Stránka 2 z 8

Napsal: čtv 09.03.2006 16:13
od eko
Takovych par dilu a stoji to skoro jako E36 M3 3.0:

Obrázek

Zdroj:http://www.infinitas-gmbh.de

Napsal: čtv 09.03.2006 16:42
od bandit
hochu,sice te neznam osobne,ale bud mas m3 a ses do ni tak zamilovanej nebo mas mindrak z toho,ze ti jeste nestoji v garazi :lol:

Napsal: čtv 09.03.2006 16:52
od eko
bandit píše:hochu,sice te neznam osobne,ale bud mas m3 a ses do ni tak zamilovanej nebo mas mindrak z toho,ze ti jeste nestoji v garazi :lol:


No tak, tak nejak by se dalo popsat asi 99% vsech zdejsich majitelu E36ky. :lol:

Napsal: pát 10.03.2006 09:40
od Hanz
-treba na tom kitu na obrazku je videt to centrifugalni dmychadlo, ktery rve a podle vykonove krivky jsou to vyhozeny penize...

-TM redakce- vsichni Amíci lzou a neda se jim verit, okupujou chudy zeme s hnedym sajrajtem pod zemi a vozi si prdele v preplnovanych Mkach co kua zerou a nejedou :-) treba nemaj potrebu davat sem fotky auta s falesnym testem budiku nebo vodou ve vyfuku, zborene cizi M5 a pod :-) maji pak vic casu a nezapomenou regulovat plnici tlak a pod "nedulezity" zalezitosti :-)

jinak malej priklad- u nas ti kazdej rekne, ze standalone RJ je kua draha (zmateny blaboly o 100tis+), pritom entry level sezenes kolem 15tis, čupr hračku kolem 30tis a pro vetsinu aplikaci zbytecne vybavene modely kolem 50ti :-)

nechci tady vyvolavat nejakej flamewar, proste chvilku vydrzte, druhej motor uz je doma a veci na ceste .-)

Napsal: pát 10.03.2006 09:42
od Hanz
bandit píše:serte na to,co je mozny vymackat ze seriovyho motoru pri investicich pres pul mega zamerte se na realny moznosti ceskyho jarina,kterej chce,aby to jelo o trochu lip a kterej sere na nejaky cipovani u atmosfery,protoze to neni skoro poznat a akorat tam tece vic benalu

nejlevnejsi reseni bude prodat tvuj motor (30-40tis) a koupit 3,0 bud S50 (80-100tis) nebo M54 (70-90tis)

Napsal: pát 10.03.2006 10:37
od bandit
no to stoji za zamysleni,konecne trochu rozumna rec,ze ktere se da neco vyvodit :idea:

Napsal: pát 10.03.2006 11:10
od Hitman
ja si myslim ze 2.8 je na trojku az moc silny motor :P ps: nechci ukamenovat :lol:

Napsal: pát 10.03.2006 12:52
od Hanz
Hitman píše:ja si myslim ze 2.8 je na trojku az moc silny motor :P ps: nechci ukamenovat :lol:

tak si predstav co dela treba tohle: http://www.bavariacars.com.au/article/?id=37
PS-dalsi lhar nebo naivka, kterej dal jen pisty (ktere se davaji opet kvuli zmene kompresniho pomeru) :-)

Napsal: pát 10.03.2006 14:20
od Alessino
Nač chodit pro příklad do Ameriky - podívejte se, co dokazal Ondra_m dostat turbem (+intercooler, ...) ale jinak bez závažnějších úprav motorových součástí z M20 2.5

originál 170 PS, teď cca 320 PS, tj cca 90% nárůst výkonu

životnost některých částí motoru (těsnění pod hlavou,...) je jak sám deklaruje o něco nižší...ale jde to

Napsal: sob 11.03.2006 15:34
od LOPOLO
Hanz píše:
Hitman píše:ja si myslim ze 2.8 je na trojku az moc silny motor :P ps: nechci ukamenovat :lol:

tak si predstav co dela treba tohle: http://www.bavariacars.com.au/article/?id=37
PS-dalsi lhar nebo naivka, kterej dal jen pisty (ktere se davaji opet kvuli zmene kompresniho pomeru) :-)


Nebud demagog Hanzi sakra ...

