Stránka 2 z 4

Napsal: ned 15.12.2002 18:20
od Paul-c
Jo,to je pravda.Pylak by mel byt v aute u spolujezdce pod prihradkou. Nevim co ma Lukas u motorku topeni,ale ja to tam nikdy nevidel.Jenom E39 to ma pod kapotou.

Napsal: ned 15.12.2002 21:59
od Kriznik
Originál zaslal d.aemon
[B]:mhihi: Máš ty ale štěstí na "docela blbě přístupný" místa - naposledy Kriznik v Křižanech, alias: "Tu gumovou potvoru jsem ti vyndal, vyčistil od listí, ale vra? si ji tam sám, nechci si zlomit ruku..." :hehehe:


:mhihi: ... jo! taky ten levej co je u topeni jsem tam uz nedal
protoze to fakt neslo :)

nehlede na to, ze jsme kazdej meli tak 4-5 piv a znecisteni tlapek vod smiru bylo fakt znacny :D

:gobeer:

Napsal: pon 16.12.2002 11:41
od Unregistered
Originál zaslal Paul-c
[B]Jo,to je pravda.Pylak by mel byt v aute u spolujezdce pod prihradkou. Nevim co ma Lukas u motorku topeni,ale ja to tam nikdy nevidel.Jenom E39 to ma pod kapotou.


Tam jak popisuje Lukas jsem mel take filtr od klimosky:)

Napsal: pon 16.12.2002 11:43
od JFK
Originál zaslal Unregistered
[B]Tam jak popisuje Lukas jsem mel take filtr od klimosky:)

ach jooo:))) zase to prihlaseni blbne:)

Napsal: pon 16.12.2002 11:44
od Lukas H.
Originál zaslal Paul-c
[B]Jo,to je pravda.Pylak by mel byt v aute u spolujezdce pod prihradkou. Nevim co ma Lukas u motorku topeni,ale ja to tam nikdy nevidel.Jenom E39 to ma pod kapotou.


Mel jsem to na ty 320i tady jsem na to jeste nekoukal, byli to takovy dva hribky a mezi nima byl ten motorek. Mozna to byla nejaka zvlastni vybava, neco o tom ten puvodni majitel povidal...
Tim padem se nestavalo ze jsi mel plnej intros listi kdyz si dal fukar na max...

Napsal: stř 18.12.2002 10:22
od kofa
Tak sem se k tomu nestastnymu topeni konecne dostal.Zadny odpojeny tahlo sem nenasel a filtry jsou taky OK.:cry: Mimochodem filtry mam na ventilatoru jak popisoval Lukas.

Napsal: pon 23.12.2002 22:22
od Paul-c
pisu si,jeste jsem to nevidel.

Napsal: úte 24.12.2002 10:53
od Hanz
Tak tak, go4it

Napsal: čtv 23.01.2003 11:15
od Unregistered
Zkus se podívat na hladinu chladící kapaliny. třeba je tam málo.

Napsal: čtv 23.01.2003 16:43
od kofa
Jo jasne.Rozebral jsem pul auta a na vodu se nepodivam.:cucim: :cuz:

Napsal: čtv 23.01.2003 21:17
od DaF
Originál zaslal kofa
[B]Jo jasne.Rozebral jsem pul auta a na vodu se nepodivam.:cucim: :cuz:


Hele? KOFO? :hrac:

TO SI Z NAS DELAS TADY JENOM PRDEL, NE?

:prdel:

Ten posledni prispevek byla ironie??!

Tohle jsi psal 14/12/02, tak jen doufam, ze je to pravda!!!

Originál zaslal kofa
[B]Voda tam je a odvzdusneny to mam poradne.Ten mikrofiltr je dobrej typ,kde ho najdu?


