Stránka 2 z 2
Napsal: pon 22.04.2013 12:44
od Nemusim
Na čidla bacha, já měl vzadu na pitchu kotouče už, tak jsem je měnil, samo i s deskama a to čidlo bylo spečený a neukazovalo. Desky byly pomalu na plech a čidlo nic nehlásilo. Zastavilo se to na asi 3000km do výměny podle i-drivu a pak už se nic nedělo. Ale nerozsvítilo kontrolku ani nehlásilo chybu!
Čidlo je dobrá věc, ale není nad občasnou vizuální kontrolu
btw. nulovat přes budíky je dobrý hned, když naskočí hláška o překročení limitu. Resetování moc přes limit nebo moc brzy do limitu pak přináší problémy v podobě mínusových hodnot..
Napsal: pon 22.04.2013 18:17
od Pavel525
Tak dnes jsem vyměnil to čidlo a udělal reset servisu a naskočilo tam 40000km. Tak by to mělo být snad OK.
Napsal: pon 22.04.2013 18:28
od HonzaX
Pokud jde o E60/61 63/64 65/66 tak čidla jsou dvoustupňová při probroušení 1 stupně vás to jen upozorní že brzy dojde k úplnému opotřebení což je oněch 1500-2000 km při probroušení i druhého stupně vám to už začne skákat do záporných hodnot. Jeden stupeň má myslim 1-2 Ohmu a druhý někde kolem 8 hodnoty si ale už nepamatuji přesně. E39 měla jeden stupeň a fungovalo to na přerušení drátku v čidle. Každopádně to čidlo stačí aby se jen málo mázlo o kotouč a mělo by se měnit. Reset přes kombi by měl jít po výměně čidla i když je to v záporných hodnotách. Když ne tak zkusit na chvilku odpojit baterku a zkusit to znova. Nebo odmaz na diag.
Napsal: pon 22.04.2013 20:26
od kornout
No a když se teda desky vymění ještě před kontaktem čidla s kotoučem, tak se to normálně v idrive máznout dá, nebo ne?
Napsal: pon 22.04.2013 20:33
od HonzaX
Dá se při projetí i bez. Už jsem řešil i E60 po chybě SW, která měla -30tis a šlo to smazat přes kombi.
Napsal: úte 23.04.2013 07:44
od Pavel525
Ještě mám dotaz, když jsem vyměnil desky i snímač tak po resetu mi tam naskočilo 40000km to je normalní? Přijde mi to nějak málo.
Napsal: úte 23.04.2013 08:24
od HonzaX
Standardně je 50tis. 40tis je zkrácený interval, muselo by se to přes diagnostiku srovnat.
Napsal: úte 23.04.2013 09:29
od Pavel525
Dělal jsem to právě přez diagnostiku, ale v době kdy mi tam svítilo -15000.
Napsal: úte 23.04.2013 11:10
od HonzaX
Ten interval bude špatně nastaven v jednotce DSC. Je potřeba přes diagnostiku ten interval zase protáhnout na 50tis. (teda pokud ti to vadí) dá se v pohodě přes tool32. To že jsi šel do - to by nemělo mít vliv. Stejně jednotka dsc bude potom vycházet ze snímače opotřebení. Tak ti ten interval potom lehce natáhne když doleze ke krajní hodnotě a čidlo ještě nebude líznutý.
Napsal: úte 23.04.2013 12:15
od Pavel525
Dík moc tak to necham jak je to.

Napsal: sob 25.05.2013 14:24
od DenHaag
řeším aktuálně to samé, auto mám pár měsíců, desky mám pořád jako nový, víc jak 1cm, ale interval ukazoval do výměny už jen cca 5tis. Km. Tak jsem to zkusil resetnout přes palubku, ale po resetu mi tam naskakuje pořád -15.000 a výzva k výměně. nezdá se mi že by čidlo mohlo být opotřebený při takový tloušťce desek. Někde jsem četl, že je potřeba přes diag. zadat výměnu desek, i když se nemění a jen jen potřeba vynulovat interval? netušíte? případně nemá tu pro tyhle účely někdo diag. na jižní Moravě (já Brno). díky. BMW 520i E61. Dík.
Napsal: pát 26.07.2013 21:35
od kornout
Dnes dorazily destičky a čidlo, tak jsem to konečně vyměnil, bylo na budíkách -2500km. Všechno vyměněno ale chyba v brzdách smáznout nejde a furt to píše čidlo KO a na iDrive furt destičky vyměnit. Jedná se o přední brzdy a je to 530d facelift.
Poradíte někdo jak to vyresetovat?
