Stránka 2 z 3

Napsal: sob 16.12.2006 13:26
od petto
Dave píše:
petto píše:
eko píše:
Dave"]
Vždycky když dobržďuji (na spojku nebo i vyřazeno) tak od 30 do 0 km/h mi vyletí ručička k 10l/100 čím je auto pomalejší tím víc k těm 10l

To co popisujes je preci normalni, pri rychlejsi jizde na neutral je spotreba minimalni, cim ale jedes pomaleji, tim je aktualni spotreba vyssi a nakonec az zastavis, tak se rucicka schova uplne doprava na "nekonecno". Nebo ti snad kdyz zastavis visi rucicka na tech 10l/100km?

[quote="Dave píše:I spotřeba je asi o 30 % vyšší.

Jak jsi to za tech par kilometru mohl zjistit, ze po natankovani je spotreba o 30% vyssi? Nemas nahodou tu spotrebu vyssi od doby, co zacala byt venkovni teplota okolo 0st.C?

tyk se mi to zdá být normální...čím pomaleji tím větší spotřeba...a je to logický ;)

To logické je, že čím pomaleji tím vyšší spotřeba na km ale už není když se poposunuji z kopce nebo dokonce stojím a mám vyřazeno a ručička z ničeho nic brnkne na 10l a potom zase k 0!
Snad nezačínám být paranoidní a nevidím věci které nejsou :roll: Jenom se mi zdá, že mi to tak nedělalo. Jinak ta spotřeba se už vrátila k normálu. Když jsem to popisoval v Renocaru tak říkali že to může být nějaký ventil nebo klapka který prostě pouští benzín když nemá nebo lambda sonda - ale spíš jenom hádal.[/quote]
když se poposunuješ z kopce na neutrál, tak je notmální když to střílí kolem 10, záleží na rychlosti, ale že se to schová k nule je prostě blbost...když se to zastaví, tak to musí střelit za 30 litrů...nebo kolik to tam ukazuje :-) když stojíš a je to na nule, tak je tam taky chyba :!:

Napsal: sob 16.12.2006 13:33
od Dave
U E46 dokud nejedu asi tak 20km/h je tam nula. To je rozdil oproti starším modelům. Možná jak jsem se posunoval tak to vždycky bylo kolem té 20 že to vystřelilo a hned zase spadlo.

Napsal: sob 16.12.2006 17:48
od Whisky
petto píše:vím že u novějších octávek (rozumějte né ůplně prvních z roku 97) se při zastavení začla spotřeba přepočítávat na hodiny :wink:


JJ mel jsem, kdyz jsi stal, zaclo to merit prumernou na hodinu.

Napsal: sob 16.12.2006 17:51
od Whisky
Dave píše:U E46 dokud nejedu asi tak 20km/h je tam nula. To je rozdil oproti starším modelům. Možná jak jsem se posunoval tak to vždycky bylo kolem té 20 že to vystřelilo a hned zase spadlo.


Covece mas to ale divnej problem...nevim no, zkus si treb pri jizde znulovat digital - prumernou...a nejak vysledovat jak ti koresponduje s tim ukazovanim okamzity...baj voko...

Napsal: sob 16.12.2006 18:10
od 3nge
v kazdym pripade s e46 kdyz stojim , tak me rucicka nikam nevystreluje. Je tak na jednom dvou litrech....obcas sama vyleze na cca 6-8, vetsinou za studena :) Z kopce pri zarazeny rychlosti je rucicka na nule , pokud nejedu 150 na trojku :D

p.s. a pokud nekomu prijde logicke , ze pri stani s neutralem vam ukazuje UKAZATEL OKAMZITE SPOTREBY maximalni spotrebu....tak to nepotrebuje komentar :)

Napsal: sob 16.12.2006 19:23
od 100RM
Whisky píše:
petto píše:vím že u novějších octávek (rozumějte né ůplně prvních z roku 97) se při zastavení začla spotřeba přepočítávat na hodiny :wink:


JJ mel jsem, kdyz jsi stal, zaclo to merit prumernou na hodinu.