Pokud ne:

Hele, nech to vychladnout a potom tam nalej nejakou nemrznouci smes do chladicu (treba GlykoShell) a zred ho s vodou v pomeru (podle navodu na lahvi) tak, aby pri studenym motoru, byla voda v postrani - prepadove nadrzce vedle chladice presne NA RYSCE (uprostred).
Pri zahratym motoru by Ti voda pochopitelne vylitla...
Melo by to zacit topit. Problem, kterej Ty popisujes je tipickym pro malo vody v chladici...
Motor si nechava skoro vsechnu vodu v prvnim chladicim okruhu a do druheho se ji dostava velice malo. A druhy okruh prave prochazi topenim a tam musi byt voda horka. Krom toho muze dochazet k nedokonalemu chlazeni a motor se muze prehrivat. Nepomuze ani sepnuta viskospojka na vrtuli, protoze ta sice taha vzduch skrze chladak na blok, ale v chladaku ty vody taky asi moc nebude...

Tohle potvrd, pak se s tim muzeme zaobirat dal... :-)

Treba ucpanej chladic? Spatnej altik? Vodni pumpa?
atp...

Napsal: pát 24.01.2003 11:31
od iforak
Čus Kofe!
Nejspíš budou zarostlé ventilky topení, ještě zkontroluj jestli se ti dostatečně ohřívá motor-termostat a jestli máš klima, tak mikrofiltr, ale 90% ventilky topení (jsou v motorovém prostoru)

Napsal: sob 25.01.2003 12:51
od kofa
Ja si z vas tady prdelky nedelam.Samozdrejme ze posledni prispevek byl v nadechu ironie.Odvzdusnoval jsem ho mozna desetkrat.Termostat jsem koupil novej a bylo to k nicemu,pumpa taky v poradku.Nejvic zvlastni je to ze pri zapnutym topeni na plny kule fouka vzduch na sklo a na nohy jakz takz teplej(asi jako na pulku)a vetrakama z palubky jde uplne studenej vzduch,takze to musim mit zavreny jinak bych tam nevydrzel.
Jinak za kazdy dalsi info predem dik.:ucta:

Napsal: sob 25.01.2003 18:10
od Bureš
Já tedy nevím, ale pokud nemáš klimu, tak z palubky by asi na tebe ani teplý vzduch neměl foukat. Měl by tam jít jen studený. Teplo fouká pouze na skla a dolů.

Napsal: sob 25.01.2003 20:34
od mcfil
Originál zaslal Bureš
[B]Já tedy nevím, ale pokud nemáš klimu, tak z palubky by asi na tebe ani teplý vzduch neměl foukat. Měl by tam jít jen studený. Teplo fouká pouze na skla a dolů.


:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: ????????

Napsal: sob 25.01.2003 22:47
od Kriznik
Originál zaslal Bureš
[B]Já tedy nevím, ale pokud nemáš klimu, tak z palubky by asi na tebe ani teplý vzduch neměl foukat. Měl by tam jít jen studený. Teplo fouká pouze na skla a dolů.


presne tak, jenom malicko upresnim:

vlevo od budiku, stred a v pravo u kastliku jsou vyvody okruhu pro "cerstvy vzduch" - primo z venku, tzn studeny

pokud mas regulaci otocenou v modrym poli tak to bere vzduch jenom z venku a fouka studenej
pokud ji mas na poloze, kde konci modry pole a zacina normal bily a pritom zapnuty topeni, muze i z tohohle okruhu foukat vlaznej vzduch
kdyz mas regulator na bilym poli tak cela palubka je bez vzduchu a foukas budto sklo/nohy nebo sklo nebo nohy atd.

Napsal: ned 26.01.2003 11:32
od Bureš
Jo je to přesně jak říkáš.

Napsal: pon 27.01.2003 13:04
od stealth
Aneb jak se z chyby stala vlastnost ;-)

Napsal: pon 27.01.2003 15:08
od kofa
Panove jsem z toho uz zmateny.Regulaci v modrym poli nemam a presto fouka z palubky uplne studenej vzduch jako je zrovna venku.Mam na mysli oba vetraky nad kastlikem spolujezdce,velky nad radiem a krajni u dveri ridice.U moji byvale E36 se z tehle vetraku topilo.Na sklo a podlahu teply vzduch fouka ale je to mizerie.

Napsal: pon 27.01.2003 15:22
od iforak
Vyměň ventilky topení a ohřeješ se!