Stránka 2 z 2
Napsal: úte 21.01.2014 22:54
od all
dá se koupit i použité zdravé, třeba kolem 1tis
Napsal: stř 22.01.2014 13:20
od honzik87
a jeste se chci zeptat venkovni teplomer na zhaveni ma nejakej vliv nebo vubec ne? protoze ten mam spatnej
a na co vse jsou ty piny je jich tam 11 ( sest na zhavice ) a ty zbyle ?
Napsal: stř 22.01.2014 22:57
od honzik87
poradi nekdo?
Napsal: čtv 23.01.2014 21:15
od honzik87
jeste dotazek ten hlavni cervenej kabel vede odkud primo od baterky nebo to jde nejak pres klicek
Napsal: čtv 23.01.2014 22:59
od all
venkovní teploměr s tím nemá co dělat.neovládá žhavení a auto podle venkovní teploty nežhaví.
ten silný 10mm červený kabel je přímo z baterie.
6kabelů na žhavky
2kabely na řídící jednotku motoru
1kabel kostra
1 kabel napájení
1 silný baterie
Napsal: pát 24.01.2014 15:38
od horan
Jen přidám poznatek. Jak jsem psal, tak jsem toto řešil minulý týden v práci. Vyhořela komplet motorová elektrika když ráno auto zažhavilo. Jelikož nějaký šikula v BMW vymyslel, že žhavení nebude mít pojistku, tak po zkratu jedné žhavící svíčky došlo k rozžhavení nejen žhavičů, ale i kabelu mezi žhavičkou a ŘJ. Tím došlo k seškvaření celého motorového svazku. Zkrat způsobil pravděpodobně unik chladící kapaliny pod přírubou na hlavě. Voda "kapala" na svíčku. Nebyl to nijak velký unik vody. Ani majitel nezaznamenal nějaký problém. Bylo vidět, že to jen trošku prolínalo, ale stačilo to na zkrat.
Už jsem pro jistotu koukal na svoje auto. Mám sucho
Šlo o e39 530d
Napsal: sob 25.01.2014 17:04
od honzik87
all píše:venkovní teploměr s tím nemá co dělat.neovládá žhavení a auto podle venkovní teploty nežhaví.
ten silný 10mm červený kabel je přímo z baterie.
6kabelů na žhavky
2kabely na řídící jednotku motoru
1kabel kostra
1 kabel napájení
1 silný baterie
Pokud tedy dam + z baterky primo na relatko na ten hlavni a dal kostru a dalsi plus na ty dva piny jak pises , relatko by melo sepnout pokud je dobre ? nebo se mylim ?
Napsal: sob 25.01.2014 18:36
od all
nezkoušej blbosti. odpálíš si ještě něco dál. prostě to vymen a je to. ty dva jsou nějaké řízený z jedntotky motoru. nevím jak to funguje a v podstatě to nepotřebuju vědět.
pokud je relé dobré, žhavky dobré je vše ok.
Napsal: sob 25.01.2014 19:08
od honzik87
myslel jsem jen to zkusit mimo auto samostatne to rele zajima me jestli je fakt v prdeli nebo ne ale kdyz rikas ze jedine zhavicky a pokud je mam nove tak jedine rele tak to bude tim diky
Napsal: úte 04.02.2014 14:55
od honzik87
zdravim chlapci tak rele zhaveni vymeneno problem porad stejnej jak je pod nulou tak nenastartuju . nejake dalsi napady?
Napsal: stř 05.02.2014 09:48
od honzik87
mezi patou a sestou zhavickou je do bloku nejake cidlo nebo co to je ? k cemu to slouzi?
Napsal: stř 05.02.2014 10:55
od all
čidlo teploty vody
Napsal: pát 07.02.2014 20:44
od honzik87
zdravim tak mam jeste jeden dotaz kdyz mam auto v garazi v teple a zkousim to rele zhaveni melo by sepnout nebo spina jen kdyz je mraz a pise to vorgluhen?
Napsal: ned 09.02.2014 19:22
od honzik87
nikdo nevi ???
Napsal: ned 09.02.2014 20:18
od horan
Nevim, ale je tak tezky ho nechat jednou pres noc venku a rano to zmerit kdyz to to zhaveni pise?
