
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
pripravek na hydroštely
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
co se tyce tech hydrostelu tak mam zkusenosti od jednoho znameho, ktery ten pripravek od Moly nalil do dvou Oplu a u obou se mu podarilo slysitelneho zlepseni, ale u obou se po cca 50km pricpal prepousteci ventyl oleje a tudiz jel vrsek nasucho...myslim, ze je kravina to tam lit...kdysi davno u me prvni E30 jsem nalil nejakou spesl prisadu do oleje a po velkem zatizeni na dalnici sla ven ojnice...z toho plyne to, ze seru na vsechny tyto sracky 

Pete píše:Je treba taky rozlisovat jestli zdvihatka cvakají nebo mlatí.Pokud to zacvaka treba pri startu nebo kdyz je to rozpalene po nejakem blbnuti, tak ti ty adetiva nejspis pomuzou, ale po dalsi vymene oleje te nemine vymena zdvihatek pokud chces jeste nejakou dobu jezdit.
Tim cvakanim se vytlucou voditka ventilu a hadej co se zacne dit dal....
Pete vytlucou se voditka nebo sedla ventilu.....?
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
honza_strnad píše:do skody 120ty ma tak hydrostely.....
vite nekdo jak poznat ten pokazenej?, pac se mne ted rozcvakal i na druhym aute.... 320i (M52B20) a ma 24 ventilu ....
jinak do obou aut liju olej Shell HELIX, do M40B18 liju 10w40 a do M52B20 liju 5w40(ten s logem ferrari)
M52B20 a 5w40: auto jsme koupily s 270 000 najeto od te doby jsme kazdych cca 12000 mnenili olej, pokazde helix 5w40, mam pocit ze tenhle olej nemam rad vyssi teploty... hydrostely se mne poprve rozcvakali po hodine jezdeni na mas.okruhu a podruhe v zacpe na dalnici v italii (pri 290 000) (teplota vody byla porad v normalu) a od te doby neprestali v jakkychkoliv otackach a teplotach (akorat obcas na chvilku prestanou)
M40B18 s 10w40 najeto 260 000: ten motor je zrout oleje, to vim ale neni to zas tak sileny, kdyz jsem auto koupil, predchozi majitel mne rekl ze do toho lil 10w40, ale nevedel jakej!!!, tak jsme tam zacal dolivat 10w40 hellix (jeste jsem olej komplet nemenil) a ejhle... po 2000km a doliti dvou litru Helixu motor cvaka jako sici stroj...... jedinny kdy prestava cvakat je pri vysokym zatizeni(napr. na BIGu cca 15 minut dokola RZtka nebo vic jak 160 po dalnici)
LiquiMoly jsem dolival a temer nic....
v cem je problem ???
shell tvrdi na svych letaccich ze helix cisti usazeniny.... nemuze byt problem v tom, ze uvolnil usazeniny ? nebo je problem s teplotama? Oba dva maji schvaleni BMW Long life a ten 5w40 ma dokonce BMW special oil list..
a vzhledem k tomu ze tenhle olej rozcvakal obe auta tak ho NEDOPORUCUJUJI a prechazim na jinej (asi total)
taky přispěji svou zkušeností, koupil jsem si svou první 523i a majitel s vozem nechal jezdit manželku a už auto tak često neservisoval (ale jeho nová pětka je v perfektním stavu (Renocar Brno)) dopadlo to tak, že jsem do motoru musel dolít 3 litry oleje a protože můj servisák používá všude Shell Helix tak ho tam nalil 10w40 a po 500km začal motor klepat od tý doby jsem ujel asi 1000km a nevěnoval tomu velkou pozornost, až tady jsem se dozvěděl co jsou hydroštely a asi to bude ono. To byl můj první problém a mám obavy jestli ten helix nezkurvil i něco jinýho, auto mi po nastartovaní za studena někdy samo zdechne, nastartuju podruhý a vše v pohodě prostě to neudrželo volnoběh, taky jsem tomu nevěnoval přehnanou pozornost, myslel jsem, že je to studeným motorem za tepla mi to nikdy neudělalo, až do pátku kdy jsem tam nechal udělat zástavbu na LPG od Prinse VSI a dopadlo to tak, že motor klepe dvakrát tolik a otáčky při volnoběhu klesají a stoupají jak se jim zachce a klepe to celým autem, přepnu na benzín a auto klepe o polovinu míň, ale jen hlasitost klesne, frekvence je stejná a dnes mi to dokonce neudrželo za tepla volnoběh už i na benzín, takže v pondělí diagnostika v Renocaru a uvidíme co tam na mě vytáhnou, doufám že to klepání nejsou hydroštely a že kdyžtak pomůže výměna oleje a ten volnoběh bude doufám jen ventil volnoběhu nebo nějaký blbý senzor
No potěš, já taky nalil helix ultra..
