Stránka 2 z 3
Napsal: pon 05.06.2006 16:21
od JaraX
toretto píše:na 5 (E34) je int. cyklovac i v normal. verzi..
funguje to takto:
prepnes z 0 do 1 a za cca 1s zpet do 0 (tim se aktivuje timer cyklovace) a az budes s intervalem spokojenej (budes mit dost mokry sklo na dalsi setreni) tak das packu do 1 a nechas ji tam.. sterace pak budou stirat v nastavenym cyklu..
jen me prekvapuje kolik lidi tohle nevi

..a to se me na srazech smejou, ze se na vsechno ptam a o vsem chci vedet jak to funguje.. no, ale pak aspon neresim jak stirat
..tedy jestli to maji E36 stejne..
docela bych i řekl že to moje E36 neumi, uvidime.
Napsal: pon 05.06.2006 16:25
od eko
toretto píše:na 5 (E34) je int. cyklovac i v normal. verzi..
funguje to takto:
prepnes z 0 do 1 a za cca 1s zpet do 0 (tim se aktivuje timer cyklovace) a az budes s intervalem spokojenej (budes mit dost mokry sklo na dalsi setreni) tak das packu do 1 a nechas ji tam.. sterace pak budou stirat v nastavenym cyklu..
jen me prekvapuje kolik lidi tohle nevi

..a to se me na srazech smejou, ze se na vsechno ptam a o vsem chci vedet jak to funguje.. no, ale pak aspon neresim jak stirat
..tedy jestli to maji E36 stejne..
Takhle to funguje i u E36. Ale prave ze to nemaji vsechny, coz mi prijde uplne uhozeny, kdyz to mela, jak uz jsem psal, i Skoda Favorit

Napsal: pon 05.06.2006 16:47
od Slid
eko píše:toretto píše:na 5 (E34) je int. cyklovac i v normal. verzi..
funguje to takto:
prepnes z 0 do 1 a za cca 1s zpet do 0 (tim se aktivuje timer cyklovace) a az budes s intervalem spokojenej (budes mit dost mokry sklo na dalsi setreni) tak das packu do 1 a nechas ji tam.. sterace pak budou stirat v nastavenym cyklu..
jen me prekvapuje kolik lidi tohle nevi

..a to se me na srazech smejou, ze se na vsechno ptam a o vsem chci vedet jak to funguje.. no, ale pak aspon neresim jak stirat
..tedy jestli to maji E36 stejne..
Takhle to funguje i u E36. Ale prave ze to nemaji vsechny, coz mi prijde uplne uhozeny, kdyz to mela, jak uz jsem psal, i Skoda Favorit

sem to teď zkoušel a neumí to

Napsal: pon 05.06.2006 17:06
od JaraX
mam ostřikovače světel a neumí

Napsal: pon 05.06.2006 17:09
od Slid
JaraX píše:mam ostřikovače světel a neumí

to já nemám, ale taky to neumí...

Napsal: pon 05.06.2006 17:12
od Speedy
Měl jsem 2 e36 s ostřikovačema světel a neuměla to ani jedna(323 a M3). Takže bych to viděl, že to maká jenom u variatny s intenzivkou.
Napsal: pon 05.06.2006 17:38
od eko
Nechapu to, ale mam pred sebou otevrenou 3er Betriebsanleitung a na strane 51 je:
"1 Intervallschaltung
Bei Ausstattung Scheinwerferreinigung* konnen Sie diese Zeit auch beeinflussen:
- Aus 0 kurz in 1 und wieder zuruck in 0 schalten
- Die Zeit bis zum erneuten Einschalten (aus 0 in 1) ist die gewunschte Intervallzeit (maximal 25 Sekunden)"
Jeste se podivam doma do origo prirucky.
A na mym aute to na 99,9% funguje.
Napsal: pon 05.06.2006 18:59
od eko
Ja se z toho po...
V navodu k pouziti mam napsany:
"Pri vybaveni s automatikou intenzivniho cisteni je mozne tento interval ovlivni..."
Takze v nemeckym je napsany neco jinyho nez v ceskym. Grrr.
Ja ale verim nemeckymu originalu. Ten ceskej mohl prekladat nejakej trotl.
Napsal: pon 05.06.2006 20:01
od JaraX
eko píše:Ja se z toho po...
V navodu k pouziti mam napsany:
"Pri vybaveni s automatikou intenzivniho cisteni je mozne tento interval ovlivni..."
Takze v nemeckym je napsany neco jinyho nez v ceskym. Grrr.
Ja ale verim nemeckymu originalu. Ten ceskej mohl prekladat nejakej trotl.
já mám rakouskou verzi a nemám to tam.
co se týče manuálů tak v českým manuálu k motorce mám napsaný "motocykl je vyroben z nejedlých součástí proto jeho části neokusujte ani neolyzujte" a co se týče překladu tak hrůza. prostě je nahovno

