Stránka 2 z 3

Napsal: pon 18.03.2013 19:08
od Filozof
kuba : a co se na to vykašlat a jít do 540i ?
Já se koukám že i 540i dokáže jezdit za 10L kombinovaně ... jak tak sleduji.

Sice si člověk občas užije atd a jezdí pak 10-12 ale rozdíl oproti 530i bude velkej a navíc budou lépe vybavené a pojedou i ve 4lidech na pohodu kopec nekopec ...

v součtu to nebude velkej rozdíl....pokud to ještě bude v lpg.

Napsal: pon 18.03.2013 22:24
od Kubaa
Filozof píše:kuba : a co se na to vykašlat a jít do 540i ?
Já se koukám že i 540i dokáže jezdit za 10L kombinovaně ... jak tak sleduji.

Sice si člověk občas užije atd a jezdí pak 10-12 ale rozdíl oproti 530i bude velkej a navíc budou lépe vybavené a pojedou i ve 4lidech na pohodu kopec nekopec ...

v součtu to nebude velkej rozdíl....pokud to ještě bude v lpg.


tak taky řešení. ještě uvažuju o alpině 3,3. ta co tady je na bazaru se mi zamlouvá...
názor?

Napsal: pon 18.03.2013 22:52
od Filozof
Kubaa píše:
Filozof píše:kuba : a co se na to vykašlat a jít do 540i ?
Já se koukám že i 540i dokáže jezdit za 10L kombinovaně ... jak tak sleduji.

Sice si člověk občas užije atd a jezdí pak 10-12 ale rozdíl oproti 530i bude velkej a navíc budou lépe vybavené a pojedou i ve 4lidech na pohodu kopec nekopec ...

v součtu to nebude velkej rozdíl....pokud to ještě bude v lpg.


tak taky řešení. ještě uvažuju o alpině 3,3. ta co tady je na bazaru se mi zamlouvá...
názor?


do alpiny bych nešel z duvodu náročnějšího servisu a neznalosti při řešení problému. Díly budou jinde a některé budou atypy...

To raději vymazlenou 540i a užívat si ji...je to čitelnější auto a poradí ti tady kde kdo ... ale alpiny nikdo nezná a servis nebude sranda... případně shánět něco budeš muset od alpiny ne vše je serie e39.

Napsal: úte 19.03.2013 00:26
od LukesE39
Vy furt s těma 540tkama.. Přemýšlíte taky někdy o tom, že ty auta jsou dailycar..?

Napsal: úte 19.03.2013 07:44
od Perunwit
teď budu trochu teoretik, ale zapojím se, protože koukám po tom samém co kolega jak zakládá vlákno.... 530i tour a MANUAL... já si vybral ten motor proto, že moje představa o R6 je jako o sportovnějším, lehčím a agilnějším vozítku, než je V8... potvrdí mi to někdo, nebo vyvrátí? Díky...

jinak ad. manuál... to je o preferencích... teď jsem v USA jezdil s Dodge, mělo to na deklu napsáno 3,6 a byl to automat... a můžu teda říct, že takovej automat bych nechtěl... asi bude i ve výrobcích rozdíl, ale... kolik to spolyká výkonu a reakcí?! Hrůza... jelo to hůř, než moje 525i, dvacet dva let stará...

jinak je jisté, že pro tohle auto se musí ven a nesežene se hned tak... dá se čekat, že budem hledat půl roku... ale já mám čas a na tohle si počkám :-).

Napsal: úte 19.03.2013 08:07
od Don
LukesE39 píše:Vy furt s těma 540tkama.. Přemýšlíte taky někdy o tom, že ty auta jsou dailycar..?

ja vidim diskuzi o 540 v plynu a tam rozdil neni opravdu zadny.

