Stránka 2 z 3
Napsal: pon 27.08.2012 22:11
od palmexman1
to je náhoda, tak tohle mi presne dela moje 535d v 60kmh a do toho jakoby trese celym autem,skoda ze neumim nemecky,abych si to na tom youtubu precetl.
zajimalo by me jestli ty konektory na tom cerpadle ma i e60 535d,ale to bych mel asi moc velky stesti spis to bude delat měnič ?? ve stredu ji vezu do opravny prevodovek tak se jeste zkusim podivat na ten konektor.Abych zbytecne nenechal delat prevodovku.
Dik za napad
Napsal: pon 27.08.2012 23:12
od bibikuba
palmexman1 píše:to je náhoda, tak tohle mi presne dela moje 535d v 60kmh a do toho jakoby trese celym autem,skoda ze neumim nemecky,abych si to na tom youtubu precetl.
zajimalo by me jestli ty konektory na tom cerpadle ma i e60 535d,ale to bych mel asi moc velky stesti spis to bude delat měnič ?? ve stredu ji vezu do opravny prevodovek tak se jeste zkusim podivat na ten konektor.Abych zbytecne nenechal delat prevodovku.
Dik za napad
tak si to hod do překladače

co jsem pochopil tak se tam píše že závada v DPF-čištění a pak o převodovce-přehrání SW a pak OK-koukal jsem ale jen zběžné

Napsal: úte 28.08.2012 08:13
od Raadii
Tak včera jsem prostříkal konektor na váhu vzduchu, všechny konektory ke vstřikům a i ten zmiňovanej na railu. Dneska odpoledne uvidim, ale ráno se mi zdálo, že to trošku pocukávalo, tak odpoledne až budu mít zahřátej motor se uvidí.
Ještě mě napadlo, jestli by to nemohlo mít spojitost s výměnou čerpadla pod řidičem. Měnil jsem ho asi před dvouma měsícema. Jak to čerpadlo funguje, je buď zaplý nebo vyplý, nebo i nějak dávkuje? Protože mi furt nejde do hlavy kdyby bylo cokoliv v prdeli, proč auto cuká jen při lehkym sešlápnutí plynu a když šlápnu pořádně abych zrychlil, tak neni žádnej problém.
Napsal: úte 28.08.2012 11:11
od cmelak
Tak zkus ještě prostříkat ten konektor k tomu dopravnímu čerpadlu. Jestli je v prdeli zjistí diagnostika.
Napsal: úte 28.08.2012 11:54
od Risa525
Raadii píše:Tak po dnešku další poznatek. Je to asi i trochu závislý na teplotě venku. Dneska bylo chladno a začalo mi to dělat až kousíček před barákem po cca 190km. Ale bylo to už takový nepříjemný, že kolísaly otáčky na semaforech.
Jinak pro Filozofa: je to asi něco podobnýho, ale cuká to o něco rychleji, že to na otáčkoměru nevidim. Ale je to u e39, tak jestli třeba nemá e60 nějakou rychlejší odezvu...
tak jestli ti kolísaly otáčky tak už je problém asi jinde....mně to dělá taky E39 525d.... konstantní rychlost cca 120km/h...čtvrt plynu...diagnostika mi už párkrát vypsala váhu vzduchu...
Napsal: úte 28.08.2012 13:08
od Raadii
No jestli to bude dneska odpoledne cukat cestou z práce, tak asi zajedu na diag jestli bude moudřejší...
Napsal: úte 28.08.2012 13:18
od Risa525
Raadii píše:No jestli to bude dneska odpoledne cukat cestou z práce, tak asi zajedu na diag jestli bude moudřejší...
Schválně si nech proměřit vstřiky...mam na nich najeto 20tis km a jeden už mám v horní hranici tolerance...bohužel