Robi to aj u O II

Napsal: sob 16.12.2006 19:54
od petto
3nge píše:p.s. a pokud nekomu prijde logicke , ze pri stani s neutralem vam ukazuje UKAZATEL OKAMZITE SPOTREBY maximalni spotrebu....tak to nepotrebuje komentar :)

no logicky mi to přijde, když je tam l/100km a já stojím je logický, že to střelí ůplně do max spotřeby;)

Napsal: sob 16.12.2006 22:49
od 3nge
petto píše:
3nge píše:p.s. a pokud nekomu prijde logicke , ze pri stani s neutralem vam ukazuje UKAZATEL OKAMZITE SPOTREBY maximalni spotrebu....tak to nepotrebuje komentar :)

no logicky mi to přijde, když je tam l/100km a já stojím je logický, že to střelí ůplně do max spotřeby;)


Takze kdyz stojis , tak myslis , ze je realny ze tvoje okamzita spotreba je treba 40 l/100km ? No nevim podle me na tom neni vubec nic logickyho a mozna si to myslej i v bmw , kdyz od e46 vejs se nic takovyho jako vystrelovani rucicky do maxima na neutral nedeje :)

Napsal: sob 16.12.2006 22:55
od petto
3nge píše:
petto píše:
3nge píše:p.s. a pokud nekomu prijde logicke , ze pri stani s neutralem vam ukazuje UKAZATEL OKAMZITE SPOTREBY maximalni spotrebu....tak to nepotrebuje komentar :)

no logicky mi to přijde, když je tam l/100km a já stojím je logický, že to střelí ůplně do max spotřeby;)


Takze kdyz stojis , tak myslis , ze je realny ze tvoje okamzita spotreba je treba 40 l/100km ? No nevim podle me na tom neni vubec nic logickyho a mozna si to myslej i v bmw , kdyz od e46 vejs se nic takovyho jako vystrelovani rucicky do maxima na neutral nedeje :)

ano!!! myslím že je to reálny...a okamžitá spotřeba když stojím v l/100km není 40, ale mnohem mnohem víc-->nekonečno..a víš proč?? protože stojím a ikdyž to tam vstřikuje minimum paliva tak nemůžu ujet ani metr!!a tudíž na sto je to nekonečně mnoho litrůůů...podle mě je to logický!!! a pokud to nedokážeš pochopit tak nechápu já tebe...už sem z toho omýlání to pořád dokola docela zblblej...možná sem teda hloupej já, ale podle mě je to logický...tak nás už někdo rozsuďte, nebo mi z toho hrábne!!

Napsal: sob 16.12.2006 23:01
od Maikl
petto píše:
3nge píše:
petto píše:[quote="3nge"]p.s. a pokud nekomu prijde logicke , ze pri stani s neutralem vam ukazuje UKAZATEL OKAMZITE SPOTREBY maximalni spotrebu....tak to nepotrebuje komentar :)

no logicky mi to přijde, když je tam l/100km a já stojím je logický, že to střelí ůplně do max spotřeby;)


Takze kdyz stojis , tak myslis , ze je realny ze tvoje okamzita spotreba je treba 40 l/100km ? No nevim podle me na tom neni vubec nic logickyho a mozna si to myslej i v bmw , kdyz od e46 vejs se nic takovyho jako vystrelovani rucicky do maxima na neutral nedeje :)

ano!!! myslím že je to reálny...a okamžitá spotřeba když stojím v l/100km není 40, ale mnohem mnohem víc-->nekonečno..a víš proč?? protože stojím a ikdyž to tam vstřikuje minimum paliva tak nemůžu ujet ani metr!!a tudíž na sto je to nekonečně mnoho litrůůů...podle mě je to logický!!! a pokud to nedokážeš pochopit tak nechápu já tebe...už sem z toho omýlání to pořád dokola docela zblblej...možná sem teda hloupej já, ale podle mě je to logický...tak nás už někdo rozsuďte, nebo mi z toho hrábne!![/quote]
Jj mas pravdu, chvili sem nad tim premýšlel a napadlo me to samy.. :wink:

Napsal: sob 16.12.2006 23:09
od petto
Maikl píše:
petto píše:
3nge píše:[quote="petto"][quote="3nge"]p.s. a pokud nekomu prijde logicke , ze pri stani s neutralem vam ukazuje UKAZATEL OKAMZITE SPOTREBY maximalni spotrebu....tak to nepotrebuje komentar :)

no logicky mi to přijde, když je tam l/100km a já stojím je logický, že to střelí ůplně do max spotřeby;)


Takze kdyz stojis , tak myslis , ze je realny ze tvoje okamzita spotreba je treba 40 l/100km ? No nevim podle me na tom neni vubec nic logickyho a mozna si to myslej i v bmw , kdyz od e46 vejs se nic takovyho jako vystrelovani rucicky do maxima na neutral nedeje :)

ano!!! myslím že je to reálny...a okamžitá spotřeba když stojím v l/100km není 40, ale mnohem mnohem víc-->nekonečno..a víš proč?? protože stojím a ikdyž to tam vstřikuje minimum paliva tak nemůžu ujet ani metr!!a tudíž na sto je to nekonečně mnoho litrůůů...podle mě je to logický!!! a pokud to nedokážeš pochopit tak nechápu já tebe...už sem z toho omýlání to pořád dokola docela zblblej...možná sem teda hloupej já, ale podle mě je to logický...tak nás už někdo rozsuďte, nebo mi z toho hrábne!![/quote]
Jj mas pravdu, chvili sem nad tim premýšlel a napadlo me to samy.. :wink:[/quote]díky...jsem rád že je to jasný i někomu dalšímu... :twisted:

