Stránka 2 z 2

Napsal: stř 05.03.2003 17:26
od Shrek
Originál zaslal JFK
[B]Tak Shreku:),pls:):D:gobeer: prosím pěkně...

IMHO

Rezonátor funguje jako předřazený tlumič výfuku (zastává zvukově tlumící funkci katalyzátoru - některý auta s katalyzátorem a koncovým tlumičem plněným čedičovou vatou žádný předřazený tlumič nemají, tzn. když ho vykopeš, je to pěknej rambajz).

Auta, co mají předřazený i koncový tlumič mají obojí většinou řešené jako rezonanční tlumič s přepážkami.

Potíž s vykopáním katu nastane až u aut, co mají jednu lambda před a druhou za katem...

Napsal: stř 05.03.2003 17:37
od Hanz
U right brother :-).... a vyndani katu neprinese krome zvuku zadnej extra vykon (u pruchoziho=funkcniho katu), pokud nebude volnejsi pruchod zas na druhe strane motoru...tzn. sani. Teda, pokud pominu napisy TUNING, NIKE a GAME OVER, v tesnym zavesu s NO FEAR... (vozim s sebou jednu takovou samolepku, kdybych dostal vyzvu od nejakyho golfisty, tak abych mel vubec nejakou sanci............rofl)...