Stránka 2 z 2

Napsal: ned 16.05.2004 07:46
od DC
Prox píše:No tak si tam zajed kdyz neveris...manik se s tim nosil tak 5 minut :) a pak zas 5 min kdyz to vyndaval..a to bylo v pul desaty v noci :)


presne tak

taky jsem byl ve Vulkánu...

Napsal: ned 16.05.2004 13:27
od abdul
ondra_m píše:
abdul píše:nechci tu nikomu kazit radost z dobry ceny... ale trebas u E39 se geoska dela s presne zatizenym autem... x kilo na prednich sedackach a y kilo na zadnich sedackach... myslim ze o tom jinde nez v BMW nemaji paru...


Už vidím, mechaniky jak nosí 50kg závaží na sedačky kvůli geometrii :-) A šoupou to po sedačkách atd..

Spíš se na to koukni jinak co se stane když budeš měřit nezatížený auto?

Bude to trochu jinak, ale vždy stejně(při tomto "nezatížení"), takže ve výsledku když to podle nezatížených hodnot seřídíš tak je to správně ne?
Nebo se pletu?

ofico nejsou zadny "nezatizeny" hodnoty.... navic si myslim ze kdyby to bylo tak jednoduchy tak to v bmw takhle delaji... ale nedelaji ze... :)

Napsal: stř 19.05.2004 23:48
od doxa
Chlapi díky moc, byl jsem v tom Vulkánu a konečně znam pneuservis, kde umí dělat geometrii, jediný dva černý puntíky, ale neni to jejich chyba:
1. měl jsem tak zatuhlý excentry na zadní nápravě, že ten jeden utrh, a tim padem jsem rovnou koupil oba, resp. jeden mi daroval Krotil :). Z toho plyne ponaučení, že před geometrií ty šrouby rozhejbat nebo rovnou přijet s novejma, jeden stojí i s matkou a podložkou 200,- (u Bychla, byl nejblíž)
2. nemam uplně správně odklon předních kol (ostatní hodnoty jsou přesně), jelikož to auto bylo bořený a ne opravený uplně přesně, nicméně to nikam netáhne, spíš bych to řekl tak, že když pustim volant, tak se nakonec auto rozhodne že pojede do prava, ale neni to nijak markantní

Jen mě napadlo, co kdybych propiloval trošku dirky v podběhu, kde je přidělanej závěs tlumiče, tím bych to dorovnal, myslím, co o tom soudíte vy?

Napsal: čtv 20.05.2004 09:40
od Lukas H.
doxa píše:Jen mě napadlo, co kdybych propiloval trošku dirky v podběhu, kde je přidělanej závěs tlumiče, tím bych to dorovnal, myslím, co o tom soudíte vy?


Dela se to, ale je to prasarna... :roll:

Napsal: čtv 20.05.2004 11:44
od ondra_m
E36 má štelovatelnej odklon. Dole jak se přidělává těhlice do tlumiče.

Jediný co potřebuješ je eccentrickej šroub, resp. šroub menšího průměru, aby jsi s tím mohl hýbat.

Jestli po tom zatoužíš tak bych našel i čísla dílů.

Napsal: čtv 20.05.2004 13:09
od Lukas H.
ondra_m píše:E36 má štelovatelnej odklon. Dole jak se přidělává těhlice do tlumiče.

Jediný co potřebuješ je eccentrickej šroub, resp. šroub menšího průměru, aby jsi s tím mohl hýbat.

Jestli po tom zatoužíš tak bych našel i čísla dílů.


A co kdyz ti nestaci ani ten ekcentr, aby jsi ten spravne odklon nastavil...?

Napsal: čtv 20.05.2004 13:28
od Hanz
...a co kdyz holcicka Jarmilka z Kotárova to nedostane, co pak? ... excentr staci na srovnani o 1-1,5 gradu... pokud je to uhnuty vic, je bud ohnuta packa na naboji nebo je kastle kriva jak cip :-)

Napsal: čtv 20.05.2004 13:46
od doxa
ondra_m píše:E36 má štelovatelnej odklon. Dole jak se přidělává těhlice do tlumiče.

Jediný co potřebuješ je eccentrickej šroub, resp. šroub menšího průměru, aby jsi s tím mohl hýbat.

Jestli po tom zatoužíš tak bych našel i čísla dílů.

No mozna tady uplne zbytecne trapcim, mam ten odklon jen o jeden stupen a kdyz uz to zacne tahnou do prava, tak je to podle me sklonem silnice, dneska jsem to zkousel a jelo to rovne jak strela :)