Stránka 2 z 2
Napsal: sob 06.07.2013 15:01
od bmw530i
nejake info jak to dopadlo?
Napsal: sob 06.07.2013 21:10
od RomanM3
ted to zkousim teprve...ale vypada to, ze to blbne porad vicemene stejne...napred to vypadalo ze je to mnohem lepsi, skoro ta rucucka vubec nechodila...a pak jsem jezdil a palivomer byl furt stejna a pak najednou sup a rve mi bc dojezd 40km, pak jen 7, pak zas 40....tak jsem natankoval asi tricet litru a ted mi to zas ukazuje nejak moc...no ale problem je, ze jsem jednou stal docela blbe zkopce jakoby do strany a ted resim neco jineho tak mam auto vecne na zvedaku taky vselijak , takze to mozna blbne kvuli tomu...jak rikam...jeste to testuju...zatim nic smerodatneho nemuzu rict
Napsal: ned 08.09.2013 16:47
od bmw530i
resil tu nekdo jeste ty plovaky ? ukazovalo me to dojezd 50 a pak najednou 10km a nez jsem dojel na benzinku tak to zaclo cukat :/ pritom dojezd se drzel porad okolo 13km takze asi zaseknuty plovak ?
Napsal: pon 09.09.2013 06:35
od Perunwit
no asi ti neporadím, ale nejsi v tom sám, řešil jsem to před měsícem... parkuju mírně na kopečku, ale žádný auto nikdy nedělalo problém, E39 ho udělala

.
jedu ráno do práce, v nádrži 15-20litrů najednou mi to v kopci zachrchlalo a po dvaceti metrech chcíplo uprostřed křižovatky... samospádem jsem bez serva nasucho sjel na odstavný parkoviště uprostřed ranní špičky, rozebral půl auta a zase složil a pak šel špinavej a nasranej a zpocenej na autobus do práce

)) no co ti budu vyprávět, než sem připustil, že tam možná nebude šťáva a došel s kanystrem na benzínku, trvalo mi to

. Po chvíli sem ale odjel... čim to bylo nevim. Ale stav paliva mi taky stoupá a klesá během jízdy.