Stránka 2 z 2

Napsal: úte 18.12.2012 16:57
od Speeder
..

Napsal: úte 18.12.2012 19:19
od beny-maser
jajo píše:protože tak už tankuji půl roku, tak to rozhodně nebylo na jedno tankování :) kdyby nebyl opravář zdrbal výměnu motoru, tak bych neměl odvahu udělat tenhle expperiment, ale protože mi opravář vrátil auto jako neopravitelné, tak mi to bylo jedno. Mezitím se mi podařilo odstranit "neopravitelné vady motoru" ale u ethanolu už jsem zůstal, beru to jakože na dožití auta. :)

můžo potvrdit že E85 v poměru 50:50 ničemu neublíží, u auto na dožití bych se to ho vůbec nebál,každá koruna dobrá,ten motor ještě zpeněžíš až auto definitivně dožije,protože mu nebude vůbec nic

Napsal: úte 18.12.2012 19:58
od venca750
Speeder píše:
venca750 píše:Zase ale na druhou stranu,kdyz se o nej clovek stara a chova se k nemu jak ma a obcas do nej nejakou tu korunu strci tak slouzi dyl.a hlavne to TDSo.neni to zavodnik a je dost nachylnej na spatny zachazeni,ale kdyz od nej nechces nemozny a chces se dopravit z bodu a do bodu b,za relativne slusnou spotrebu,se slusnejma jizdnima vlastnostma a pohodlym tak je to podle me dobry reseni.


To je pravda, když se o to člověk stará tak slouží dobře. Jenže kolikrát to vlastněj hovada a ten motor akorát dokurvěj :roll:


No ale to zas neni tak slozity zjistit v jakym stavu je ten motor,myslim tim pokud s nim nebylo zachazeno spravne.Hlava nepraskne 14 dni po tom,co to nekdo protahl za studena.Vetsinou kdyz se k tomu nekdo chova jak dobytek tak je to pri koupi znat a ty nejvetsi rizika u TDSa kupujici vetsinou odhali.muze se stat ze olej bude dolitej a po 1000km tam nebude ale to poznas podle koure nebo podle toho jak motor vypada.Ja osobne neverim uplne cistymu motoru kterej ma najeto 300tis,olej je plnej 8000po vymene a auto stoji 10000kc.Takze pri koupi to chce chladnou hlavu a rozumny uvazovani.Spis nez motoru bych se bal treba dvouhmoty,turbo je podle me sazka do loterie u kazdy nafty.vyhoda jsou rozvody.I kdyz pokud uz by se motor odstrojoval tak bych je udelal taky.

Napsal: úte 18.12.2012 22:13
od starynovy
TDSku sa vyhni velkym oblukom pokial nemas garaz, nejake normalne naradie, a niesi zrucny-technicky nadany.. len ten motor ta zozere za ziva, keby som mal platit za servis BOSCH, alebo nejakemu dedinskemu fachmanovi, tak to auto uz lezi v niekde v skarpe hore bruchom poliate N95tkou :twisted: ale pokial ta bavi sa v tom trochu vrtat, je to skvela volba ako zabit napr. aj cely vykend, odmenou je spominana dobra spotreba aj pri sviznej jazde, kultura chodu, a ten zvuk..

K spotrebe, odkedy som vyhodil to EDC cerpadlo kedy to papkalo tak 10 (bezvadne nastavene, mam pripravky), a dal tam staru dobru mechaniku, jazdim pod 7.5 aj s nohou na podlahe pri vyjazde z kazdej zakruty, kolega z SK klubu ma uz tiez hlavu v smutku, nakolko ma uz tu modernu verziu s vahou vzduchu, a pod 12 nejde.. holt kto umi ten jede..

takze pri vybere ako bolo spomenute chladnu hlavu, a urcite by som sa nevyhybal starsim rocnikom E34, pokial nieje derava kasna, tak do toho, motor nema vahu, a mas komfort 5-tky, 3 dni som sa vozil v E36, a prisiel som si stieseny ako vo fabii, sedaky ako v skodovke, a hluk ako v traktore.. tož.

inak E30 v nafte je absolutne zaplakania hodna volba, prejdi si E30forum a pozri ako kazdy zhana hlavu, kluku, blok.. M21 je nestastny motor, ma maly vykon v serii, chronicke poruchy, zere ako TDS, a ma remen.. E30 jedine benzin.

Napsal: pát 21.12.2012 03:02
od jajo
už je to přes 10 let, co jsem se vezl trojkovou řadou z Plzně do Ostravy. Protože na předních sedadle seděl šéf, udělal si pohodlí, já vzadu chytal křeče do noh, nebylo kam dát nohy. Ted se vozím 10 let pětkou a je to v pohodě a protože jsem se dost navozil i v sedmičce, tak můžu říci, že to už naprosto jiné svezení. :)

Napsal: pát 21.12.2012 05:49
od jezour
Kdyby jsi sehnal peknou e30 2,4d a nechceš závodit, tak bych do ní šel. Měl jsem ten motor v e28. 2,4d(66kw) oproti 2,4td(84kw) tahá už od spoda a nepraská hlava. Je samozřejmě pomalejší. Spotřeba 7,75l stejně jako td, tu jsem měl taky. Nevýhoda je rozvod řemenem, ale jinak jsem měnil jen žhavící svíčky a naftovej filtr a olej.

Napsal: sob 22.12.2012 19:29
od Filozof
Já jezdím 6-tým rokem v BMW 525i s LPG a nemužu si to vynachválit.
Párkrát jsem řešil nějakou blbost s LPG ale jinak super auto.
Jel jsem i v E36 a tedy komfort je u E34 uplně jinde a nedá se to srovnat hlavně při delší trase třeba chorvatsko pohoda 1600km tam a s výletama 2000km zpátky stále 130-160km/h a auto jelo za 9,7l/100km LPG.

Takže osobně další auto zase 5er nebo 7er a jedině velkej objem plus LPG a jsi na lepších nákladech jak u nafty která se ráda sere v těchto starých autech a furt tam budeš něco řešit .... to ti tady řekne dost lidí...

Pokud se ti naskytne dobrá koupě od fandy e34 525i s LPG jdi do ni a neváhej budeš spokojenej pohodlné a luxusní auto nadčasové a oproti 3ce si nerozbiješ na první okresce všechny zuby. :lol:

Náhradní díly jsou za pakatel toho se neboj. :wink:

Napsal: sob 22.12.2012 20:32
od KKKuba
Fakt záleží na tom co od toho chceš, E30 je lehoučká a mrštná, takže na blbnutí ideál. Bohužel má ale starší 12V motory který nejsou tak dobrý jako M50 v E34, která sice není tak obratná, ale pořád se s tím dá sypat docela nechutná palba a taky se v ní líp cestuje na dálku. Nevím jak oproti E30, ale oproti E36 mi připadá daleko líp zpracovaná. Mám E34, na tachu 320 000km(kdoví kolik to má fakt najeto) a nic v ní nevrže a nemlátí. Moje mladá a pár lidí z okolí mají E36 se kterejma se taky nejezdí špatně, ale vržou tam tapecy jako o život a další hromada drobností který prostě časem začnou otravovat. A navíc mají svorně všechny o 100 000km míň.
Toť můj názor, je to o tom co od toho člověk chce. Podle toho si pak musíš vybrat.

Můj tip je zachovalá E34 s vanosovou M50B25, v rozumný výbavě a se samosvorem. Předjíždění je otázka okamžiku, spotřeba rozumná, vyblbneš se s tím taky(zvlášť v zimě).