Stránka 2 z 2
Napsal: pon 13.11.2006 18:46
od Tuning
to adam320 : doporučuju Ti, aby jsi zvážil co a jak nazveš členy klubu a měl k nim

, protože jsme jen lidi a ty nemůžeš chtít po nikom, aby ti řekl co se stane tehdy a tehdy a bude to stát tolik a tolik...
Jen ještě mimo, souhlasím s majorem, protože pokud ti prošlo rukama tolik Báw, tak....

Napsal: pon 13.11.2006 21:30
od Marko
Podle toho, co tady Adam320 psal, jsem si udělal obrázek o tom, kolik mu prošlo rukama Baworáků.
Věřím mu, že mu těma rukama prošli, ale vyfocený v časopise.
Promiň Adame, ale na to tvé chvástání jaký jsi mechanik, nerozumím tomu, jak je možné, že nedokážeš říct ze své zkušenosti, kolik stojí repase turba - alespoň přibližně.
Dále nerozumím tomu, že jako mechanik si pleteš dva zásadní systémy vstřikování, Common-Rail a Pumpe-Düse!
A už vůbec nechápu, že jako mechanik nejsi schopen vysvětlit důvod toho, proč si každý dříve mohl na autě udělat téměř všechno sám a dnes si téměř každý na autě neudělá sám téměř nic.
Přihlédnu-li ke tvému psanému projevu, gramatice, slohu a slovosledu, nedovolím si tě typovat na automechanika, ale na podrždráta někde na stavbě.
A sic tvé příspěvky nebyly určeny mé osobě, přesto jsi mě urazil a to, že jsi se zde uchýlil použít bezdůvodně vulgární výrazy, tím sám sebe řadíš na samé sociální dno. Ale ty asi ani nevíš co to znamená, viď?
Napsal: pon 13.11.2006 21:38
od Whisky
rekl bych ze se regl jen proto, aby rozviril vlny fora a nasatval par clenu, kteri se tady dost rozepsali a ve finale uplne zbytecne....pritom staci se pokorne ptat a nechvastat se...
sorry ¨za OT reakci
bych to tady zamkl a bylo by

Napsal: pon 13.11.2006 21:48
od 3nge
adam320 píše:Jawak píše:Taky netuším přesně o co mu jde

:
nicméně za odpovědi děkuji...jhá myslim že to stačilo

takove podekovani zahreje u srdce

.....jinak nejdrazsi dar od mojich rodicu , byla letenka

Napsal: pon 13.11.2006 22:23
od Tuning
tak tak uzamknout a hau...

Napsal: pon 13.11.2006 22:24
od adam320
3nge píše:adam320 píše:Jawak píše:Taky netuším přesně o co mu jde

:
nicméně za odpovědi děkuji...jhá myslim že to stačilo

takove podekovani zahreje u srdce

.....jinak nejdrazsi dar od mojich rodicu , byla letenka

to nebylo na tebe, víš to moc dobře...
je mi líto že jsem Vás vyprovokoval k takovýmu hněvu ale já jsem nikoho urážet nezačal, já jsem se celou dobu slušně ptal na konkrétní věci o autech...
kdybych byl automechanik tak se na to neptám...
a že mi nikdo z majitelů který vlastněj 320d a tvrděj že už měnili turbo neni schopnej odpovědět kolik je to stálo taky o něčem vypovídá...
to je všechno co mě zajímalo z financí, o udržbě nikdo nemluvil...
přeju všem příjemnou zábavu v tomto threadu, odpověd jsem již našel na jiných forech a nikomu tam moje dotazy nepřišly zvláštní...ted nemluvím o
Napsal: pon 13.11.2006 22:28
od adam320
..o e30.cz
ke kom ujsem byl sprostej? vždyt si to přečtěte...že jsem se opřel do maniaca je rakceaž na jeho příspěvek vuči mě, jinak mě ten člověk vábec nezajímá...mohu k tomu dodat jen jedno:
M3Maniacu, je mi líto že jsem Těasi urazil svým nepravdivým míněním. Děkuji žes mi to vysvětlil, omlouvám se Ti za své arogantní chování
se zbytkem vaší party hic se už o ničem bavit nehodlám...tohle je sekce techniky, čekal jsem technický odpovědi na technický dotazy, bphuželmě pochopil jen jeden z Vás
nashledanou
Napsal: pon 13.11.2006 22:29
od adam320
a z těch překlepů se neposerte

Napsal: pon 13.11.2006 22:44
od M3maniac
adam320 píše:..o e30.cz
ke kom ujsem byl sprostej? vždyt si to přečtěte...že jsem se opřel do maniaca je rakceaž na jeho příspěvek vuči mě, jinak mě ten člověk vábec nezajímá...mohu k tomu dodat jen jedno:
M3Maniacu, je mi líto že jsem Těasi urazil svým nepravdivým míněním. Děkuji žes mi to vysvětlil, omlouvám se Ti za své arogantní chování
se zbytkem vaší party hic se už o ničem bavit nehodlám...tohle je sekce techniky, čekal jsem technický odpovědi na technický dotazy, bphuželmě pochopil jen jeden z Vás
nashledanou
Adame,věř mi,že

siměasi neurazil

ja se tomu akorát směju,když někdo soudí někoho...koho vůbec nezná a aby toho nebylo málo tak do něj ještě startuje

jak se narodí mezi dva trezory...má reakce na tvé výroky byla adekvátní a za tím si stojím

Napsal: pon 13.11.2006 23:07
od Jawak
adam320 píše:a že mi nikdo z majitelů který vlastněj 320d a tvrděj že už měnili turbo neni schopnej odpovědět kolik je to stálo taky o něčem vypovídá...
Proč měnit turbo, co to je za blbost? Jako na co, nějaké silnější?
Ty auta se musí umět dobře a pečlivě vybírat a kdo tomu rozumí, neprohloupí

Napsal: pon 13.11.2006 23:20
od honzibmw
Jawak píše:adam320 píše:a že mi nikdo z majitelů který vlastněj 320d a tvrděj že už měnili turbo neni schopnej odpovědět kolik je to stálo taky o něčem vypovídá...
Proč měnit turbo, co to je za blbost? Jako na co, nějaké silnější?
Ty auta se musí umět dobře a pečlivě vybírat a kdo tomu rozumí, neprohloupí

souhlasim,meli jsme na ni 220tis a stale super,jen se k ni spravne chovat a nemusis se niceho bat.
Napsal: ned 19.11.2006 15:15
od Wata
honzibmw píše:M3maniac píše:Wata píše:E46 nema turbo ne..nafta......

A hele,jeden z dvorku

no jasně 320d přecé nemá turbo to má jen 325td

a 525tds

a intercooler tam je k cemu
E46 (320dA tj 110k/150) turbo ma!!! Kdo mi tvrdi ze ne tak tomu asi nerozumi

Napsal: pon 20.11.2006 20:11
od 3rroR
Wata píše:honzibmw píše:M3maniac píše:[quote="Wata"]E46 nema turbo ne..nafta......

A hele,jeden z dvorku

no jasně 320d přecé nemá turbo to má jen 325td

a 525tds

a intercooler tam je k cemu
E46 (320dA tj 110k/150) turbo ma!!! Kdo mi tvrdi ze ne tak tomu asi nerozumi

[/quote]
M3maniac si z vas robi srandu

...alebo tam 3 smajlici nestacia?

ktory diesel v dnesnej dobe nema turbo...kazdy ma...
Napsal: stř 22.11.2006 14:07
od picek
3rroR píše:Wata píše:honzibmw píše:[quote="M3maniac"][quote="Wata"]E46 nema turbo ne..nafta......

A hele,jeden z dvorku

no jasně 320d přecé nemá turbo to má jen 325td

a 525tds

a intercooler tam je k cemu
E46 (320dA tj 110k/150) turbo ma!!! Kdo mi tvrdi ze ne tak tomu asi nerozumi

[/quote]
M3maniac si z vas robi srandu

...alebo tam 3 smajlici nestacia?

ktory diesel v dnesnej dobe nema turbo...kazdy ma...[/quote]
Bez turba je např. 1,9 SDI od koncernu VW.

Napsal: stř 22.11.2006 14:53
od picek
Co se týče verze e-46 s 2,0d 100kw vyráběném od roku 98 do roku 01 už byl sice od předkomůrkových TDSek vybavený přímým vstřikem čerpadlo tryska(obdoba TDi)kterou pro BMW vyráběla na zakázku fa:Steyer,ale nestál za moc.Jeho hlučnost,velký turboefekt a poruchovost čerpadel okolo 100tkm je hodně častá.
Diskuse ohledně poruchovosti turbodmychadla je u této verze určitě na místě.Odcházely opravdu velmi často okolo 100 tisíc km a nikdo není do dnešního dne schopen říci proč.
Od poloviny roku 2001 přišla nová generace 2,0dieselového motoru se vstřikováním common railu se stejným výkonem 100kw u kterého už k problémům přehřívání a poruchovosti turbodmychadel tak často nedocházelo.Poruchové ale byly vstřikovače common railu okolo 100 tisíc km.Tento motor je mnohem kultivovanější a netrpí tak velkým turboefektem jako předchozí generace.
Varianta se 110kw a šestikvaltem je nejrozumější volbou už díky poučení se automobilky z předchozích chyb.
Byla tady také otázka repase turba..............cena se pohybuje(záleží koho tím pověříš) od 25 do 35 tísíc Kč.Nové vyjde i s prací v autor.servise cca 45 tisíc.
Cena jednoho vstřikovače je cca 11 tisíc.Jsou tady ale firmy,které ve většině případů dokáží vstřikovače vyčistit a repasovat za čtvrtinovou cenu.
Z mého pohledu výběru je tedy varianta 110kw 330nm šestikvalt ta nerozumější.
Napsal: stř 22.11.2006 16:58
od 3nge
picek píše:Co se týče verze e-46 s 2,0d 100kw vyráběném od roku 98 do roku 01 už byl sice od předkomůrkových TDSek vybavený přímým vstřikem čerpadlo tryska(obdoba TDi)kterou pro BMW vyráběla na zakázku fa:Steyer,ale nestál za moc.Jeho hlučnost,velký turboefekt a poruchovost čerpadel okolo 100tkm je hodně častá.
Diskuse ohledně poruchovosti turbodmychadla je u této verze určitě na místě.Odcházely opravdu velmi často okolo 100 tisíc km a nikdo není do dnešního dne schopen říci proč.
Od poloviny roku 2001 přišla nová generace 2,0dieselového motoru se vstřikováním common railu se stejným výkonem 100kw u kterého už k problémům přehřívání a poruchovosti turbodmychadel tak často nedocházelo.Poruchové ale byly vstřikovače common railu okolo 100 tisíc km.Tento motor je mnohem kultivovanější a netrpí tak velkým turboefektem jako předchozí generace.
Varianta se 110kw a šestikvaltem je nejrozumější volbou už díky poučení se automobilky z předchozích chyb.
Byla tady také otázka repase turba..............cena se pohybuje(záleží koho tím pověříš) od 25 do 35 tísíc Kč.Nové vyjde i s prací v autor.servise cca 45 tisíc.
Cena jednoho vstřikovače je cca 11 tisíc.Jsou tady ale firmy,které ve většině případů dokáží vstřikovače vyčistit a repasovat za čtvrtinovou cenu.
Z mého pohledu výběru je tedy varianta 110kw 330nm šestikvalt ta nerozumější.
no na 100kW verze je cena jednoho vstriku cca 3 tisice (krome toho jednoho ridiciho , tam je cena dvojnasobna) a ani u origo dealera to neni o moc vic . Turbo se da zrepasovat vymenym zpusobem za cca 10k.
Je ovsem pravda , ze ma mensi kultivovanost a vetsi turboefekt.
Napsal: stř 22.11.2006 21:34
od Wata
3rroR píše:Wata píše:honzibmw píše:[quote="M3maniac"][quote="Wata"]E46 nema turbo ne..nafta......

A hele,jeden z dvorku

no jasně 320d přecé nemá turbo to má jen 325td

a 525tds

a intercooler tam je k cemu
E46 (320dA tj 110k/150) turbo ma!!! Kdo mi tvrdi ze ne tak tomu asi nerozumi

[/quote]
M3maniac si z vas robi srandu

...alebo tam 3 smajlici nestacia?