1, tohle je Mko a ne "obycejna M52, coz je samo o sobe neco znamena
( skoro o pul litru vetsi objem, samozrejme lepsi vnitrnosti protoze je to S)
2, tady uz nejakej zasah do motoru je a nejde o serii a presto udava mensi vykon nez o jakym si psal u seriovy M52!!!!
Upravoval vstriky, hlavu a blok ... pak vyfuk, celou palivovou soustavu, ridici jednotka je jina, boost controler, spojka .... precti si to tam.

Hanz píše:... jen pro info- v USA kluk se zcela seriovym (jen silnejsi tesneni pro zmenu kompresniho pomeru) M52 2,8 singl vanos dela 635rwhp, tzn kolem 700PS...


To je trosku neco jinyho nez tvy puvodni tvrzeni o pouhy vymene tesneni pod hlavou a 700 konich, nemyslis? Ty vole zasnu co nekdy dokazes .. 8O :lol: :idea:

Napsal: sob 11.03.2006 21:23
od JFK
LOPOLO píše:
Hanz píše:
Hitman píše:ja si myslim ze 2.8 je na trojku az moc silny motor :P ps: nechci ukamenovat :lol:

tak si predstav co dela treba tohle: http://www.bavariacars.com.au/article/?id=37
PS-dalsi lhar nebo naivka, kterej dal jen pisty (ktere se davaji opet kvuli zmene kompresniho pomeru) :-)


Nebud demagog Hanzi sakra ...

1, tohle je Mko a ne "obycejna M52, coz je samo o sobe neco znamena
( skoro o pul litru vetsi objem, samozrejme lepsi vnitrnosti protoze je to S)
2, tady uz nejakej zasah do motoru je a nejde o serii a presto udava mensi vykon nez o jakym si psal u seriovy M52!!!!
Upravoval vstriky, hlavu a blok ... pak vyfuk, celou palivovou soustavu, ridici jednotka je jina, boost controler, spojka .... precti si to tam.

Hanz píše:... jen pro info- v USA kluk se zcela seriovym (jen silnejsi tesneni pro zmenu kompresniho pomeru) M52 2,8 singl vanos dela 635rwhp, tzn kolem 700PS...


To je trosku neco jinyho nez tvy puvodni tvrzeni o pouhy vymene tesneni pod hlavou a 700 konich, nemyslis? Ty vole zasnu co nekdy dokazes .. 8O :lol: :idea:


kdyz sem dokaze tahat veci tri roky stary a provozovany pro prdel... a z neschopnosti rozeznat realitu michat praci s clenstvym tak urco myslel i tech 700 koni jako prdel ne? :wink:

Napsal: sob 11.03.2006 23:25
od LOPOLO
mno jo .. asi sem nechapavej :-)

Napsal: sob 11.03.2006 23:59
od JaraX
Jen pro info současně vyráběné supersporty (motorky), objem kolem 600cm (0,6l) se pohybujou někde kolem 130PS, živnotnost motoru kolem 100-150tkm, pak se dělaj generálky, ale většinou to nemá cenu, docela točáky viz. Yamaha R6
Objem: 600,0 ccm
Vrtání x Zdvih: 65,5 × 44,5 mm
Max. výkon: 92,7 kW (126,0 k) @ 13.000/min )
Max. moment: 68,5 Nm @ 12.000/min)

některé 600ky pro rok 2006 budou mít dokonce 135PS a max otáčky kolem 17000.

