Stránka 2 z 3
Napsal: sob 16.12.2006 13:26
od petto
Dave píše:petto píše:eko píše:Dave"]
Vždycky když dobržďuji (na spojku nebo i vyřazeno) tak od 30 do 0 km/h mi vyletí ručička k 10l/100 čím je auto pomalejší tím víc k těm 10l
To co popisujes je preci normalni, pri rychlejsi jizde na neutral je spotreba minimalni, cim ale jedes pomaleji, tim je aktualni spotreba vyssi a nakonec az zastavis, tak se rucicka schova uplne doprava na "nekonecno". Nebo ti snad kdyz zastavis visi rucicka na tech 10l/100km?
[quote="Dave píše:I spotřeba je asi o 30 % vyšší.
Jak jsi to za tech par kilometru mohl zjistit, ze po natankovani je spotreba o 30% vyssi? Nemas nahodou tu spotrebu vyssi od doby, co zacala byt venkovni teplota okolo 0st.C?
tyk se mi to zdá být normální...čím pomaleji tím větší spotřeba...a je to logický

To logické je, že čím pomaleji tím vyšší spotřeba na km ale už není když se poposunuji z kopce nebo dokonce stojím a mám vyřazeno a ručička z ničeho nic brnkne na 10l a potom zase k 0!
Snad nezačínám být paranoidní a nevidím věci které nejsou

Jenom se mi zdá, že mi to tak nedělalo. Jinak ta spotřeba se už vrátila k normálu. Když jsem to popisoval v Renocaru tak říkali že to může být nějaký ventil nebo klapka který prostě pouští benzín když nemá nebo lambda sonda - ale spíš jenom hádal.[/quote]
když se poposunuješ z kopce na neutrál, tak je notmální když to střílí kolem 10, záleží na rychlosti, ale že se to schová k nule je prostě blbost...když se to zastaví, tak to musí střelit za 30 litrů...nebo kolik to tam ukazuje

když stojíš a je to na nule, tak je tam taky chyba

Napsal: sob 16.12.2006 13:33
od Dave
U E46 dokud nejedu asi tak 20km/h je tam nula. To je rozdil oproti starším modelům. Možná jak jsem se posunoval tak to vždycky bylo kolem té 20 že to vystřelilo a hned zase spadlo.
Napsal: sob 16.12.2006 17:48
od Whisky
petto píše:vím že u novějších octávek (rozumějte né ůplně prvních z roku 97) se při zastavení začla spotřeba přepočítávat na hodiny

JJ mel jsem, kdyz jsi stal, zaclo to merit prumernou na hodinu.
Napsal: sob 16.12.2006 17:51
od Whisky
Dave píše:U E46 dokud nejedu asi tak 20km/h je tam nula. To je rozdil oproti starším modelům. Možná jak jsem se posunoval tak to vždycky bylo kolem té 20 že to vystřelilo a hned zase spadlo.
Covece mas to ale divnej problem...nevim no, zkus si treb pri jizde znulovat digital - prumernou...a nejak vysledovat jak ti koresponduje s tim ukazovanim okamzity...baj voko...
Napsal: sob 16.12.2006 18:10
od 3nge
v kazdym pripade s e46 kdyz stojim , tak me rucicka nikam nevystreluje. Je tak na jednom dvou litrech....obcas sama vyleze na cca 6-8, vetsinou za studena

Z kopce pri zarazeny rychlosti je rucicka na nule , pokud nejedu 150 na trojku
p.s. a pokud nekomu prijde logicke , ze pri stani s neutralem vam ukazuje UKAZATEL OKAMZITE SPOTREBY maximalni spotrebu....tak to nepotrebuje komentar

Napsal: sob 16.12.2006 19:23
od 100RM
Whisky píše:petto píše:vím že u novějších octávek (rozumějte né ůplně prvních z roku 97) se při zastavení začla spotřeba přepočítávat na hodiny

JJ mel jsem, kdyz jsi stal, zaclo to merit prumernou na hodinu.
Robi to aj u O II
Napsal: sob 16.12.2006 19:54
od petto
3nge píše:p.s. a pokud nekomu prijde logicke , ze pri stani s neutralem vam ukazuje UKAZATEL OKAMZITE SPOTREBY maximalni spotrebu....tak to nepotrebuje komentar

no logicky mi to přijde, když je tam l/100km a já stojím je logický, že to střelí ůplně do max spotřeby;)
Napsal: sob 16.12.2006 22:49
od 3nge
petto píše:3nge píše:p.s. a pokud nekomu prijde logicke , ze pri stani s neutralem vam ukazuje UKAZATEL OKAMZITE SPOTREBY maximalni spotrebu....tak to nepotrebuje komentar

no logicky mi to přijde, když je tam l/100km a já stojím je logický, že to střelí ůplně do max spotřeby;)
Takze kdyz stojis , tak myslis , ze je realny ze tvoje okamzita spotreba je treba 40 l/100km ? No nevim podle me na tom neni vubec nic logickyho a mozna si to myslej i v bmw , kdyz od e46 vejs se nic takovyho jako vystrelovani rucicky do maxima na neutral nedeje

