva a pul roku a to auto je prostě nádhera. Audi, passat a podobní, se nemohou rovnat v pohodlí. Spolehlivé je maximálně. I když je to 1,6, jede jak z praku za relativně velmi krásnu spotřebu. Je tu někdo z budějovic prosím? S investicí do ojetého auta je potřeba vždy počítat. Ať stojí 90, nebo 200tis. brácha třeba kupoval funglovku fóbii a byl víc v servisu než na cetě. Pak to prodal, koupil grand espace a jezdí do dnes bez problémů.
Nechvátám na to, vybíráme. Našel jsem i touarega za slušné peníze. jsem plátce DPH, pro mě je podstatná cena bez DPH.
Asi je to opravdu kus od kusu,protože známej si koupil 407 2.0HDI funglovku a v servisu byl tak často,že si koupil KIU picanto aby měl čím jezdit.Byl velice rád že doplatil leasing a někdo mu za to auto ještě dal peníze

Napsal: sob 07.07.2012 10:17
od Velvetek
matik píše:BMW už jen kvůli motoru
Pokud chceš A6 nebo koncern tak ti radím ať se velkým obloukem vyhýbáš 2.5 tdi V6

... Řeči že verze 120kw a 132kw se už nevydírá vačka atd. bych moc nevěřil... Znám několik lidí co težce zaplakalo nad volbou této motorizace

bmw má určitě lepší naftové motory, ale o těch řečech s vačkami 2.5 Tdi si nejprve něco zjisti, protože verzí 120kw a 132kw je trochu více. A tím se nedá říct, že nikdy nikde nikdo nezaplakal nad volbou koupeného bmw, protože i tam můžeš mít prostě smůlu (i když se to těžce přiznává

)
Napsal: sob 07.07.2012 10:51
od matik

... Jediné co jsem řekl je že bych raději vzal 30d než 2.5 tdi a to hlavně díky problému s vačkami

... Vím že je více verzí a pokud máš tu chuť si zariskovat tak ti radím kup si 2.5 tdi V6
Neříkám co je lepší ale já bych volil 30d od bmw a když audi tak raději 1.9 tdi
Nejsem zaslepenej a vím že existujou lepší auta jak bmw...

