Stránka 2 z 4

Napsal: pon 11.02.2013 20:21
od Misanek
starynovy píše:j nejaky rozmer tam pisu, ale nic moc, len vonkajsi priemer, skusim v obchode pohladat. Inak aky mate nazor ze by som tam prerobil expanzku na podbeh ako ma E39? V hlave mi vrta len ta vyska tej nadobky, ci snad nema byt v najvyssom mieste chlad sustavy..
Dle mého zbytečné. Čeho tím chceš docílit? Dyť TDSko se odvzdušňuje úplně v klidu :wink:

Napsal: pon 11.02.2013 20:23
od starynovy
aj v E39 sa to odvzdusnuje samo, tie nadobky su rovnake.. co chcem docielit? vrazit tam nadobku z felicie, u ktorej je jedno akym momentom utiahnem tu zatku :D a za druhe je hodne vysoka, odtial ta voda nevyskace...

Napsal: pon 11.02.2013 20:32
od Misanek
dyť u normálně funkčního tdsa se taky neřeší síla dotažení víčka (nebo aspoň já jsem ho nikdy neřešil). Prostě jsem dotáhl nadoraz a hotovo. Dlě mě vymýšlíš zbytečnou hovadinu

Napsal: pon 11.02.2013 20:36
od starynovy
tak co je potom zle? ved pokial to viecko ma pretlakovy ventil, co ma, tak ako je sakra mozne ze su tie hadice ako kamen? to je jedno, aj keby bola hlava strelena 300x tak ten ventil tam ma drzat 1.4Bar nie?

Napsal: pon 11.02.2013 20:41
od Misanek
u TDSa jsou vždycky tvrdé hadice, má takto konstruovaný chladící systém. Jenomže pojem tvrdé ako kameň je bohužel u každého chápaán a brán jinak, takže pokud se nějak rapidně neztrácí voda, nestřílí hadice nebo se nědějou nějaké další nestandartní věci, tak bych to absolutně vůbec neřešil, zabýváš se dle mého banalitou :wink: Pro klid duše bych akorát teda zkontroloval (vyměnil) stěžejní součásti chladícího systému, tj. vodní pumpa a termostat a víc bych to asi neřešil

Napsal: pon 11.02.2013 20:47
od starynovy
doslova tvrde ako kamen, nestlacim to :D ok, vymenim ten radiator, a ak prestane miznut voda mam na haku, doteraz mizla az neprijemnym tempom.

Napsal: pon 11.02.2013 20:49
od Misanek
Já je taky nezmáčku od stěny ke stěně. A takto to bylo u všech mých tds :wink: Moc to prožíváě řekl bych :) Koneckonců porovnat to s druhýma tdsama můžeš, když ti jezdí na seřízení, ne? :wink: Já mám třeba spodní hadici úplně studenou a beztak je celý systém pod tlakem

Napsal: pon 11.02.2013 20:56
od starynovy
no tak fajn, snad ten radiator vyriesi miznutie, a potom to uz bude v pohode :D co myslim tim jezdi na serizeni? :D

Napsal: pon 11.02.2013 21:00
od Misanek
No v nějakém jiném tématu jsi psal, že k tobě jezdí plno TDS na seřízení čerpadel, tak jsem to myslel tak, že to s nima můžeš porovnat :wink:

Napsal: pon 11.02.2013 21:01
od starynovy
jaj tak, praveze vzdy mali o nieco maksie, ale nikdy som tomu nenakladal tak ako svojmu, tak mozno preto :D

Napsal: pon 11.02.2013 21:06
od miresekstary
zanedlouho budu dávat dolů hlavu na mém 525TDS A ... nějací umělci mi tam strhali šroub mezi 3 a 4 válcem ... takže paráda ... pak napíšu jak to po opravě bude tlakovat -----

Nemělo by ----



.. mám dvě tds ... manuál když utáhnu víčko na max tak hadici po pár kilometrech mám jak beton :D


takže 45°stupňů povolit a je klid ...


automat bohužel vře po km jízdy ...

šrouby a těsnění už mám ... stačí to JEN sundat :D :D :D :D

Napsal: pon 11.02.2013 21:08
od starynovy
a co budes robit s tym strhnutym? onehdy na felicii ked sa jeden ulomil, tak sme to ani neriesili, a davali druhy motor za 60€ ( :D ), viacero ludi potvrdilo ze bez jednej sroby prdne tesnenie za chvilu.

Napsal: pon 11.02.2013 21:13
od miresekstary
špatně popsáno ... on tam ten šroub je ... ale jaksi se točí a točí na místě
:D

holt vložka to jistí ... jinak mám druhý blok někde (z omegy)

takže uvidíme

TDS A je celozelené dělo ... krom střechovice šedé ...
zelené plasty,koberce,palubka,tapecáky,kůže a zelená metalíza :D

uvažoval jsem že si dám dozadu nějaké ty parohy nebo kančí hlavu :D

všiml jsem si toho až pořádně zasvítilo sluníčko

Napsal: pon 11.02.2013 23:02
od Misanek
Tak to musí byt dobrý kekel :lol:

Napsal: úte 12.02.2013 10:42
od starynovy
vcera vnoci som nalial expanzku do plna, pridem rano, chyba centak, takze by som povedal ze motor to nezere.. radiator bol poteceny co ma uspokojilo, co ma ROZHODNE NASRALO ze tecie predok motora, ja som tam vymenil vsetky O kruzky za original, tieklo to predtym, potom prestalo, a teraz zase? ja uz neviem co stym, asi to zasilikonujem ako fuser cele :roll: zda sa ze to stale unika z pod kolena termostatu, dufam ze nie spoj hlavy a prs, lebo to posypem termitom a :onfire:

Napsal: úte 12.02.2013 16:51
od beny-maser
kup ten plast novej a budeš mít klid

Napsal: úte 12.02.2013 18:49
od starynovy
to kolienko? poinformujem sa o cene, aby ma zase nepolozilo.. inac ta hlava je asi vazne v tahu, len mierne ale je, dnes boli 2 E36tky na nastavenie tak som si to porovnal, tie hadice normalne stlacim.. tak ja neviem ci to predat alebo co, 350€ do toho nedam, ale co ked to prdne niekde 300km od domu.. dilema

Napsal: úte 12.02.2013 20:24
od beny-maser
plast bude stát pár korun, je tvrdej proto to nedrží,(klasika).
Hlavu neřeš bude to jezdit stejně jako když to uděláš, tzn vyhodiš 350€ a žádnej efekt. Jestli chceš mít klid tak si kup kartu asistenční služby.
80% procent tds má tu hlavu ruplou a jezděj normálně.

Napsal: úte 12.02.2013 20:54
od starynovy
ok tak to zatial necham, prezrel som Allegro, a otlakovana zrovnana hlava sa da zohnat za 150€, tesnenia a sroby za 100 (zlaty poliaci :D ) tak keby na to doslo, mozem mat vsetko doma za 250, a len to rovno prehodit, ale dufam ze nie, zajtra pride radiator, ak sa prestane tratit voda tak na to seriem, a snad uz konecne budem jazdit nejaku dlhsiu dobu bez otvarania kapoty pred kazdym odjazdom...

Napsal: úte 12.02.2013 21:03
od oldaf
Už jsem ti psal že motor TDS pracuje s tlakem chladící kapaliny 1,1b, takže to že jsou hadice tvrdý je normální, mám tady 4 auta s tímhle motorem a ani v jednom nejsou hadice měkký. Pokud to nelítá ven přes víčko tak to nemá cenu řešit. Nepřelejváš jen moc expanzku? Pak se ta kapalina po ohřátí nemá kam vejít.