Napsal: sob 16.12.2006 22:55
od petto
3nge píše:petto píše:3nge píše:p.s. a pokud nekomu prijde logicke , ze pri stani s neutralem vam ukazuje UKAZATEL OKAMZITE SPOTREBY maximalni spotrebu....tak to nepotrebuje komentar :)
no logicky mi to přijde, když je tam l/100km a já stojím je logický, že to střelí ůplně do max spotřeby;)
Takze kdyz stojis , tak myslis , ze je realny ze tvoje okamzita spotreba je treba 40 l/100km ? No nevim podle me na tom neni vubec nic logickyho a mozna si to myslej i v bmw , kdyz od e46 vejs se nic takovyho jako vystrelovani rucicky do maxima na neutral nedeje :)
ano!!! myslím že je to reálny...a okamžitá spotřeba když stojím v l/100km není 40, ale mnohem mnohem víc-->nekonečno..a víš proč?? protože stojím a ikdyž to tam vstřikuje minimum paliva tak nemůžu ujet ani metr!!a tudíž na sto je to nekonečně mnoho litrůůů...podle mě je to logický!!! a pokud to nedokážeš pochopit tak nechápu já tebe...už sem z toho omýlání to pořád dokola docela zblblej...možná sem teda hloupej já, ale podle mě je to logický...tak nás už někdo rozsuďte, nebo mi z toho hrábne!!
Napsal: sob 16.12.2006 23:01
od Maikl
petto píše:3nge píše:petto píše:[quote="3nge"]p.s. a pokud nekomu prijde logicke , ze pri stani s neutralem vam ukazuje UKAZATEL OKAMZITE SPOTREBY maximalni spotrebu....tak to nepotrebuje komentar :)
no logicky mi to přijde, když je tam l/100km a já stojím je logický, že to střelí ůplně do max spotřeby;)
Takze kdyz stojis , tak myslis , ze je realny ze tvoje okamzita spotreba je treba 40 l/100km ? No nevim podle me na tom neni vubec nic logickyho a mozna si to myslej i v bmw , kdyz od e46 vejs se nic takovyho jako vystrelovani rucicky do maxima na neutral nedeje :)
ano!!! myslím že je to reálny...a okamžitá spotřeba když stojím v l/100km není 40, ale mnohem mnohem víc-->nekonečno..a víš proč?? protože stojím a ikdyž to tam vstřikuje minimum paliva tak nemůžu ujet ani metr!!a tudíž na sto je to nekonečně mnoho litrůůů...podle mě je to logický!!! a pokud to nedokážeš pochopit tak nechápu já tebe...už sem z toho omýlání to pořád dokola docela zblblej...možná sem teda hloupej já, ale podle mě je to logický...tak nás už někdo rozsuďte, nebo mi z toho hrábne!![/quote]
Jj mas pravdu, chvili sem nad tim premýšlel a napadlo me to samy..

Napsal: sob 16.12.2006 23:09
od petto
Maikl píše:petto píše:3nge píše:[quote="petto"][quote="3nge"]p.s. a pokud nekomu prijde logicke , ze pri stani s neutralem vam ukazuje UKAZATEL OKAMZITE SPOTREBY maximalni spotrebu....tak to nepotrebuje komentar :)
no logicky mi to přijde, když je tam l/100km a já stojím je logický, že to střelí ůplně do max spotřeby;)
Takze kdyz stojis , tak myslis , ze je realny ze tvoje okamzita spotreba je treba 40 l/100km ? No nevim podle me na tom neni vubec nic logickyho a mozna si to myslej i v bmw , kdyz od e46 vejs se nic takovyho jako vystrelovani rucicky do maxima na neutral nedeje :)
ano!!! myslím že je to reálny...a okamžitá spotřeba když stojím v l/100km není 40, ale mnohem mnohem víc-->nekonečno..a víš proč?? protože stojím a ikdyž to tam vstřikuje minimum paliva tak nemůžu ujet ani metr!!a tudíž na sto je to nekonečně mnoho litrůůů...podle mě je to logický!!! a pokud to nedokážeš pochopit tak nechápu já tebe...už sem z toho omýlání to pořád dokola docela zblblej...možná sem teda hloupej já, ale podle mě je to logický...tak nás už někdo rozsuďte, nebo mi z toho hrábne!![/quote]
Jj mas pravdu, chvili sem nad tim premýšlel a napadlo me to samy..