Napsal: sob 07.07.2012 16:26
od Couloo
4 kroužky pro teploušky. Audi bych nechtěl ani omylem. Žere jako tank a hovno to jede.Když jsem měl své BMW v servise a měl půjčené AUDi na cestu do IT tak vážně tragédie.Nudné auto s hlučným motorem a velkou spotřebou.Jinak interiér byl o dost hezčí než u bmw hlavně v noci ale já se prostě v tom autě nudil.
Napsal: pon 09.07.2012 14:36
od Patrik
variant je vic co treba sehnat 525D E39 ?? hm to nikoho nenapadá hned 530D
nevim jak funguje P407 1,6HDi jako takovej ale v E39 je rozhodně míň mista než v A6 (pro cestující) jak vzadu tak vpředu pokud se ti peugeotka nesere asi bych za E39 neměnil...tot muj názor a to E39 mam...
pokud chceš automat ani jendo neber Audi ani BMW s nepovedenýma GM převodovkama bych nebral pokud nechceš brzo řešit repas skříně u audi s jejich multitronikem se ani nevyjadruju - nefunguje to a koupě auta s multitronikem je velkej pruser...
takže jak Audi tak BMW v manuálu.
BMW s automatem jedině od ZF (E39 benzínové modely, E60/E61 všechny)
mezi tema 2 autama rozhodně BMW je spolehlivější a jede víc za stejně nafty....bohužel víc rezne, na thle je AUDI machr
A6 pokud to není 110KW už problém s vačkama není pokud se mění správně olej motor funguje, ale pořád odchází čerpadla VP44 (NÁHLÁ SMRT) cca 18000 czk
estě dopíchnu že sem jel se 110KW 2,5 TDI A6 a výkon je tam opravdu průser je to lemra bez čipu tě na světlech veme oktavka v TDI
Napsal: stř 11.07.2012 10:31
od kovma
No pegy funguje 2,5 roku nádherně. Komu můžu, tak 407SW doporučím, protože to je fakt pohodlné, spolehlivé a krásné auto.
No ono to vypadá snad tak, že si pegy necháme. Protože sice 530D je "fajn kára", ale přeci jen je to už starší auto oproti pegy.
A propo, zda mne na světlech vezme oktávka už dávno neřeším. Jsem klidný řidič. Takové věci jsou mi de facto jedno:-)
Napsal: čtv 12.07.2012 17:58
od Huska
Já můžu toto srovnání udělat z první ruky protože před dvěmi týdny jsem si koupil A6 Allroad 2,5tdi jako pracovní auto a doma máme dvě e39. Motoricky je audi horší a to i ve srovnání s 525d - prostě působí líně). Převodovka je také o třídu níž ale alespoň je to šestikvalt který e39tce chybí. Spotřeba je lepší v Audi, prostor pro cestující také. Celkově je audi pohodlnější (pozor mám ji se vzduchovým podvozkem) a quattro je výtečné. Design si musí pobrat každý sám, osobně mi na audi vadí koncernové prvky v interiéru z jedničkové Ostavie. Na druhou stranu BMW takové auto nedělá tak jsem jinou možnost neměl navíc v tomto státě jsou BMW a Mercedes špatné značky pro podnikání. Kdybych porovnával obyčejnou A6 předokolku tak jdu 100% do bmw. Pokud 4x4 tak bych již váhal.
Napsal: čtv 12.07.2012 18:38
od Jirka36
Couloo píše:4 kroužky pro teploušky. Audi bych nechtěl ani omylem. Žere jako tank a hovno to jede.Když jsem měl své BMW v servise a měl půjčené AUDi na cestu do IT tak vážně tragédie.Nudné auto s hlučným motorem a velkou spotřebou.Jinak interiér byl o dost hezčí než u bmw hlavně v noci ale já se prostě v tom autě nudil.
To máš pravdu, syn má Audi 2,5 , 6 kvalt a jezdí za 10-12 l/100, já mám 530d v automatu a jezdim za 7,4l/100. O svezení ani nemluvě..
Napsal: čtv 12.07.2012 20:05
od Huska
Jirka36 píše:Couloo píše:4 kroužky pro teploušky. Audi bych nechtěl ani omylem. Žere jako tank a hovno to jede.Když jsem měl své BMW v servise a měl půjčené AUDi na cestu do IT tak vážně tragédie.Nudné auto s hlučným motorem a velkou spotřebou.Jinak interiér byl o dost hezčí než u bmw hlavně v noci ale já se prostě v tom autě nudil.
To máš pravdu, syn má Audi 2,5 , 6 kvalt a jezdí za 10-12 l/100, já mám 530d v automatu a jezdim za 7,4l/100. O svezení ani nemluvě..
Spotřeba 10-12l/100km je dost vysoká (to jezdí jen město a krátké trasy). Mě žere allroad v kombinaci 9,1 l/100km (za ty dva týdny mám najeto necelé 2tis km). Jina 530d v automatu se spotřebou 7,4l/100km je utopie nebo jezdíš jen mimo město ... pak porovnáváš nesrovnatelné .. zkus si někdy spočítat reálnou spotřebu (měl jsem 530daT a průměr byl 9l/100km). Nezastávám se Audi, jen tyto informace nejsou reálné.
Napsal: čtv 12.07.2012 20:17
od Patrik
predokolka 2,5TDi žere to samý co 525D rozdíl do 0,5L
nepomlouvejte tolik konkurenci ten má to a ten zas tohle
krome tridy sou ty auta dost rozdílná a každé má nějaké pro a proti o tom by sme tu mohli psat dlouho jeden rekne audi ma rozvody remenem druhej rekne BMW ma CR vstriky jedno je predokolka (ale existuje i pohon 4x4) to si pro zmenu muzeme nechat u E39 zdát prostě je jen zadokolka pro někoho taky mínus.......
.....u A6 este existuje jedna zajimavost motor R4 1,9tdi PD s výkonem 96kw a kdo někdy řídil auto s tímhle PD motorem nemůže říct že to nejede!!!!!
pokud tedy by sme se bavily o Audi A6 1,9TDi PD a 520d 100kw navzdory papírovým číslů vyhrává audi na plné čáře, problém je cena A6 s 1,9TDi PD která díky malémo počtu prodávaných aut je obrovská osobně sem po ni koukal ale v podobne výbavě stejný rok oproti E39 + 40t kč a výš dostupnost spíš pouze SRN v čechách jich je jak máku.....
Napsal: čtv 12.07.2012 20:33
od Jirka36
Huska píše:Jirka36 píše:Couloo píše:4 kroužky pro teploušky. Audi bych nechtěl ani omylem. Žere jako tank a hovno to jede.Když jsem měl své BMW v servise a měl půjčené AUDi na cestu do IT tak vážně tragédie.Nudné auto s hlučným motorem a velkou spotřebou.Jinak interiér byl o dost hezčí než u bmw hlavně v noci ale já se prostě v tom autě nudil.
To máš pravdu, syn má Audi 2,5 , 6 kvalt a jezdí za 10-12 l/100, já mám 530d v automatu a jezdim za 7,4l/100. O svezení ani nemluvě..
Spotřeba 10-12l/100km je dost vysoká (to jezdí jen město a krátké trasy). Mě žere allroad v kombinaci 9,1 l/100km (za ty dva týdny mám najeto necelé 2tis km). Jina 530d v automatu se spotřebou 7,4l/100km je utopie nebo jezdíš jen mimo město ... pak porovnáváš nesrovnatelné .. zkus si někdy spočítat reálnou spotřebu (měl jsem 530daT a průměr byl 9l/100km). Nezastávám se Audi, jen tyto informace nejsou reálné.
No, tak utopie to není, nejezdím jen dálky, normální cesty- 10 km sem a tam...
Fakt mám spotřebu na BC kolem 7,5 l. Nemám důvod tu psát bludy..
Napsal: čtv 12.07.2012 21:56
od Dettektorr
Nechci se vnucovat, ale oni ty palubáky někdy nejsou moc přesný, teda pokud sis ho nepoladil jako já