Napsal: úte 28.08.2012 13:39
od Raadii
Vstřiky mě taky napadly, ale nijak mi to nekouří a cuká to fakt jen když to lechtám, tak jsem myslel, že ty by to bejt neměly. Ale až s tim pojedu na diag, tak toho prozkoušíme co nejvíc no.
Napsal: úte 28.08.2012 14:35
od cmelak
Mě když odcházel vstřik tak mi motor houpal jen při volnoběhu nebo nízkých otáčkách a to pořád.
Napsal: úte 28.08.2012 22:51
od palmexman1
co tohle? taky e39
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... hydromenic
me to prave petka taky dela ze se uplne rozvibruje kdyz jedu na malo plynu,ale nevim jak to zjistit jestli je to čerpadlo v pytli, mam e60 ale to cerpadlo bude podobny
Napsal: stř 29.08.2012 07:48
od Raadii
No jo, jenomže problém je, že ne vždycky se to projeví. A já nechci jet na diag když to zrovna všechno poběží jak má, abych tam vypláznul min. 400 a řekl mi, že zrovna nic nevidí. Ale kdyby to bylo vysokotlaký čerpadlo, tak to bych rád nebyl :/ Nicméně dneska ráno mi zase pohupovaly otáčky, tak jestli se mi zhoupnou cestou z práce, hned jedu na diag, mam to asi 1km od firmy a běda jestli tam na nic nepřijde

Napsal: stř 29.08.2012 19:29
od starML
Jestli budeš mít o víkendu čas, tak se zastav v Mariánských Lázních. Manželku pošleš na zpívající fontánu a děti do cukrárny. Čidlo na railu (starší) mám a diagnostiku taky. Garantuji Ti, že pokud na závadu nepřijdu, neplatíš nic - jen tu cukrárnu a naftu. V případě zájmu SZ.
Napsal: stř 05.09.2012 08:44
od Raadii
Tak nevim čim si to vysvětlit, ale auto teď zase necuká už několik dní. Buď potřebuje ujet delší vzdálenost, nebo to samo odeznělo. Krom vyčištění a odpojení EGRu jsem neudělal nic. No nechám se překvapit až pojedu někam dál.
Jinak děkuju StarML za všemožný dobrý rady ať už tady nebo přes SZ.

Napsal: stř 05.09.2012 20:41
od bibikuba
no myslím to může v některým případě bejt i nekvalitní ropou..Jinak ale koukám že poškubávání je docela rozšířenej problém-též s tím bojuju

Napsal: stř 05.09.2012 20:57
od Raadii
No ropa nás taky napadla, ale zatim jsem nevyjel tu nádrž u který mi to začalo škubat, tak fakt nevim čim se to spravilo a jestli vůbec. Ale zatim to fakt přestalo.
Napsal: stř 05.09.2012 21:09
od Filozof
sakra kluci je to dost častý problém u 530d at e39 tak e 60/61 není to tím ERG ventilem či vyčištění klapky ?
Pokud ti to nedělá skutečně a dělal jsi tuto jedinou věc bude to asi ono ..mužete to někdo další potvrdit ?
At tady nešíříme spekulace ?
Napsal: stř 05.09.2012 21:23
od Raadii
No sám bych rád řekl, že je to tim EGRem, ale byl jsem to projet hned jak jsem ho vyčistil a zdálo se mi, že to ještě jednou pocukalo, jenomže to bylo tak nepatrný, že jsem nevěděl, jestli cuká motor, nebo je na hovno silnice, jako je v ČR zvykem. Ale když jsem ten EGR rozdělal, nebyl až tak extémně zasranej, šlo tam i vidět, že ten ventil chodí, sice asi jen cca 0,5cm nebo 1cm, ale chodil. Nicméně jsem ho vyčistil a rovnou zaslepil. Nevim nevim, jen doufám, že to bude v lati už

Napsal: stř 05.09.2012 21:32
od Teddy
Ahoj, prosimtě EGRo stačí u E60 jen zaslepit, nebo je potřeba to "oznámit" i softwarově?
Napsal: stř 05.09.2012 21:40
od Raadii
S tim neporadim, já jsem to dělal na E39

Napsal: sob 08.09.2012 10:55
od TomasBroz
Ahoj, měl jsem stejný problém. Byl to opotřebený hydroměnič automatické převodovky. Repas cca 6000,-Kč.