Stránka 2 z 2
Napsal: ned 27.01.2013 21:16
od godzi
Napsal: ned 27.01.2013 21:44
od Andre2
Nejsem sice technik od BMW, ale ta adaptace plynu mi přijde jako totální hovadina...
Snímač plynu má dvojí snímání, právě proto, aby se vyloučila chyba měření, tam není co adaptovat.
Schválně napište jestli jste někdo něco zadaptoval

Napsal: ned 27.01.2013 21:47
od godzi
já to adaptoval a zlepšila se reakce
Napsal: ned 27.01.2013 21:56
od butthead740
cajoch píše:butthead740 píše:jo tak koukam asi mame stejne trhly automaty vsichni

zitra se na to taky kouknu a sem zvedavej jestli se neco zmeni, ptz vazne mi nepride normalni aby auto radilo jak magor kdyz nemusi
to přeřazení (kickdown) je odvislý od polohy plynovýho pedálu, zkus předjíždět na 3/4 plynu a shodí to jen jeden kvalt......a jede to víc než slušně...
ja jezdim automaty celej zivot a opravdu vim jak s plynem, ale prave ze ikdyz dam 3/4 plynu tak moje auto stejne podradi o 2 mozna to tak je mozna ne.. proto pisu ze by me strasne zajimalo jak to radi jinejm 530d, ja sem z Marjanek, kdyby byl nekdo aspon z kraje tak rad nekam dojedu, nebo spich nekde na kafe a porovnat a projet auta aby cek vedel co a jak..
Napsal: ned 27.01.2013 21:57
od Andre2
Není to spíš placebo?
Snad nám to tu někdo vysvětlí, ale "reakce" na plyn je závislá především na mapě kouřivosti.
Napsal: pon 28.01.2013 11:31
od Honzek525
Uživatel starML to v jednom topicu vysvětloval, a můžu potvrdit, že adaptace plynu pomohla. Je to podobné, jako joystick u pc, taky se musí čas od času zkalibrovat, i když se s nim nic nezměnilo.
Napsal: pon 28.01.2013 14:11
od malas
Já taky zkoušel tu adaptaci,ale rozdíl jsem nepoznal,buď to nebylo potřeba nebo jsem jí dělal špatně....
Napsal: pon 28.01.2013 21:29
od godzi
tak zas nějako zásadní rozdíl to nebyl, spíš mě přišlo, že to začlo řadit trochu jináč než jsem byl zvyklej, ale je to taky možná tím, že jsem si na to dával větší bacha.
Napsal: pon 28.01.2013 22:23
od Andre2
Co se týče řazení automatu, tak já osobně bych naopak uvítal, aby při akceleraci podřadil na D malinko dřív, někdy mi přijde, že to zbytečně drží v nízkých otáčkách. Pokud chci jet svižněji, tak je tam S, to mi opravdu vyhovuje, podobně bych řadil i s manuálem.
Ještě mi přijde divné, že tu píšete o 1500ot. Já pokaždé, když chci razantněji akcelerovat, tak to měnič pustí min na 2000, před repasí to bylo ještě výš. Ale po rovince se to na 1200-1500ot šimrat dá.
Napsal: stř 30.01.2013 11:09
od butthead740
Tak vcera sme udelali adaptaci plyn pedalu a automatu a musim rict ze zmena je citelna, auto radi driv a reakce plynu je taky znatelnejsi..
Napsal: stř 09.12.2015 18:18
od MadMaxII
butthead740 píše:Tak vcera sme udelali adaptaci plyn pedalu a automatu a musim rict ze zmena je citelna, auto radi driv a reakce plynu je taky znatelnejsi..
Cau, muzes napsat postup adaptace automatu prevodovky bez diag(promazani)?
Napsal: stř 09.12.2015 19:42
od Denny09
Ten návod je někde tady na fóru, ale pokud si vzpomínám tak klíček do polohy jedna a se šlápnout plyn až na podlahu (vč. kikdownu) na cca 30-40s možná dýl a mělo by to být smazáno.
Napsal: čtv 10.12.2015 20:41
od sladour
Ahoj,
mám 530da Touring 2003 asi měsíc a zatím si na sebe zvykáme, spotřebu teď po asi 2 tis km mám 8,3l ale je v tom i testování výkonu ale i testování toho, za kolik to umí nejmíň.
max jsem měl zatím asi 13l a min asi 7,3l
počítám že celkový dlouhodobý průměr bude cca 8l
Honza
Napsal: pát 11.12.2015 09:36
od mobilman
Zdravím:
RESET adaptace automatické převodovky E60:
1) otočit klíčkem zapalování do druhé polohy 1+2 (zavřeny všechny dveře)
2) otočit klíčkem do pozice 3 bez stisknutí brzdového pedálu asi na 1sekundu a pustit
3) až se zobrazí symbol brzdového pedálu na BC a zazní signál ihned zmáčknout plynový pedál až na "kick down" a držet
4) po zmiznutí symbolu brzdového pedálu z BC pustit plynový pedál
5) vypnout klíček a vytáhnout ze zapalování.
RESET adaptace automatické převodovky E61:
Mě to pomohlo, přes plynový pedál.
1) Nebudeš vůbec šlapat na brzdu
2) Nastartuješ, rozsvíti se kontrolka > Start a obrázek noha na brzdě
3)Po té šlápneš plynový pedál na doraz a držíš dokud nezhasne kontrolka z bodu 2. jak zhasne povolíš plynový pedál a měl by zaznit gong.
4) vypneš zapalování > Hotovo.