Stránka 2 z 3

Napsal: úte 24.05.2005 07:05
od Hanz
ad fabrika - hlucnost a udrzba... kuzel je podstatne hlucnejsi... chtel bych videt nejakou zenskou, jak doma pere kuzel a bastli ho zpatky do auta, zatimco papirovy vlozky umi menit v poho :-) (damy prominou :wink: )
jinak tvoje duse muze verit cemu chce, osobne verim vecem, ktere jsem si vyzkousel, netvrdim, ze vse bylo super, ale na druhou stranu mam srovnani...

Napsal: úte 24.05.2005 07:16
od dave
Jo duše věří čemu chce, na auto spíše používám mozek, nechme diskuse, je v to poho,možná si od Tebe jednou filtr koupím. :D

Napsal: úte 24.05.2005 07:50
od Hanz
tak ted uz jsem naprosto klidnej a muzu si dal cist .-)

Napsal: stř 25.05.2005 00:07
od psena
dave píše:
Hanz píše:promin, mel jsem za to, ze tohle chces slyset... nebo ti mam psat, ze za dobu co ty filtry prodavam, jsem nemel ani jednu, tzn. 0, reklamaci?
slysel jsem o tomhle tematu hodne pravd, polopravd a uplnejch blabolu... verim, ze kdyz nekdo tyhle sport filtry pouziva na rallye a jde na ne 20x tolik prachu co normalne, ze neco projde... v beznym provozu jsou to jen kecy nad pivem mechaniku co maj 2 tridy zakladky...
papirovej filtr ma vyssi filtracni schopnosti, ale jen zcela novy... behem kratke doby tahle vlastnost radikalne klesa, zatimco ty bavlnene zustavaji na stejne urovni (cca 90% noveho papiru)... v tom je ten rozdil... v zadnem testu nikdo nebyl schopen stanovit, kolik je pripustna propustnost filtru... jako jestli projde xy castic nejakeho radu mm je mi jedno, pokud skodlive pro motor jsou az castice rekneme o rad vyssi...


No chybí tu trochu snad fyzikálních dat, řek bych, že rozvinutá plocha papírového filtru je větší než bavlněného, takže průtočný průřez bude vetší než u sport. filtru. Takže z toho vyplývá, že sportovní filtr tento průřez musí dohnat větší průchodností tzn. většími otvory . Kdyby sportovní sání bylo tak dobrý, proč ho tam nedává fabrika?


Chybi tady predevsim trocha matematickych dat, rozloz si nekdy doma konicky tvar a zjistis, ze puvodni tvar silne klame telem, plocha je o dost vetsi nez myslis a potom to cely jeste vynasob x2 protoze sportovni filtr ma dva plaste, vnejsi a vnitrni... :)

Napsal: stř 25.05.2005 06:22
od dave
Tak jo to beru, asi :D .

Napsal: čtv 26.05.2005 05:56
od TomasX
Ahoj, myslite že se vyrábý sport vložka do 318i m43 Touring "98", je totiž celkem problém sehnat standart, jedině BMW žádná replika. Je to čtverec o rozměrech 235x235mm. :?

Napsal: čtv 26.05.2005 07:33
od DC
asi hledáš tohle => http://www.racerwheel.com/k33-332733.html

cena 33-2733 na http://www.riegger.cz je 2321

Napsal: čtv 26.05.2005 17:06
od Marek-is
Mel jsem v IeSu KN a podle me vyhozene prachy...neco jineho u nafty to joooooo 8)

Napsal: čtv 26.05.2005 20:14
od TT
...měl jsem kužel a mám i nyní a s kombinací -úpravá výfuk + chip dobrá volba, ale i samotné otevřené sání je gut, super zvuk , lepší tah od spoda a lépe to vypadá když otevřeš kapotu, každopádně to chce tepelně odizolovat od motoru a zajistit přísun vzduchu, ...ad jestli J&R , Green nebo jen filtr od Hanze??? ....měl jsem sadu od J&R stála mě ze známosti 2700,- (tři roky zpět) pak jsem bral dva od Hanze a efekt úplně stejný cena byla do talíře.. takže jestli chce sport filtr klidně ho vem od Hanze , odizoluj od motoru a jezdi, po cca 7-10 tis km vyper a jezdi dál :)

