Stránka 2 z 2
Napsal: úte 04.03.2003 19:37
od Hanz
Originál zaslal JFK
[b] No, váhově je rozdíl na celém autě asi 90 kg
M3 v. 6valec? M3 v. V8? Nebo snad M3 v. 4valec?
neblazni...
4valec bude vzdycky neskutecne svobodnej a uzasne nespoutanej tou tupou masou kovu, ktera by mu prekazela v zatackach (a pohonu steracu

)))
Owner of the most powerfull windshield wiper motor (kdyz uvazim,ze krom steracu zvladne jeste pohon auta....to Mko nezvladne:-) ):fuckoff:

:gobeer:
Napsal: úte 04.03.2003 20:03
od TT
Originál zaslal Hanz [B]M3 v. 6valec? M3 v. V8? Nebo snad M3 v. 4valec?
neblazni...
4valec bude vzdycky neskutecne svobodnej a uzasne nespoutanej tou tupou masou kovu, ktera by mu prekazela v zatackach (a pohonu steracu

)))
Owner of the most powerfull windshield wiper motor (kdyz uvazim,ze krom steracu zvladne jeste pohon auta....to Mko nezvladne:-) ):fuckoff:

:gobeer:

Napsal: úte 04.03.2003 21:28
od Kriznik
Originál zaslal LOPOLO
[B]Ja vychazel z jednoho clanku a davalo mi to docela smysl.
......
procenta teda asi nebudou uplne vsechno.
v tom anglickym pisou neco podobnyho, smysl to dava, ale nemuzes mluvit o nejvyvazenejsim aute
to by bylo 50/50 treba jako mazda MX7 (wankl)
v clanku o originalnich 51/49 je receno, ze neni problem udelat 50/50 , ale rozhodili se udelat 51/49 z duvodu bezpecnosti
dava to smysl: mas na predku trosku vic, mas lepsi ovladatelnost
tim padem 53/47 s dostatecne sirokejma kolama 265/19 zrejme dostatecne kompenzuje "ztratu" prilnavosti diky presunu vahy na predek a zrejme se taky zlepsuje ovladatelnost diky vetsi vaze na rizeni.
muj nazor, co jsem pochytil ze vsech clanku co jsem cetl
Napsal: stř 05.03.2003 06:56
od Unregistered
Napsal: stř 05.03.2003 06:58
od Klakson
Napsal: stř 05.03.2003 07:00
od JFK
Originál zaslal Hanz [B]M3 v. 6valec? M3 v. V8? Nebo snad M3 v. 4valec?
neblazni...
4valec bude vzdycky neskutecne svobodnej a uzasne nespoutanej tou tupou masou kovu, ktera by mu prekazela v zatackach (a pohonu steracu

)))
Owner of the most powerfull windshield wiper motor (kdyz uvazim,ze krom steracu zvladne jeste pohon auta....to Mko nezvladne:-) ):fuckoff:

:gobeer:
Ale nééé:) U M-ka je rozdíl trošičku větší (asi 250 kg:)), myslel jsem šestiválec třeba dvoulitra:):bigok:
Napsal: stř 05.03.2003 07:08
od JFK
Originál zaslal Kriznik [B]v tom anglickym pisou neco podobnyho, smysl to dava, ale nemuzes mluvit o nejvyvazenejsim aute

to by bylo 50/50 treba jako mazda MX7 (wankl)
v clanku o originalnich 51/49 je receno, ze neni problem udelat 50/50 , ale rozhodili se udelat 51/49 z duvodu bezpecnosti
dava to smysl: mas na predku trosku vic, mas lepsi ovladatelnost
tim padem 53/47 s dostatecne sirokejma kolama 265/19 zrejme dostatecne kompenzuje "ztratu" prilnavosti diky presunu vahy na predek a zrejme se taky zlepsuje ovladatelnost diky vetsi vaze na rizeni.
muj nazor, co jsem pochytil ze vsech clanku co jsem cetl
No u CSL-ka E46 M3 je to přesně padede na pade:) asi to bude nejoptimálnější. Ale co zase vím, tak moooc důležitý je taky to, co je zbytečná váha před předníma a za zadníma kolama. Že ve speedech v zatáčkách to s autem hodně mává. A tohle právě vyřešili s CSL-kem, tam i nárazníky udělali karbonové aby ušetřili každej gram:) To auto je prej o 200 kg lehčí, ale právě díky rozloženejm vahám to má neskutečný jízdní vlastnosti, hlavně na okruhu:) Chování v zatáčkách, výjezdy ap.:gobeer: