Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 03.08.2006 22:59
od major
sb píše:Jinak teda,nemyslite si ze u BMW jsou problemy s chlazenim,s unikem vody apod,docela castym jevem oproti jinym znackam????
Ne
Napsal: pát 04.08.2006 07:56
od rades
To je přesně to,nad čim váhám.nemám stopro jistotu,že to je hlava,tak bych to nerad nechaval zbytečně přetěsnit. Jestli teda zkusit ty epise,zni to logicky,když už je to takovy unik,tak by to mělo byt poznat.
Napsal: pon 07.08.2006 13:21
od rades
Tak jsem v kontaktu s BMW servisem v Olomouci a tam mi aniž by se na to nejprve chtěli podivat zdělili,že to bude určitě prasklá hlava,nebo v lepším případě to těsnění,což mě teda docela dostalo.
v průběhu tohoto týdne to asi risknu a tu palici necham sundat,tak sem potom napíšu,jak to dopadlo a budu se modlit,aby to tím bylo.opravdu bych ji nerad sundal s tím,že je nakonec něco špatně jinak.
Napsal: úte 08.08.2006 23:27
od LudvaM
no těma emisema se to da taky zjistit ale docela těžko měl sem fouklý těsnění a na emisích normál,bmw má porad super emise a navíc tyhle motory jezdí do poslední chvíle a pak se to projeví...další věc že specielně jinak ti ten motor kouří při změně teploty tlaku a vlhkosti....doporučuju,pořádně natlakovat chladicí soustavu-emise vyloučíme-pak pokud se ti to někdy zahrálo až do červeného pole-zavzdušnuje se ti to a tlakuje do expanzky tak to je jen těsnění a další možnost prasklá hlava ale to sem u bmw viděl jen málo spíš to je to těsnění...v bmw oprava cca v dílech do 15000+práce...doporučím sundat hlavu nechat otlakovat+sronat na horizontalce-cena tak 1500kč,kopit tešnění-komplet sada od REIMS cca 4000kč pro bmw dodava reims ale jen pro ten nápis bmw je to o 100%dražší,šrouby do hlavy dávat nový nemusíš ty stojí 1500kč-výměna je doporučena,ale druhé použití snesou bez problémů.a pak někoho šikovnýho a máš to za víc jak polovičku než v bmw...pak pisni jak si dopadnul měj se
Napsal: úte 08.08.2006 23:59
od Petous
LudvaM píše:no těma emisema se to da taky zjistit ale docela těžko měl sem fouklý těsnění a na emisích normál,bmw má porad super emise ....
Pod pojmem "borec s diagnostikou emisí" si prosimtě nepředstavuj kdejakýho šmudlu co měří emise na STKáčku, ale člověka co má diagnostiku složení výfukových plynů - zjistí obsah všech složek ve výfukových plynech - a tam se voda jdoucí do válce na 100péček projeví.
Stejně ale sázím na expanzku, nebo něco okolo

Napsal: stř 09.08.2006 18:37
od LudvaM
to je jasný že to nezjistí jakýkoliv šmudla...ja sem napsal svoji teorii i praxi tak se uvidí sčím pochodí

Napsal: sob 26.08.2006 10:46
od rades
Tak po dlouhém bazírování a zkoumání-tlakování systému,výměny víčka a neustálého chození kolem jsem se nakonec tu palici rozhodl shodit a co myslíte:měla ho tam...

ve třetím škopku voda (po předešlém tlakování) a ventily umytý i včetně válce.Po předběžném měření je hlava zkroucená min.o tři desetiny.vypadá to,že šla voda mezi těsněním. týdnu půjde na srovnání a otlakování. Jak budu vědět víc,dám to sem.
Napsal: pon 09.10.2006 08:12
od rades
Zdarec,zapomněl jsem napsat,jak jsem slíbil.Takže hlava byla sice zkroucená,ale bohužel nejen to. na třetím válci se po otlakování projevila prasklina v sacím kanálu(tlakováno za tepla) Tak jsem se rozhodl,že ji vařit nebudu-cca 8tis a není to úplně vono,tak jsem sehnal starší za cca 14t,nechal opět otlakovat-naštěstí v pohodě-ufff,nechal slejznout o desetinku a šup tam sní. Nyní mám po 14ti dnech najeto cca 4 tis km a vše se zatím zdá v pohodě. doufám,že na delší dobu. Jinak mé příští auto bude sice asi bmw,ale už né asi diesel - na auto nejsem ras,ale abych v průběhu 130tis km měnil při 60t vstřiky, 120t turbo a 130t řešil hlavu, to je na mě opravdu dost.
Napsal: pon 09.10.2006 08:40
od gyrous
rades píše:Prej existuje nějaký prášek,který se nasype do chladiče a pokud je prasklá hlava,tak prášek indikuje změnou barvy,že je fouklé těsnění-předpokládám,že reaguje na olej,který se smísí s vodou v chlazení. Problém však vidím v tom,že když je těsnění prasklé mimo olej a jde to do válce,tak to tímto poznat nebude,maximálně můjde voda do výfuku a při nastartování může jít z výfuku bílý dým-což není stoprocentní pravidlo. Je tedy možno nějak přesně zdiagnostikovat,že je fouklé těsnění,nebo prasklá hlava nějakou přesnější metodou?íky
Mi povídej mám to samý. Doufám, že na mě zbývá jen to poslední. Turbo a ventily tam už nové jsou