ktory diesel v dnesnej dobe nema turbo...kazdy ma...[/quote]

ja vim
Napsal: stř 22.11.2006 22:16
od Tuning
3nge píše:picek píše:Co se týče verze e-46 s 2,0d 100kw vyráběném od roku 98 do roku 01 už byl sice od předkomůrkových TDSek vybavený přímým vstřikem čerpadlo tryska(obdoba TDi)kterou pro BMW vyráběla na zakázku fa:Steyer,ale nestál za moc.Jeho hlučnost,velký turboefekt a poruchovost čerpadel okolo 100tkm je hodně častá.
Diskuse ohledně poruchovosti turbodmychadla je u této verze určitě na místě.Odcházely opravdu velmi často okolo 100 tisíc km a nikdo není do dnešního dne schopen říci proč.
Od poloviny roku 2001 přišla nová generace 2,0dieselového motoru se vstřikováním common railu se stejným výkonem 100kw u kterého už k problémům přehřívání a poruchovosti turbodmychadel tak často nedocházelo.Poruchové ale byly vstřikovače common railu okolo 100 tisíc km.Tento motor je mnohem kultivovanější a netrpí tak velkým turboefektem jako předchozí generace.
Varianta se 110kw a šestikvaltem je nejrozumější volbou už díky poučení se automobilky z předchozích chyb.
Byla tady také otázka repase turba..............cena se pohybuje(záleží koho tím pověříš) od 25 do 35 tísíc Kč.Nové vyjde i s prací v autor.servise cca 45 tisíc.
Cena jednoho vstřikovače je cca 11 tisíc.Jsou tady ale firmy,které ve většině případů dokáží vstřikovače vyčistit a repasovat za čtvrtinovou cenu.
Z mého pohledu výběru je tedy varianta 110kw 330nm šestikvalt ta nerozumější.
no na 100kW verze je cena jednoho vstriku cca 3 tisice (krome toho jednoho ridiciho , tam je cena dvojnasobna) a ani u origo dealera to neni o moc vic . Turbo se da zrepasovat vymenym zpusobem za cca 10k.
Je ovsem pravda , ze ma mensi kultivovanost a vetsi turboefekt.
tak tak

Napsal: čtv 23.11.2006 07:54
od picek
3nge píše:picek píše:Co se týče verze e-46 s 2,0d 100kw vyráběném od roku 98 do roku 01 už byl sice od předkomůrkových TDSek vybavený přímým vstřikem čerpadlo tryska(obdoba TDi)kterou pro BMW vyráběla na zakázku fa:Steyer,ale nestál za moc.Jeho hlučnost,velký turboefekt a poruchovost čerpadel okolo 100tkm je hodně častá.
Diskuse ohledně poruchovosti turbodmychadla je u této verze určitě na místě.Odcházely opravdu velmi často okolo 100 tisíc km a nikdo není do dnešního dne schopen říci proč.
Od poloviny roku 2001 přišla nová generace 2,0dieselového motoru se vstřikováním common railu se stejným výkonem 100kw u kterého už k problémům přehřívání a poruchovosti turbodmychadel tak často nedocházelo.Poruchové ale byly vstřikovače common railu okolo 100 tisíc km.Tento motor je mnohem kultivovanější a netrpí tak velkým turboefektem jako předchozí generace.
Varianta se 110kw a šestikvaltem je nejrozumější volbou už díky poučení se automobilky z předchozích chyb.
Byla tady také otázka repase turba..............cena se pohybuje(záleží koho tím pověříš) od 25 do 35 tísíc Kč.Nové vyjde i s prací v autor.servise cca 45 tisíc.
Cena jednoho vstřikovače je cca 11 tisíc.Jsou tady ale firmy,které ve většině případů dokáží vstřikovače vyčistit a repasovat za čtvrtinovou cenu.
Z mého pohledu výběru je tedy varianta 110kw 330nm šestikvalt ta nerozumější.
no na 100kW verze je cena jednoho vstriku cca 3 tisice (krome toho jednoho ridiciho , tam je cena dvojnasobna) a ani u origo dealera to neni o moc vic . Turbo se da zrepasovat vymenym zpusobem za cca 10k.
Je ovsem pravda , ze ma mensi kultivovanost a vetsi turboefekt.
S tou cenou vstřikovače na 100kw jednotku máš pravdu.Já si neuvědomil,že jsem uvedl cenu vstřikovače na 110kw.
Cenu repase turba jsem uvedl jen orientačně bez výměnného způsobu, kterou dělal jeden z mých známých na 320d z r.v 2000.
Já když kupoval novou 320d, 5/2004,tak jsem se taky problémům nevyhnul.Zavedení nějaké náhrady FAPu do výroby(norma euro4) dělalo pěkný bordel a nevěděli co s tím,tak stále přehrávali SW.Teprve po roce a půl se SW povedl a vše je v pořádku.
Napsal: čtv 23.11.2006 22:09
od Whisky
repase turba za 10 - 15t rikal kamos - a delaj to v nemecku...takze to neni tak strasny