Zkus si to ověřit, pokud jsi to již neudělal stylem plná plná, stejná benzínka první vypnutí pistole. Ideálně ne hned po 100 km ale třeba po vyjetí půlky nádrže.
Napsal: čtv 12.07.2012 22:02
od janosik
10 let na audinách mě stačilo, motory 2,5tdi- katastrofa, podvozek tak samo, Ovladatelnost- těžké předky, a proti Bmw je vše složité jak křížovka ve Vlastě...
Jen mě mrzí že jsem kdysi ty Bmw tak hanil a nepřesedl jsem na ně už tenkrát.
Shrnuto-- Audi je pro kluky, BMW pro CHLAPY s koulema..
Napsal: čtv 12.07.2012 22:04
od Jendix
Huska píše:Jirka36 píše:Couloo píše:4 kroužky pro teploušky. Audi bych nechtěl ani omylem. Žere jako tank a hovno to jede.Když jsem měl své BMW v servise a měl půjčené AUDi na cestu do IT tak vážně tragédie.Nudné auto s hlučným motorem a velkou spotřebou.Jinak interiér byl o dost hezčí než u bmw hlavně v noci ale já se prostě v tom autě nudil.
To máš pravdu, syn má Audi 2,5 , 6 kvalt a jezdí za 10-12 l/100, já mám 530d v automatu a jezdim za 7,4l/100. O svezení ani nemluvě..
Spotřeba 10-12l/100km je dost vysoká (to jezdí jen město a krátké trasy). Mě žere allroad v kombinaci 9,1 l/100km (za ty dva týdny mám najeto necelé 2tis km). Jina 530d v automatu se spotřebou 7,4l/100km je utopie nebo jezdíš jen mimo město ... pak porovnáváš nesrovnatelné .. zkus si někdy spočítat reálnou spotřebu (měl jsem 530daT a průměr byl 9l/100km). Nezastávám se Audi, jen tyto informace nejsou reálné.
mám e61 525d s DPF, jezdím z 80% německý dálnice a dlouhodobě jsem dle dotankování někde kolem 7,6-7,8 litru.. a to mám spíš těžší nohu, využívám teda často setrvačnost.. když jede manželka.. dostane se na nějakejch 7 l , jednou jsem zkoušel opravdu klidnou jízdu.. a podle palubáku kterej ukazoval 6,2 si myslim že se nechá dostat i na 6,5l..
jinak e39 maji vždycky nižší spotřebu.. stačí se kouknout na spritmonitor.de všechno je to o noze..