Napsal: úte 19.03.2013 08:20
od thundercat
to Perunwit:

k řízení píšou:
Další rozdíl proti V8 modelům je hřebenové řízení s hydraulickým posilovačem. Je příjemně citlivé s výbornou odezvou, co se s předními koly auta děje. Osmiválce mají maticové s oběhem kuliček.

jinak co se týče manuál / automat ... jak píšeš je to o tom co preferuješ
ale uvědom si, že 530 v touru už není žádný sportovní náčiní na řezání zatáček

já osobně bych moc rád V8 .... ten zvuk prostě miluju
k manuálu: brácha má trojku coupe ... v tomto si manuál užívám
v autě na každodenní ježdění jsem asi už moc starej a línej řadit :wink:

Napsal: úte 19.03.2013 09:29
od LukesE39
Don píše:ja vidim diskuzi o 540 v plynu a tam rozdil neni opravdu zadny.


A já zas diskuzi o 530i :idea:

Rozdíl v tom fakt není žádný, už jen vstupní investice cca 30 tisíc, a pak vyšší náklady na servis (neříkejte tu teď, jak je V8 spolehlivá oproti R6 apod. O ty dvě svíčky víc tam bude vždycky, stejně tak i jiný větší brzdy, víc oleje atd.) Pokud se někomu chce investovat hned v začátku do LPG, proč ne. Já bych ho třeba nechtěl a na provoz 540ky v benzínu bych neměl...

Napsal: úte 19.03.2013 10:08
od Perunwit
je jasný, že s tím nechci závodit, sám jezdím naprosto v klidu a i ten automat byz rozdejchal... ale jsem rád, když je motor ochotný, reaguje rychle... setrvačné síly u R6 budou asi menší, taková byla moje představa, možná se mýlím...

s automatem bmw jsem nikdy nejel, netuším, jak to může fungovat, ale v tom kočáru to byl děs, různé přeřazování, vylítávání otáček apod, možná taková jízda s automatem má být, ale potom ho nechci :-)

Napsal: úte 19.03.2013 10:24
od LukesE39
Nene, automat u BMW funguje úplně jinak :) fajnově..

Napsal: úte 19.03.2013 10:39
od Perunwit
takový fajnový ovocíčko :Kapela:

Napsal: úte 19.03.2013 10:41
od thundercat
a v případě nouze nejvyšší máš steptronic

Napsal: úte 19.03.2013 10:41
od thundercat
a v případě nouze nejvyšší máš steptronic

Napsal: úte 19.03.2013 13:02
od LukesE39
Přesně tak.. Ale to už je spíš na situace, kdy Ti chybí fofrklacek, jinak mně třeba bohatě stačí "S"kovej mód nebo kickdown...

Napsal: úte 19.03.2013 13:25
od Don
LukesE39 píše:A já zas diskuzi o 530i :idea:

Rozdíl v tom fakt není žádný, už jen vstupní investice cca 30 tisíc, a pak vyšší náklady na servis (neříkejte tu teď, jak je V8 spolehlivá oproti R6 apod. O ty dvě svíčky víc tam bude vždycky, stejně tak i jiný větší brzdy, víc oleje atd.) Pokud se někomu chce investovat hned v začátku do LPG, proč ne. Já bych ho třeba nechtěl a na provoz 540ky v benzínu bych neměl...

o rozdilech mezi 530 a 540 a ty se s lpg mazou, pokud jsou pro tebe vetsi investice litr oleje navic, dve svicky. cena kotoucu je stejna. pokud resis takove "drobne" tak prvni co bys mel resit je prave lpg, budes na mene nez polovine nakladu na kilometr. vstupni investice 30k navic oproti 530 za co? nehlede na to, ze kdyz uz tedy 530 tak se tak spatne shani. v nejake pekne vybave, aby sis auto uzil, je to prakticky nerealne. proto hlavne bych spis koukal po 540 - da se lepe sehnat. 530 bylo kdysi take me prani, kvuli spotrebe, lehce nadrumernemu vykonu. pak se svez v 540. stejne jako ja se nikdy nemel svezt v e65. nevedomost je dobra vec :)

Napsal: úte 19.03.2013 14:58
od LukesE39
Já se vezl v 540 i 745.. Bral bych jak jedno tak druhý z fleku, jenže na to prostě nemám :) Nikdo mi prostě nevymluví, že V8 je na servis levnější nebo stejně nákladná jak R6... Pak tu máš dostupnost jetých náhradních dílů.. R6tek se tu válí hromady, dost dílů je zaměnitelná s díly pro jiné modely apod...

