Stránka 2 z 4

Napsal: pát 08.12.2006 21:05
od steer
jurasis píše:Neblázni, nacvakneš "zamčení" novýho alarmu na pin 17 a "odemčení" na pin 4 konektoru X13253 a funguje to a nemusíš nic vyhazovat.

Čidla použiješ dodávaný s alarmem, jiné nebo využiješ piny na ř.j. centrálu od dveří (piny2-5 na kon. X13254) ale přes diody.

Si říkal, že máš známého, co to dělá. Když si projde popis pinů na ř.j. a v životě zapojil aspoň jeden alarm, tak nepotřebuje ani zkoušečku... :wink:


Ha sem uplne prehlidl ze si psal. No jako to jsou moje domenky. Tak bych to udelal ja. Ja to kompletne necham na kamosovy. V ty elektrice nejsem zatim moc zbehlej. Tentokrat jeste budu delat tu manualni praci jako je oddeklovani a protahovani dratu :D

Napsal: pát 08.12.2006 21:07
od steer
hele jurasis ta elektro instalace cos mi posilal je pro r.v 98 ale melo by to bejt stejny s 92 ne?

Napsal: pát 08.12.2006 22:42
od jurasis
Fx píše:
jurasis píše:Neblázni, nacvakneš "zamčení" novýho alarmu na pin 17 a "odemčení" na pin 4 konektoru X13253 a funguje to a nemusíš nic vyhazovat.


Takhle to ale nezamkne i nádrž, ne (double-lock)?

Mě by ještě zajímalo, kde v tomhle prostoru najdu drát se stálými 12V...


To jsem neřešil, protože mi signál na tom pinu zamčel auto na DOUBLE LOCK. není nic jednoduššího, než to vyzkoušet. Zkoušečka je kouzelník.
A i na to napětí. Je na konektoru X10182 pin 18...
Při nejhorším prohodíš kabely v kufru a je to nejjednodušší řešení.
Popisoval to Jordeeman jak na to

A malá rada: když hledáš logiku, je to drát slabý, když proudové obvody, je silný :wink:
Měď je drahá...

Napsal: pát 08.12.2006 22:47
od jurasis
steer píše:hele jurasis ta elektro instalace cos mi posilal je pro r.v 98 ale melo by to bejt stejny s 92 ne?


To musíš vyzkoušet. To nevím, nejsem elektrikář, vše jen zkušenosti a rady jiných, hlavně jordeemana :respect:

Je to drbačka, ale dá se udělat cokoliv... :wink:

Máš to ve svých rukou ... :twisted:

Napsal: pát 08.12.2006 23:00
od steer
hele kdyz sme u toho zamykani. mam jenom jeden klic od auta a nekdo mi rikal ze tady v CR nikdo neudela kopii. neni to kravina? Nevite kdo by udelal tu kopii? Nebo kolik by stalo kompletni vymeneni zamku?

Obrázek

Napsal: pát 08.12.2006 23:13
od jurasis
Pohledej na fóru, před nedávnem se to řešilo i s čipem na imobilizér...

imho od všeho jde udělat kopie.........

Napsal: pát 08.12.2006 23:15
od steer
no s imobilizerem neco resil Fx na e30.cz ze Fx?

Napsal: pát 08.12.2006 23:18
od jurasis
Neřeknu ti, jen jsem to prolít, zatím nepotřebuju...

Napsal: sob 09.12.2006 14:02
od Fx
jurasis píše:To jsem neřešil, protože mi signál na tom pinu zamčel auto na DOUBLE LOCK. není nic jednoduššího, než to vyzkoušet. Zkoušečka je kouzelník.
A i na to napětí. Je na konektoru X10182 pin 18...
Při nejhorším prohodíš kabely v kufru a je to nejjednodušší řešení.
Popisoval to Jordeeman jak na to

A malá rada: když hledáš logiku, je to drát slabý, když proudové obvody, je silný :wink:
Měď je drahá...