Podle toho co píšete.. jednak mohl být motor už předtím zanedbán.. a taky nejsem příznivcem dolívání oleje - ani nevíš jistě jestlis to dolil skutečně do 10w40... ale vzhledem k tomu ze ten olej cisti usazeniny... asi se rozklepaly hydra... ve kterych timpadem vznikly vule rozpustenim usazenin.. asi taky proto nedrží tlak..
nevím co teď robit kura, najel sem na tom oleji tak 200 km zatím...
Podle toho co píšete.. jednak mohl být motor už předtím zanedbán.. a taky nejsem příznivcem dolívání oleje - ani nevíš jistě jestlis to dolil skutečně do 10w40... ale vzhledem k tomu ze ten olej cisti usazeniny... asi se rozklepaly hydra... ve kterych timpadem vznikly vule rozpustenim usazenin.. asi taky proto nedrží tlak..
nevím co teď robit kura, najel sem na tom oleji tak 200 km zatím...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Kontaktovat uživatele:
vilejs píše:ja som to nalial do e32 V8 a islo to tichsie.aj motor isiel tak nejak kultivovanejsie.sused to distribouval,tak som to mal za 150sk.kupil som desat ks:) mame doma aj staru skodu 120l a tej to fakt prospelo,ide jak ohen:)
myslim že do Š120 můžeš nacpat uplně cokoliv aby něco stichlo.. třeba se používali dř.pyliny do rozvodovky když hučela.. taky to stichlo

vubec bych tyhle přípravky nepoužíval, jsou to nesmysly na tahání peněz. Nejlepší je měnit pravidelně a hlavně častěji kvalitní olej. A když už je to moc, tak jedině nový díl.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 655
- Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Zety píše:Vytáčení na studeno atd. nobude toho hodně čím se opotřebí
To jo auto z bazaru nikdy nevíš kdo s tím jak jezdil...Já s autem zachazím jak mám... postupně zahřívám, nechávám dochladit a měním v čas oléj, ale jsem neštastný s toho auta, protože sám nevím čím to je a co vše tam klepe a navíc vím, že i vstřiky jsou Ko.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 117
- Registrován: čtv 29.04.2010 00:00
- Bydliště: Nové Losiny okres Šumperk, Brno přes týden
- Kontaktovat uživatele:
Jak říkám jeslti jsi přesedlal z benzínu tak ten motor je hlučnější, a pokud chceš zkontrolovat vstřiky tak si zajeď do zábřeha do bosche diesel servis, a vedle v Sš automobilní je mistr co už má několikátý BMW ten by si ho mohl poslechnout. Jinak i když ti vstřik nerozpráší tu naftu opravdu dobře tak zas to ůže být hlučnější 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 655
- Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Zety píše:Jak říkám jeslti jsi přesedlal z benzínu tak ten motor je hlučnější, a pokud chceš zkontrolovat vstřiky tak si zajeď do zábřeha do bosche diesel servis, a vedle v Sš automobilní je mistr co už má několikátý BMW ten by si ho mohl poslechnout
Byl jsem v Zábřehu na repasi vstřiku a uplná katastrofa...Byl jsem v Šumperku u Lukáše na Bohdíkovské ulici v servise a ten mi přeměřoval vstřiky a jsou pořád ve stejném stavu, tak jak před repasí.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 117
- Registrován: čtv 29.04.2010 00:00
- Bydliště: Nové Losiny okres Šumperk, Brno přes týden
- Kontaktovat uživatele:
jiriik píše:Zety píše:Jak říkám jeslti jsi přesedlal z benzínu tak ten motor je hlučnější, a pokud chceš zkontrolovat vstřiky tak si zajeď do zábřeha do bosche diesel servis, a vedle v Sš automobilní je mistr co už má několikátý BMW ten by si ho mohl poslechnout
Byl jsem v Zábřehu na repasi vstřiku a uplná katastrofa...Byl jsem v Šumperku u Lukáše na Bohdíkovské ulici v servise a ten mi přeměřoval vstřiky a jsou pořád ve stejném stavu, tak jak před repasí.
Aha tak to sorry já tam s autem nebyl no. Já jen chodil do té školy tam