Dokonce kawasaki udělala kolem roku 1990 4taktní 250ku která porážela konkureční 2-taktní dvěstěpadesátky, výkon byl kolem 60koní, a ted pozor při 18 000RPM!!! max otáčky 21 000RPM a přitom tyto stroje docela vydrželi, před pár letama jsem si psal s pár borcema z USA a tuším švédska, vzali pár GSX-R600 600ky, 120koní, dávali tam turba, byl to masakr, jelo to jako blázen a výkon přes 200koní, to je taky velkej nárust, a navíc na tak malej objem, zkusím najít nějaký odkazy, ale docela prej spokojenost.

Napsal: ned 12.03.2006 00:09
od JaraX
http://cgi.ebay.de/Suzuki-Hayabusa-GSXR ... dZViewItem

toje hababusa s turbem z ebay, 310PS, 1300ccm,

Napsal: pon 13.03.2006 08:54
od Hanz
JFK píše:
LOPOLO píše:
Hanz píše:
Hitman"]ja si myslim ze 2.8 je na trojku az moc silny motor :P ps: nechci ukamenovat :lol:

tak si predstav co dela treba tohle: http://www.bavariacars.com.au/article/?id=37
PS-dalsi lhar nebo naivka, kterej dal jen pisty (ktere se davaji opet kvuli zmene kompresniho pomeru) :-)


Nebud demagog Hanzi sakra ...

1, tohle je Mko a ne "obycejna M52, coz je samo o sobe neco znamena
( skoro o pul litru vetsi objem, samozrejme lepsi vnitrnosti protoze je to S)
2, tady uz nejakej zasah do motoru je a nejde o serii a presto udava mensi vykon nez o jakym si psal u seriovy M52!!!!
Upravoval vstriky, hlavu a blok ... pak vyfuk, celou palivovou soustavu, ridici jednotka je jina, boost controler, spojka .... precti si to tam.

[quote="Hanz píše:... jen pro info- v USA kluk se zcela seriovym (jen silnejsi tesneni pro zmenu kompresniho pomeru) M52 2,8 singl vanos dela 635rwhp, tzn kolem 700PS...


To je trosku neco jinyho nez tvy puvodni tvrzeni o pouhy vymene tesneni pod hlavou a 700 konich, nemyslis? Ty vole zasnu co nekdy dokazes .. 8O :lol: :idea:


kdyz sem dokaze tahat veci tri roky stary a provozovany pro prdel... a z neschopnosti rozeznat realitu michat praci s clenstvym tak urco myslel i tech 700 koni jako prdel ne? :wink:[/quote]

:-) no co je a neni prdel je asi jasny .-) a propo, Roberte, jak bude neco vhodnyho do platku, dam ti vedet .-)

Napsal: pon 13.03.2006 09:46
od RuDoSh
pokud nedostanes z ISa 900koni, tak se ani neozyvej

Napsal: pon 13.03.2006 09:54
od JFK
a pouze chipem! :idea:

Napsal: pon 13.03.2006 10:05
od Hanz
:lol: :wink: pred 2 lety bylo unreall dostat z M50 2,5 400PS, dneska to dosahne prakticky kazdej, kdo do toho nacpe vic nez stary turbo a vstriky co nasel na vrakaci z vetsiho motoru...
ale jak pisu, veci jsou na ceste, na motoru delam, jak to bude pokupe a v aute, uvidime kolik poniku vyleze na brzde, pak se muzem vsichni chytnout za ruce a spolecne se zasmat moji naivite :wink:

Napsal: pon 13.03.2006 10:14
od RuDoSh
Hanz píše: ale jak pisu, veci jsou na ceste


Obrázek

uz to leti express

Napsal: pon 13.03.2006 10:50
od JaraX
Jo a taky mě serou v PASu v zábřehu, když mi furt tvrdí že TDSo je starý a že už to prostě netáhne, tak kurva, bud je to čerpadlem, nebo turbo nebo tlaky, kámošovi dělali na TDS čerpadlo, najeto 300t, jezdilo to jak drak ale jen týden ted to zase hovno táhne a v PASu o tom nechcou slyšet.