Stránka 2 z 2

Napsal: úte 28.08.2012 23:26
od skhy
palmexman1 píše:jj tak presne z toho inzeratu z bazose co vlozil sonyk02,jsou krasne osoustruzeny i s tesnenim,krasne tam padnou.
Jinak k tomu jeste kup tesneni saní maji ho bezne treba v elitu za par stovek to stary bude na na tuty dreveny, a je dobry cely to plastovy sani vzit a vycistit protoze na tech stena jsem mel treba 3-4mm sazí co tam pere egr.
A ty klapky mely tak o 50% zmensenou pruchdnost kolik na nich bylo sazi a uz se stejne nehejbaly,jinak tu hridelku co hybe s tema klapkama jsem vyndal.
Zadnej narust ani pokles vykonu jsem necejtil ale nevim jak je to mozny ale prisel mi ten motor tišší


Tobě taky dík:)nechám to udělat

Napsal: stř 29.08.2012 15:48
od thomas
já si spíš myslím že záleží na konkrétním kusu, můžes trefit na krásnou 530d, stejně tak na vrak 530i. Záleží jestli Tě to táhne k benzínu nebo k naftě. Já mám 535d, koupil bych i benzín, ale 530i se mi zdá slabá a najít pěknou 545i se rovná zázraku.
Jinak myslím že 545i v reálném provozu pojede stejně jako 535d. Na pohádky typu 10litrů mimo město a 15 ve městě zapomeň pokud nepojedeš úplně na spotřebu. Realita bude tak o 2 litry více.
Samozřejmě Tě u dieselu může potkat vstřik nebo něco dalšího, ale ani V8 není žádná óda na spolehlivost.