Stránka 2 z 4
Napsal: ned 15.02.2009 23:19
od kopii
Vždicky je to mezi sedačkou a volantem...
Napsal: ned 15.02.2009 23:34
od DAVe_1
je to vsechno o predchozim majiteli...pokud je to nekdo kdo nema hluboko do kapsy a jezdi na pravidelne prohlidky a vse hned v pocatku resi tak je 200tkm opravdu nic....videl jsem uz nekolik aut co melo pres 200 a volantm,podvozek,kastle,interier byly jako nove..motor bez kolisani nebo nakyho rachotu. Moje prvni BMW jsem mel iso, tam jsem mel na tach klasika 150

ale rekl bych tak o 100 vic...a to auto me nikdy! nenechalo stat, nezralo olej, naprosto bez problemu...jen kastle,interier a podovzek (ktery jsem pak menil) znala znamky oprotrebeni a semtamnych tukancu. Takze ja jsem rozhodne zastancem vubec nekoukat na to kolik to ma najeto ale na stav
Samozrejme Nemecko se serviskou zaklad dobreho kupu (nebavim se o vyjimkach

)
Napsal: pon 16.02.2009 00:01
od Killca
4val 318is 1,9 - dal sem pres 310 000km, stale slape jak novy, tlaky kolem 13, olej nikdy nezralp, jen tekl z gufera na klice a to se ted vymenilo novym majitelem a motor ani netece ani nezere a jeste jede jako prase
-jde o to, ze ho 11 let mela jedna baba v nemecku do 240tisic a pak ja jeden a pul roku, tak to bude zachazenim no
Napsal: úte 17.02.2009 00:51
od Koto
"Naštěstí" moderní elektronicky řízené motory už zdaleka takovou výdrž nemají, resp. ta elektronika v nich. Takže ti naši 15 let starý dědouškové je všechny přežijou

Napsal: úte 17.02.2009 15:06
od HonzaB
Já měl na tý starý 318tds 430tis a pak se mi ten motor posral!ted co mam novější 318tds tak mam 191 a zatim můžu říct že pohoda šlape jak novej!
Napsal: úte 17.02.2009 17:14
od Bzuker
Killca píše:4val 318is 1,9 - dal sem pres 310 000km, stale slape jak novy, tlaky kolem 13, olej nikdy nezralp, jen tekl z gufera na klice a to se ted vymenilo novym majitelem a motor ani netece ani nezere a jeste jede jako prase
to gufero mi teče taky btw. co je třeba koupit na opravu?
Napsal: úte 17.02.2009 17:28
od Killca
no jen to gufero

vyprdnout ho ven a nastrcit novy a vsechno zase slozit, pak jedine koupit to co ti prdne cestou, podle me jediny problem bude pri povolovani sroubu na hrideli, bude to ztezka, ale jinak by v te vymene nemel byt problem
Napsal: úte 17.02.2009 22:25
od Huska
Huska píše:zatím nejvíc co vím 100% má známej taxikář s e34 525TDS a od novoty měl při poslední výměně oleje 560tis km. jinak si myslím že běžná bezporuchová výdrž 300tis km
když už někdo vytáhl XXXXlet starý přízpěvek tak jen dodán že takxikář o kterém jsem psal před čtyřmi roky prodal ted před vánocemi své TDS s původním motorem a najetými více než 800tis. km
nyní už měmil jen filtr a olej pouze doléval cca 1l/4tis km ... otec mi tvrdil že na výkonu motoru není znát opotřebení !!!!
Napsal: úte 17.02.2009 23:26
od ROBi
325 TDS - 340 000 km a jede jak má

jediná investice byla výměna jednoho těsnění, nic víc

Napsal: stř 18.02.2009 09:47
od aggama
E36 318i M40 300tis, pouze proběhla asi při 250tis km výměna hydroštelů a sprchování vačky. Motor běží stále jak má a spotřeba oleje je nulová...
Napsal: stř 18.02.2009 10:24
od dzonnek
pokud se clovek chova k auto slusne servisuje vse jak ma a nechova se vylozene jako prase tak to auto nejede 400000km kazdy. To proste nicneni mam osobni zkusenosti treba tu s feldou co ma pres 500000km a motor slape jako hodinky jen ta kastle je jiz KO. A je asi jedno zda je to 4valec nebo 6ti. Ale prej nej jsou 5ti valce. ale co ja vim.
Napsal: stř 18.02.2009 15:39
od rob2fab
316i m40 250ti jel by dal auto rozbito
316im40 od prvniho držitele rakouska firma najeto 400tis cvakali hydra i za tepla a nemelo to uz zátah.
policejni 318iA m43 300tis motor jede jak novej,neni slyšet a zátah ma že me až zamrazi.(motorum s automatem je hej,nesjouvystaveny žádnym extremum)
316i m43 320tis motor ma zátah a není slyšet.
318i(1899ccm)e46 m43 200tis a sou slyšet H-štely
tot moje vály!
Napsal: stř 18.02.2009 23:23
od protan
Moje 525ix 431tis a motor de bez problemu..kastle

Napsal: čtv 19.02.2009 10:02
od Steanly
318TDS - 220tis a pohoda.
Napsal: čtv 19.02.2009 14:00
od George_D
M40 318iA - 253tis Vydává občas divný zvuky, ale tahá furt

Napsal: čtv 19.02.2009 18:09
od zrob
E36 coupe 325i r.v 92,bez VANOS-najeto 249 tis,na motor nikdy nebylo sahnuto,jen pravidelne menim olej,doplnuju vodu do ostrikovacu:lol: a v zime menim fridex a urcite to nevytacim dokud se mi nezahreje auto......a zda se ze ten motor ma do smrti jeste hodne daleko,slape kraasne...olej nemizi....
Napsal: sob 21.02.2009 14:05
od anymartin
Já mám e36 318 m43 r.v.94 mám najeto 240tkm a motor šlape bez problémů(ťukťukťuk)Předchozí majitel si to hýčkal jako mimčo a já se taky snažím.Je to nejspíš v tom jak se o auto staráš.Viděl jsem feldu s najetejma 320tkm orezlou jak se na škodovku patří,ale motor v rámci možností táhnul.
Napsal: sob 21.02.2009 14:16
od PetacekBE
230 000 - motor v prdeli - po mechanické stránce super,ale už se někdo dříve rejpal ve vstřikování - trysky klepaj a předvstřik je rozjebanej...

Napsal: sob 21.02.2009 14:53
od shoot_one
6-vál M52 2,5 litru najeto 265 000, furt pěkně jede, olej nepapá ani kapku, ale už na něm jde vidět, že má něco za sebou.
Napsal: sob 21.02.2009 15:39
od 4am
v praci e34 2,5 td 740tis km jezdilo neustale naloženy kombik bez zadnich sedadela a to se na něj sralo , nakonec už z něj chcalo všechno možný s udržbou by jezdil dodnes