Napsal: pát 27.05.2005 08:54
od axeltron
Tak jo :) dam dohromady vejfal a pak se obratim na Hanza pro vzduch :)

Napsal: ned 29.05.2005 21:18
od Smaart
Já mam vložku Kingdragon a je to znát.Motor je živější a lépe se vytáčí

Napsal: ned 29.05.2005 21:36
od axeltron
Smaart píše:Já mam vložku Kingdragon a je to znát.Motor je živější a lépe se vytáčí


a kdes to kupoval a za kolik ?

Napsal: pon 30.05.2005 10:47
od Hitman
kingdragon ? tak to si priprav min tak 3000

Napsal: pon 30.05.2005 11:00
od axeltron
Hitman píše:kingdragon ? tak to si priprav min tak 3000

neni co dodat.. co je moc to je moc :)

Napsal: sob 04.06.2005 01:54
od Smaart
Blbost koupil sem nový,myslim že auto prima za 1500 K

Napsal: pát 17.02.2012 18:19
od slajch
axeltron píše:hehe ..tak ted jste me totalne zmatli 8)
oki ... reklo se ze filtr NE ze 3 duvodu:
1) ze to bude nasavat horky vzduch od motoru
2) ze se tam dostane vic prachu ( nasledne rychlejc odejde motor)
3)a ze to nema zadnej pozitivni vliv krome zvuku

tak jak teda ? :cry:

tak ja udelam hlasovani ..kolik z Vas ma na E36 sani :) co ?:)


Používám cca 5let vložku KN do původního airboxu, na E34 525i to neni moc znát, ale velký rozdíl byl na VW passatu 1,9TDi 81kw, kde mi klesla spotřeba cca o 0,5l na 100 ( což je u TDi dost - třeba 10%) a hlavně se zlepšila odezva na plyn a zmizelo cukání při nízkých otáčkách. Teď ho plánuju i na E39 530d, teda jestli ten filtr vůbec najdu . Za mě teda ano, už jen díky tomu, že furt nemusim kupovat ty papíráky, stačí umejt vodou a naolejovat.

Napsal: pát 17.02.2012 20:06
od BMWIIIPower
Já bych hřib už nedal.Auto sice ožilo,mělo to i zvuk,ale co jsem měl po pár stech km rozdělaný sání,mrknul jsem do gumového kolene a nestačil se divit,kolik prachu bylo na stěnách...prstem se do toho dalo malovat.Hned šel ven,dal jsem origo papír a kdykoliv to mám rozdělaný,tak kontroluju a je čisto.

Napsal: sob 18.02.2012 08:27
od Fw190
Ja ted koupil KN vlozku a jsem spkojeny, Mozna to melo i trosku vliv na beh motoru :D a i kdyz by ne, je na porad 8) . A po nahozeni M3 svodu, co me lezi v obyvaku uz pul roku to doufam bude mit i vliv na vykon :D

Napsal: sob 18.02.2012 10:00
od Lukino12
BMWIIIPower-fakt to udelalo v sani takovy bordel?a to jsem chtel do te sport vlozky taky jit,no asi si to jeste poradne rozmyslim,tohle auto mam rad a nechci ho neuvazenou montazi odrovnat.A co mas prosim za znaku toho filtru?Zase si rikam ze treba KaN,kdyz stoji takove nehorazne penize,prece nemuze byt tak spatny ne?

Napsal: sob 18.02.2012 21:13
od BMWIIIPower
Fakt to byl humus,ale zase to byl noname filtr za pár stovek na zkoušku.Nicméně ani KN v některých testech nedopadlo dobře.Je logický,že čím víc filtr propouští vzduch,tím i víc nečistot....Snad nejlíp,co jsem viděl,dopadl filtr od Apexi.Pokud bych někdy chtěl dostat do motoru víc vzduchu,určitě bych se snažil zvětšit původní filtr,resp. dát větší a přizpůsobit airbox,popřípadě přívod k filtru-vyhodit restriktor,kterej u M52 v boxu je.