Napsal: pon 05.06.2006 20:21
od toretto
JaraX píše:co se týče manuálů tak v českým manuálu k motorce mám napsaný "motocykl je vyroben z nejedlých součástí proto jeho části neokusujte ani neolyzujte" a co se týče překladu tak hrůza. prostě je nahovno


Napsal: úte 06.06.2006 07:51
od eko
Tak tady je stranka z toho nemeckyho betriebsanleitungu! Tak jak je to mozny??
Napsal: úte 06.06.2006 08:44
od Pawllos
Myslim si ze u ruznych rocniku to mohlo byt jinak, hlavne pred FL a po FL.
Jinak ja ceskymu prekladu verim. Uz v roce 90-91, kdy se to prekladalo, byli lidi co umeli nemecky, nebo myslite ze ne??
Napsal: úte 06.06.2006 16:52
od Speedy
Měl jsem 2 e36 po FL a jednu před FL jsem řídil a ani jedna to neuměla. Všechny měli ostřik světel a bez intenzivky. Buď to byla náhoda, že to byla nějaká chudší výbava(což u M3 je dost divný, když má skoro vše) nebo je to tou intenzivkou.
BTW nedělala se e36 s deš?ovým sensorem?
Napsal: stř 10.06.2009 14:58
od MadMaxII
Dovolim si oprasit tohle tema s novym poznatkem, a to ze napr. u Citroen Xsara jde vymenit original Citroen rele pro cyklovac za rele pro cyklovac pro Skodu Felicii a pote ma Citroen Xsara nastavitelny cas resp. vsechny funkce jako ma cyklovac ve Felicii.
Cili muj dotaz zni, sezene a postne nekdo(tusim Killca ma mraky schemat) schema zapojeni na ten zakladni cyklovac pro E36 bez moznosti nastaveni casu?
Ja to pak porovnam s Filckou zapojenim a zjistim "how much" uprav by stala integrace Filcky rele do nasich bawo borecku....

Napsal: čtv 11.06.2009 11:00
od xSAFA
Páni to by bylo super!
Schémata ke stažení jsou zde:
http://www.e36.over.cz/
Napsal: sob 13.06.2009 00:52
od Killca
nebo jsou schemata tady
mail
schemae36@seznam.cz
heslo schema
pokud vis anglicke nazvy tak je to otazka par minut najit schema te packy a jednotky steracu
Napsal: pát 19.06.2009 12:11
od MadMaxII
Wipe(sterace) a Wash(ostrikovace), nekde jsou znaceny zkratkami napr. WW a nekde plnymi nazvy....
Ted jsem na to nemel cas(resim elektrizaci visco spojky) snad se o weekendu na to mrknu ale co jsem to prochazel predtim tak jsem zjistil ze by meli byt umisteny v prostoru u ridice, packy jsem nedohledal(resp. je to pakarna v tom co postnul xSAFA

).
Napsal: ned 21.06.2009 22:53
od schiki
čau klucí,
mám E36 kombi 1997 a nevím jak vypnout cyklovač zadního stěrače,jakmile ostříknu zadní okno tak to setře a aktivuje se cyklovač a nevím jak na to,někdo mi tvrdil že se to má zmáčknout dvakrát a vypne se ale nefunguje to,mám prvního bavoráka a teprve krátce tak jsem s toho zmatený
Napsal: ned 21.06.2009 23:00
od Brody
Packa by se mela zatlacit smerem k budikum.Ono to jeste jednou setre a je pak je klid.
Napsal: pon 22.06.2009 14:41
od Speedy
krátký ostříknutí je cyklovac, dlouhy je jenom setreni a zaroven vypnuti cyklovace.
Jinak opravim, co jsem pred lety napsal, pokud je u e36 ostrik svetel nebo intenzivka, tak funguje programovatelny cyklovac. Je treba nechat sterace vyjet az nahoru a pak packu vypnout. Pak cekat pozadovanou dobu a zmacknout packu do polohy cyklovace a je to.