Já to ještě neměl otevřený a už jsem to tu někde psal, chtěl jsem o tom vědět co nejvíc, než se do toho pustím, protože pak v okolí nemám šanci sehnat něco, co bych třeba potřeboval :wink:

EDIT: Tak jsem se v tom teď porejpal a jednak se mi rozletěly nožičky ke klapce ventilátorů (ale jdou vrátit, jen nevím, kam :lol:, ale hlavně mám neobsazené piny 17 a 18, takže teď nevím, kde vezmu 12V a zem. Teď už na to kašlu, protože je tam hnusně, ale až bude hezčí počasí nebo to nebudu muset robit na ulici před panelákem, zkusím, co udělá 12V na pin 13. Třeba budu mít štěstí a double lock pofachčí s tím :)

Napsal: sob 09.12.2006 21:48
od jurasis
Fx píše:
jurasis píše:To jsem neřešil, protože mi signál na tom pinu zamčel auto na DOUBLE LOCK. není nic jednoduššího, než to vyzkoušet. Zkoušečka je kouzelník.
A i na to napětí. Je na konektoru X10182 pin 18...
Při nejhorším prohodíš kabely v kufru a je to nejjednodušší řešení.
Popisoval to Jordeeman jak na to

A malá rada: když hledáš logiku, je to drát slabý, když proudové obvody, je silný :wink:
Měď je drahá...


Já to ještě neměl otevřený a už jsem to tu někde psal, chtěl jsem o tom vědět co nejvíc, než se do toho pustím, protože pak v okolí nemám šanci sehnat něco, co bych třeba potřeboval :wink:

EDIT: Tak jsem se v tom teď porejpal a jednak se mi rozletěly nožičky ke klapce ventilátorů (ale jdou vrátit, jen nevím, kam :lol:, ale hlavně mám neobsazené piny 17 a 18, takže teď nevím, kde vezmu 12V a zem. Teď už na to kašlu, protože je tam hnusně, ale až bude hezčí počasí nebo to nebudu muset robit na ulici před panelákem, zkusím, co udělá 12V na pin 13. Třeba budu mít štěstí a double lock pofachčí s tím :)



Takže, sice je to zdlouhavé, ale:
Napájení:
12V: kon. X13252 pin 8 (pojistka 14, napájení přední okna),
pin 10 (pojistka 35, napájení centrálu)
pin 12 (pojistka 33, napájení vnitřní osvětlení)
pin 15 (ukostření, nebo lépe očko napravo na kastli...!)

Zapojení ovládání:
odemčení: kon. X 13253 pin 4
zamčení: pin 17 nebo 19 (LOCK)

Pro DOUBLE LOCK viz tvůj dotaz na zapojení diod pod jordeem:

z nového centrálu rozdvojíš drát "odemčení" diodama v propustném směru (ve směru šipky) mezi piny 17 a 13 (u tebe místo 17->19) a máš DOUBLE ... :wink:

jestli ne, tak přes net špatná každá rada...

Teď už jasné ?

Ještě pro zajímavost, kostra "otevřené dveře" kon. X13254:
pin 2-řidič, 3- spolujezdec, 4- levé zadní, 5-pravé zadní

Napsal: sob 09.12.2006 21:52
od Fx
No nejhorší je, že mám pocit, že od 14ky dál jsem viděl obsazené tuším až piny 24-26, ono je tam celkem blbě vidět. Prostě tam bylo minimálně pět neobsazených pozic od třetí dvojice kablíků včetně směrem od dvojice (1, 14), takže 17 a 19 tam nebyla určitě. Vyzkouším, co to bude dělat při brnknutí 12V na samotnou 13ku, ta obsazená je, podle toho se zařídím.

Napsal: sob 09.12.2006 22:05
od jurasis
To normálně odpoj. Když dáš tu bílou západku doleva (je tam ještě malá pojistka), tak ten konektor celej vytáhneš. Já mám 6 neobsazených, ale je to tam nějak nastřídačku, už si přesně nepamatuju.

Jo a to napájení byl pin 18, ale jiný konektor... :)
Na tomhle má být neobsazen...( 6,10,12,18,21,22)

Napsal: sob 09.12.2006 22:06
od jurasis
Na samotnou 13 to nepomůže. Už psal jordee...