[/quote]díky...jsem rád že je to jasný i někomu dalšímu...

Napsal: ned 17.12.2006 12:23
od Pavel H
3nge píše: Z kopce pri zarazeny rychlosti je rucicka na nule , pokud nejedu 150 na trojku
Tohle mi neprijde logicke. Pokud bys na trojku jel třeba 30, tak ti ukazatel bude ukazovat >0, ale pokud budes mit otacky nekde nad > 1600 az 1700, tak ti bude ukazovat 0 to znamena, ze pri 150 na 3st budes mit 0 a nebo to mas rozbite a jde Ti tam benzin, i kdyz nema.
Napsal: ned 17.12.2006 12:30
od petto
Pavel H píše:3nge píše: Z kopce pri zarazeny rychlosti je rucicka na nule , pokud nejedu 150 na trojku
Tohle mi neprijde logicke. Pokud bys na trojku jel třeba 30, tak ti ukazatel bude ukazovat >0, ale pokud budes mit otacky nekde nad > 1600 az 1700, tak ti bude ukazovat 0 to znamena, ze pri 150 na 3st budes mit 0 a nebo to mas rozbite a jde Ti tam benzin, i kdyz nema.
přesně

Napsal: ned 17.12.2006 14:12
od JaraX
prostě a jednodušě když auto deceleruje s kvaltem bez plynu tak je tam 0 a hotovo.
Napsal: ned 17.12.2006 16:02
od Maikl
JaraX píše:prostě a jednodušě když auto deceleruje s kvaltem bez plynu tak je tam 0 a hotovo.
Jo přesně tak, motor nemá potřebu vstřikovat palivo...!
Napsal: ned 17.12.2006 19:08
od Whisky
Maikl píše:JaraX píše:prostě a jednodušě když auto deceleruje s kvaltem bez plynu tak je tam 0 a hotovo.
Jo přesně tak, motor nemá potřebu vstřikovat palivo...!
...no motor nevstřikuje

ale to je fuk...kdyz uz tak cerpadlo a kdyztak to jde prepadem zpet...motor nespotrebovava nic
jinak 2l prumerka na neutral pri 50km/h rychlosti...trochu matiky a zamysleni a vypadne mi kolik usetrim pri sjizdeni kopcu s kvaltem oproti sjizdeni na neutral

bylo by to ale dost hypoteticky
Napsal: ned 17.12.2006 19:13
od Maikl
Whisky píše:Maikl píše:JaraX píše:prostě a jednodušě když auto deceleruje s kvaltem bez plynu tak je tam 0 a hotovo.
Jo přesně tak, motor nemá potřebu vstřikovat palivo...!
...no motor nevstřikuje

ale to je fuk...kdyz uz tak cerpadlo a kdyztak to jde prepadem zpet...motor nespotrebovava nic
jinak 2l prumerka na neutral pri 50km/h rychlosti...trochu matiky a zamysleni a vypadne mi kolik usetrim pri sjizdeni kopcu s kvaltem oproti sjizdeni na neutral

bylo by to ale dost hypoteticky
Napsal sem to hold stručně..

Napsal: ned 17.12.2006 19:20
od Martinéz
u dieselu jde pri sjizdeni s kvaltem rucicka na 0 rychleji jak u benzina, zvlast u 6valu..
Napsal: ned 17.12.2006 19:39
od JaraX
Martinéz píše:u dieselu jde pri sjizdeni s kvaltem rucicka na 0 rychleji jak u benzina, zvlast u 6valu..
mě celkově přijde že u TDS padaj pod 2000ot otáčky rychleji než u benzína.
Napsal: pon 18.12.2006 08:33
od eko
Jen bych jeste doplnil, ze dokud studeny motor nedosahne urcite teploty, tak to brzdeni motorem a nulova spotreba nefunguji. Pokud pustite plyn a mate na otackomeru min jak cca 1500 ot./min. tak taky ne. Pokud jedete s nulovou spotrebou a zpomalujete, tak jakmile otacky klesnou pod 1000, zacne se zas vstrikovat benzin a spotreba opet vzroste. Takhle to je u E36.