Petous píše:Dave_318i píše:...ale kdyz chci co nejvice zrychlit, tak musim slapat po plynu pomalu...tzn. ze kdyz mam malo otacek, tak musim jen tak lehce prislapnout a potom se vrustajicimi otackami dale prislapavat, pak je to ono. Ale kdyz mam otacky do 3 tis a zaslapnu co to jde, tak to proste netahne na maximum ...dela Vam to taky nekomu?
Jj, to mi dělá celou dobu
Jinak sem si dneska nechal pro jistotru zmeřit tlaky na válcích a v poho, takže tam zrada nebude, zapalovací kabely asi taky mít vliv nebudou, vzhledem k tomu, že za tepla už motor jakštakš normálně... takže babo raď :-/
Jaxte tu někdo psal o tom teplotním čidle, tak M43 má jedno multičidlo teploty pro ukazatel na přístrojovce i pro ŘJ a to je ten nu termostatu, nebo má snímč pro ŘJ ještě nekde jinde ?
No u me to ale na teplote nema vubec vliv. Jestli studeny, nebo teply, porad stejne, takze tam si myslim zrada nebude. Jako nemuzu rict, ze by mi to nejak vadilo nebo tak, je to o tom naucit se jiny zpusob jizdy akorad, ale bylo by to asi prijemnejsi, jen dat proste maximum po plynu a nestarat se kolik je otacek...