používám V2 výplachový olej od parama...k sehnání na benzínkách...Hurdy píše:Mužeš mi říct jaká je to značka toho výplachového oleje.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Proplachovat motor před výměnou oleje?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 840
- Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
- Bydliště: nemám :o(
- Klubové ID: 2567
Zeptám se. Ten "výplachovej" olej je na bázi minerální ?
A teďka moje hypotéza
:
Když motor jezdí na 5w-40 - full syntetic a já tímto vlastně naředím novou náplň 5w-40 nějakým minerálním olejem, protože, při výměně oleje tam dycky pár kapek ( slovy - cca 1/4 litru ) dycky zůstane starý náplně.
Takže, když to dělat pořádně, tak nešetřit a jako výplach použít drahej olej. Ten co je stálou náplní. To je blbost, co ?
A co řikáte na ty chcanky - většinou se jmenujou "ENGINE FLUSCH" - přilejou se do oleje před výměnou. Načvachtne se motor, nechá se běžet na volnoběh cca 15 minut a pak se čecko vypustí.
-Já si teda osobně myslím, že je to spíš na škodu, než k užitku.
Stojí to prachy a má to dělat nějakou čistící práci - to je asi dobrá myšlenka, jenže stejně v motoru dycky trocha těch chcanek zůstane a co to dělá pak - dál to čistí ? Nebo se to samo rozpadne na neškodný molekuly, kerý navíc zlepšují vlastnosti mot. oleje ? -
To asi ne, co ?
sem z teho voĺaký zmetěný
, ale do dieselů bych asi vyplacháč používal
A teďka moje hypotéza

Když motor jezdí na 5w-40 - full syntetic a já tímto vlastně naředím novou náplň 5w-40 nějakým minerálním olejem, protože, při výměně oleje tam dycky pár kapek ( slovy - cca 1/4 litru ) dycky zůstane starý náplně.
Takže, když to dělat pořádně, tak nešetřit a jako výplach použít drahej olej. Ten co je stálou náplní. To je blbost, co ?
A co řikáte na ty chcanky - většinou se jmenujou "ENGINE FLUSCH" - přilejou se do oleje před výměnou. Načvachtne se motor, nechá se běžet na volnoběh cca 15 minut a pak se čecko vypustí.
-Já si teda osobně myslím, že je to spíš na škodu, než k užitku.
Stojí to prachy a má to dělat nějakou čistící práci - to je asi dobrá myšlenka, jenže stejně v motoru dycky trocha těch chcanek zůstane a co to dělá pak - dál to čistí ? Nebo se to samo rozpadne na neškodný molekuly, kerý navíc zlepšují vlastnosti mot. oleje ? -

sem z teho voĺaký zmetěný

Dost je toho napsané o těch vyplachvových vodách na http://www.oleje.cz a vesměs jen negativní ohlasy.
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
- Kontaktovat uživatele:
Nevim, já na něj koukal s otevřenou pusouJaraX píše:kurva a čím to jako mazalo?George_D píše:Včera jsem u kámoše servismana viděl hezkej způsob. Ohřál motor na VW vylil olej, nalil naftu, nechal 2-3min kvrdlat(TDI) a pak to vylil a nalil novej olej. Prej se to dělá, já to viděl poprvé


E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Nafta je mastna. Mazalo to naftou. Za tie 2-3 minuty sa motoru nic nemohlo stat, akurat len trocha precistil motor (a oto mu zrejme slo). Ale bal by som sa tej zvysnej nafty, co v tom motore ostala.JaraX píše:kurva a čím to jako mazalo?George_D píše:Včera jsem u kámoše servismana viděl hezkej způsob. Ohřál motor na VW vylil olej, nalil naftu, nechal 2-3min kvrdlat(TDI) a pak to vylil a nalil novej olej. Prej se to dělá, já to viděl poprvé
Stary profici pouzivali na tento ucel aj petrolej.
Mimochodem, a co auta s olejovým chladičem - třeba e30 325i. Olejový chladič se otvírá jenom když dostane motor pořádně "zatopit" a navíc je možná i níž než vana, takže při běžné výměně tam asi litr starého oleje zůstane. Jediná možnost je vymontovat ho a vylít, ale pochybuju, že by to někdo dělal...