Napsal: sob 09.12.2006 22:09
od Fx
jurasis píše:To normálně odpoj. Když dáš tu bílou západku doleva (je tam ještě malá pojistka), tak ten konektor celej vytáhneš. Já mám 6 neobsazených, ale je to tam nějak nastřídačku, už si přesně nepamatuju.

Jo a to napájení byl pin 18, ale jiný konektor... :)
Na tomhle má být neobsazen...( 6,10,12,18,21,22)


Odpojený jsem to samozřejmě měl, tak hloupej nejsem :) Já mám neobsazený asi 15-24 nebo co, koukal jsem tam tím ohybem a z těchhle pozic prostě nelezly dráty.

Napsal: sob 09.12.2006 22:15
od jurasis
kua, no toto.
Nebýt tma, tak to jdu zkouknout. Zítra...
Já mám silný nutkání pamětí, že to jen vypadá... Hrabal jsem v tom celý den asi před měsícem a doteď mi kastl drží na dvou šroubech. Testuje se GSM alarm a vymýšlím jak dobastlit autom. zavírání oken. Jen zatím není čas...
Zítra ti písnu stav u mně...

Napsal: sob 09.12.2006 22:20
od Fx
jurasis píše:kua, no toto.
Nebýt tma, tak to jdu zkouknout. Zítra...
Já mám silný nutkání pamětí, že to jen vypadá... Hrabal jsem v tom celý den asi před měsícem a doteď mi kastl drží na dvou šroubech. Testuje se GSM alarm a vymýšlím jak dobastlit autom. zavírání oken. Jen zatím není čas...
Zítra ti písnu stav u mně...


Díky, kdyžtak to nafotím, až bude čas. Já to teda zadekloval zase pořádně, protože nevím, kdy se k tomu dostanu - nejspíš zas až za 14 dní, dneska jsem doufal, že to zvládnu, ale celej den pršelo, byla tma jak v pytli a já jsem chcíplej s chřipkou, tak jsem to dělal akorát před domem, protože do dílny to mám 35 km...

Za každou informaci budu vděčnej, já to tam teď chtěl nacpat na čokolády a až by se to osvědčilo, sletoval bych to...

Napsal: ned 10.12.2006 16:40
od jurasis
Takže jsem na to trochu koukal a můj názor je tento:

Dálkové ovládání: pin 17 LOCK (+13 DOUBLE ), 4 UNLOCK
samo nezapojené u aut bez dálky :wink:

Odemčení klíčem: LOCK pin: 14-řidič, 15-spolujezdec, 16-kufr UNLOCK pin: 1-řidič, 2-spolujezdec, 3-kufr
neproměřeno, až bude víc času, třeba ověřím

Řešení pro auta bez dálky:
zkusit pin 17 doplnit (jestli podporuje ř.j.)
když pojede, není co řešit, když ne, zapojil bych alarm na pin 14(LOCK)+ 13 přes diodu(DOUBLE) a pin 1(UNLOCK)

Napsal: ned 10.12.2006 20:13
od _peper
Asi se to sem nebude moc hodit, ale nechce se mi zakládat novy topic. Nefunguje mi zamykání víka kufru, ať zamknu jednou nebo double lockem, kufr je pořád otevřený :( Na co bych se měl podívat?

Napsal: ned 10.12.2006 20:15
od Fx
_peper píše:Asi se to sem nebude moc hodit, ale nechce se mi zakládat novy topic. Nefunguje mi zamykání víka kufru, ať zamknu jednou nebo double lockem, kufr je pořád otevřený :( Na co bych se měl podívat?


Klíčem zamknout jde?

Napsal: ned 10.12.2006 20:18
od steer
hele asi budu vypadat jako nejvetsi kreten ale nevim co je double lock.
Mam predstavu ze dvakrat otocim klicem rychle za sebou ale vubec nevim jestli to tak je. A vy se o tom furt bavite a ja si pridapam jak mali decko :-(