Napsal: úte 19.03.2013 16:30
od Don
a ja ti rikam, ze kdyz auto nechas predelat do lpg, usetris vice nez 50% na palivu a nemusis resit servis, protoze na nej mas, i kdyby to drazsi bylo. nevim kolik jezdis rocne, ale kdyz bys jezdil jen cca 20k rocne a misto cca 4kc/km jezdil za 2kc/km, jako ze s lpg to tak je, usetris za rok 40k. tolik jsem do e39 nedal na servisu za cele skoro ctyri roky co jsem ji mel. investice do plynu se ti vrati za necely rok a pak uz jen setris. to, ze emise stoji na lpg vic, je pri te uspore skoro smesne a pokud jezdis vic nez 20k rocne, uspora za palivo zacina byt astronomicka a uz je uplne jedno jestli mas pod kapotou 3,0 nebo 4,4 nebo treba 5,6 hemi. kdyz lpg naistalujes do e65, vychzi kilometr na cca 3kc, ma to pres 300 koni, je to pohodlne a porad jezdis levneji, nez s e39 3,0.

Napsal: úte 19.03.2013 17:33
od LukesE39
Ročně najezdím asi 50 kkm, ale nemůžu mít LPG (firma, cesťáky apod. - je to složitý) :lol: A ani nechci, ač jsou Tvé argumenty seberozumnější.

Takže shrnu-li to, V8 má smysl jen s LPG. Teď už je na tazateli, zda chce auto s nebo bez LPG. Jo, a pak ještě druhá věc, 540i si docela drží cenu..

Napsal: úte 19.03.2013 17:34
od Filozof
Don má pravdu.

Co si budeme povídat pokud někdo chce levnou V8 ve výbavě s relativně levným servisem .... tak e34 nebo e39 540i.

E34 a e39 jsou skoro stejné co se dívám díly jsou o malinko dražší na E39 ale zase e39 je novější auto.

7er 745i je zase jinde cenou i náhradními díly ale je pravda že i svezení je jinde....jen už není tak levnej servis.

kdybych si měl vybrat třeba mězi konkurenci superb za 150-170tis nebo e39 540i je to přeci jasné i servis bude plus mínus stejný.... ale V8 je prostě jinde a radost z jízdy a zážitky s V8 budou taky diametrálně jinde.

Jezdil jsem se superbem V6 2,8 a jede to ale je to nuda jak svin....děs běs a za kilo pade mám fakt 540i s LPG a jezdím v přepočtu cca jako pruměrné auto s třetinovým výkonem bez výbavy .... a ktomu nudně.

takže v dnešní době nechápu lidi co si nepořídí LPG a jezdí více jak 15tis ročně ... LPG se vyplatí po cca 25tis km.

A pokud počítám auto na 4-5let a najedu 15-20k tak za 5let mám 100k a ušetřím cca 2kč na kilometr x 100 000km je kolik ?

200tisic ušetřím ježděním s LPG. to už stojí zapřemýšlet kam strkat peníze... :wink:

Napsal: úte 19.03.2013 17:39
od Filozof
lukes39: Nekecej tady je podnikatel a jezdí s VOLVEM na LPG.
Najezdí taky 50tis. ročně. a do účetnictví to normálně dává v pohodě.

Je jedno zda jezdíš na naftu LPG nebo benzín jen s LPG ušetříš strašné prachy když to spočítáš...a za pár let máš na nové BMW když popřemýšlíš kolik to udělá....