někdo má holt těší, někdo lehčí..
Napsal: čtv 12.07.2012 22:11
od Selix
Huska píše:navíc v tomto státě jsou BMW a Mercedes špatné značky pro podnikání. .
Proc to? Jakoze spatna image?
Napsal: čtv 12.07.2012 23:37
od roti
podle me prechod z 407 k predFL e39 bude krok zpet a muze to byt BMW. Ten rozdil model od 1995 a 2006 bude znat! U E60 ale bez diskuze plusy jen pro BMW.
Ja bych Peugeota nechtel, tchan ma tu posledni 307 SW, ma najeto 60tkm, panorama atd, ale je to francouz....
Jinak mam jeste passata 1.9tdi pd 96kw a z pedecek asi nejlepsi motor. Tahne, jede, zere 5-7L, ale vsechno skripe, drnci, klape,... vw uz nechci ani videt!
Nicmene bych se ale starejm naftakum vyhnul obloukem.... Zvazil bych benzin R6 nebo V8 a instalovat sekvencni LPG. Tohle mam v planu ja. Rozhoduji se mezi A6 4F (2005) 4.2i nebo BMW R6 nebo V8. Fakt nevim.
Napsal: pát 13.07.2012 00:43
od Patrik
roti píše:Nicmene bych se ale starejm naftakum vyhnul obloukem.... Zvazil bych benzin R6 nebo V8 a instalovat sekvencni LPG. Tohle mam v planu ja. Rozhoduji se mezi A6 4F (2005) 4.2i nebo BMW R6 nebo V8. Fakt nevim.
stare naftaky alespon nemaji DPF (vetsinou) CR vstriky i cerpadla nestojej dneska ranu a da se to servisovat levnejs nez ty novejsi....
LPG je fajn ale zacinas na tom ze cena 530d je stejna jako 530i takze montaz LPG je dalsich cca 30-35t nez to odladis....
...pro LPG mluvi 2 zásadní nevýhody
nádrž bud kus kufru pryc nebo rezeva neni v aute mel sem 2 LPG stroje pokazde to odnesla rezerva byla doma ve sklepe

a kdyz sem minulý rok na octavii TDi kousek od Chomuova cca 100km od domu píchnul gumu o kus plechu na silnici a u krajnice zjistil ze pneu je KO nevim co bych tam bez ty rezervy delal.....nicmene s LPG autama sem najel pres 100 000km a nastesti sem nikdy nepouzil ani tu sadu na opravu pneu (ale mel sem kliku)
druha nevyhoda je ze ne vsude maj LPG a kdyz jedes nekam dal muze se ti stat ze peknej kus cesty pojedes pekne na benal protoze ta spravna pumpa ne a ne se objevit...napriklad v Plzni po 21:00 natankujes LPG pouze u 1 pumpy na periferii Plzně.....
nebudu tady psat ze pri -10 a níž LPG jaksi zamrzá a nastavají zvláště u motoru s patricnym odberem pri zátahu docela patalie protoze jednotka prepne na benzin no a kdyz si toho nevsimnes po par km zjistis ze jedes na benzin

a tohle je jedna z veci ktera se me osobne u LPG nezamlouva ani trochu, pro spoustu lidi je LPG naprosto ok u lidi co sednou do auta v jakemkoliv pocasi a jezdi s autem cca 6000km /měsíc je to už ale o určitých ustupkach se kterýma se dá žít..ale my přece chceme vše naprosto dokonale a takovehle patalie nikdo resit casem nechce...tot muj pohled na celou vec ohledne LPG ja mel 728iA pro rejpaly
v neposledni rade este uvedu to ze se blizi doba zavedeni spotrebni dane na LPG a az tohle nastane nebude už vubec LPG v aute výhodou...udaljne 2015 pokud na to nasi tupouni ve vlade neprijdou driv....
to uz by se dalo jezdin na E85(ethanol) udajne se jen upravi jednotka (nejakej svab ci co) a jezdis za min a nadrz je stejna...otazkou je komu to funguje bez VAD.....
Selix píše:Huska píše:navíc v tomto státě jsou BMW a Mercedes špatné značky pro podnikání. .
Proc to? Jakoze spatna image?
u klientu to vypada (blbe)