Dnes jsem prvně rozdělal dekl zadních dveří na touring, protože mi nafachá ostřikovač, zadní stěrač a zadní sklo samozřejmě taky nejde otevírat. Když to oddekluješ, tak se dostaneš i na motorek otevírání toho skla a stačí tam s tím hýbnout a tím si uvolníč pojistku toho skla...
Motorek mám nejspíše zadřenej, stěrač jsem sundal a podtím ta hřídel je taky zadřená... a samozřejmě ten plastovej dekl pátých dveří už taky zažil svoje..
Čau je to 14dni co jsem resil u e 39 zadní sterac l. zpatecka l. mlhovka l. koncove a ostrikovac.Vse bylo v levém pantu dveří. Oddelat kryt zadního repro na strese a jsou tam dva svazky kabelu,jeden do dveri a jeden do skla. Preruseny kabely vytáhnout dvnitr a nastavit , znovu protáhnout gumovou manzetou a postupně spojit každy v jiném místě aby nevznikla Boule. Sila většiny kabelu je 1 mm je to docela problém dat zpět plastovou krytku.
Já jsem už týden ready. Funguje mi vše. Nebyl velký problém protáhnout si tím husím krkem vedle těch stávajících 6 dalších drátů..
Jinak, kdo chce otevřít zadní okno, jde to pohodlně bez demontáže deklu pátých dveří, a to propojením pinů 6 a 7 na relátku K90 v kufru...
hloupě se zeptám? čerpadlo ostřikovače na E39 touring na 5. dveřích je v nádrži ostřikovače v p.p. podběhu s čerpadlem na př. okno, nebo někde vzadu jako to měla E34 touring?
mám E39 krátce a ještě jsem neměl čas to zjistit, taxe tu takhle ptám.