Napsal: ned 17.12.2006 12:23
od Pavel H
3nge píše: Z kopce pri zarazeny rychlosti je rucicka na nule , pokud nejedu 150 na trojku


Tohle mi neprijde logicke. Pokud bys na trojku jel třeba 30, tak ti ukazatel bude ukazovat >0, ale pokud budes mit otacky nekde nad > 1600 az 1700, tak ti bude ukazovat 0 to znamena, ze pri 150 na 3st budes mit 0 a nebo to mas rozbite a jde Ti tam benzin, i kdyz nema.

Napsal: ned 17.12.2006 12:30
od petto
Pavel H píše:
3nge píše: Z kopce pri zarazeny rychlosti je rucicka na nule , pokud nejedu 150 na trojku


Tohle mi neprijde logicke. Pokud bys na trojku jel třeba 30, tak ti ukazatel bude ukazovat >0, ale pokud budes mit otacky nekde nad > 1600 az 1700, tak ti bude ukazovat 0 to znamena, ze pri 150 na 3st budes mit 0 a nebo to mas rozbite a jde Ti tam benzin, i kdyz nema.

přesně :wink:

Napsal: ned 17.12.2006 14:12
od JaraX
prostě a jednodušě když auto deceleruje s kvaltem bez plynu tak je tam 0 a hotovo.

Napsal: ned 17.12.2006 16:02
od Maikl
JaraX píše:prostě a jednodušě když auto deceleruje s kvaltem bez plynu tak je tam 0 a hotovo.

Jo přesně tak, motor nemá potřebu vstřikovat palivo...!

Napsal: ned 17.12.2006 19:08
od Whisky
Maikl píše:
JaraX píše:prostě a jednodušě když auto deceleruje s kvaltem bez plynu tak je tam 0 a hotovo.

Jo přesně tak, motor nemá potřebu vstřikovat palivo...!


...no motor nevstřikuje :) ale to je fuk...kdyz uz tak cerpadlo a kdyztak to jde prepadem zpet...motor nespotrebovava nic

jinak 2l prumerka na neutral pri 50km/h rychlosti...trochu matiky a zamysleni a vypadne mi kolik usetrim pri sjizdeni kopcu s kvaltem oproti sjizdeni na neutral :) bylo by to ale dost hypoteticky

Napsal: ned 17.12.2006 19:13
od Maikl
Whisky píše:
Maikl píše:
JaraX píše:prostě a jednodušě když auto deceleruje s kvaltem bez plynu tak je tam 0 a hotovo.

Jo přesně tak, motor nemá potřebu vstřikovat palivo...!


...no motor nevstřikuje :) ale to je fuk...kdyz uz tak cerpadlo a kdyztak to jde prepadem zpet...motor nespotrebovava nic

jinak 2l prumerka na neutral pri 50km/h rychlosti...trochu matiky a zamysleni a vypadne mi kolik usetrim pri sjizdeni kopcu s kvaltem oproti sjizdeni na neutral :) bylo by to ale dost hypoteticky

Napsal sem to hold stručně.. :wink:

Napsal: ned 17.12.2006 19:20
od Martinéz
u dieselu jde pri sjizdeni s kvaltem rucicka na 0 rychleji jak u benzina, zvlast u 6valu..

Napsal: ned 17.12.2006 19:39
od JaraX
Martinéz píše:u dieselu jde pri sjizdeni s kvaltem rucicka na 0 rychleji jak u benzina, zvlast u 6valu..


mě celkově přijde že u TDS padaj pod 2000ot otáčky rychleji než u benzína.

Napsal: pon 18.12.2006 08:33
od eko
Jen bych jeste doplnil, ze dokud studeny motor nedosahne urcite teploty, tak to brzdeni motorem a nulova spotreba nefunguji. Pokud pustite plyn a mate na otackomeru min jak cca 1500 ot./min. tak taky ne. Pokud jedete s nulovou spotrebou a zpomalujete, tak jakmile otacky klesnou pod 1000, zacne se zas vstrikovat benzin a spotreba opet vzroste. Takhle to je u E36.