Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 22.12.2011 20:02
od Totic
Njn ty OBC se chovaj stejně a asi za to nemůžou, ale ta zpětná vazba a odměřování z plováčků stojí celkem za h*vno. Zkusit to rozebrat a pročistit no, pak se uvidí co se dá dělat.
Napsal: čtv 22.12.2011 20:36
od Lucifer
Asi tak zkusit pak ještě vyndat celej plovák a pročistit ho i tak jestli se třeba potom neseká

jinak pak by to bylo asi na celý čerpadlo s plovákem

Napsal: pát 23.12.2011 21:02
od shade741
dulezitý je mít utěsněný všecky hadičky(pravá x levá strana nadrže) me to dalo neplechu, pak ty káble, kontakty, případně to pročistit. Pokud to nepomůže provrtat díru nahoru do nádrže a vozit kus dřevěnýho klacku s nakreslenejma hodnotama

Napsal: čtv 26.01.2012 23:22
od wiky69
já měl skoro podobný problem... vyresil jsem ho vycistenim zasranych kontaktu na tom potenciometru - viz foto
http://imageshack.us/photo/my-images/21 ... 81158.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/64 ... 41158.jpg/
Napsal: sob 09.06.2012 11:19
od fabledwarrior
Tyo já mám asi podobný problém nebo jsem debil:D Ale když jsem auto koupil, tak tam svítila rezerva, tak jsem tam hodil za 300 abych dojel domů a vždycky když se rozsvítila, tak jsem tam za 2 - 3 kila nalil, včera se mi rozzsvítila rezerva ale ještě jsem na ní tak 10km ujel, tak jsem chtěl natankovat za 500 a k mému překvapení někde na 450kč mi začla vypínat pistole, jako když mám plnou

tak jsem tam docvrkal do těch 500 ale furt se to vypínalo. Pak zapnu klíček a ukazuje mi to ca 17 litrů, že mám v nádrži... tak nevím, jestli neumím s pistolí, nebo mi kecá palivoměr:D
Napsal: sob 09.06.2012 17:05
od shade741
spíš pistole, pro klid v duši oddělat plovák na jedný straně a fyzicky mrknout do nádrže, práce to je na chvilinku
Napsal: ned 10.06.2012 12:47
od riderfery
me se zase stane to ze natankuju plnou ukazuje 65 litru a jezdim treba az na moravu to je 450km a rucicka mi neklesne a klesne mi az ve chvili kdy vypnu klic pak otocim klic a ukazuje 35 litru coz by tak odpovidalo ale behem jizdy neklesa cim to je ?
Napsal: ned 10.06.2012 12:50
od shade741
1.- seká se ručička- proveď test budíků jak pujde volně 2.- ty kontakty k plováku a čerpadlu na stav paliva, nevím jak je to přesně možné ale měl jsem stejný problém, po vyčištění pohoda případně vyšůrovat ty kontakt plochy na potenciometru
Napsal: ned 10.06.2012 13:41
od riderfery
no kdyz jsem meril odpor plovaku tak mi to ukazalo hodnoty podle manualu tak mrknu jeste na tu rucicku
Napsal: pon 30.09.2013 08:36
od jj
Ahoj, děje se mi něco podobného.
U E91 když natankuju uplně plnou, tak mi to na budíkách ukazuje tak o 2 - 3 dílky pod plnou. Nestává se to někomu? Co s tím?
Napsal: pon 30.09.2013 14:42
od fabledwarrior
Taky natankuju uplně plnou, ještě kontroluju víčkem jestli tam ten benzín už vidím a pak když otočím klíčkem tak je ručička skoro na konci ale ne uplně E36tka má jakoby to políčko u kterýho je napsáno 60 litrů (nebo 65 teď nevím:D) a kousíček za ním je ještě jedna čárečka a tam se mi nikdy ručičku nepodařilo dostat:D
Napsal: pon 30.09.2013 14:44
od jj
Super, nejsem v tom sám.

E46 mi to nedělala, E91 ano. Řešíš to nějak?
Napsal: pon 30.09.2013 15:02
od fabledwarrior
Asi budu kupovat jiný čerpadlo, tak se rovnou kouknu jak vypadá ten plovák. Nedivil bych se, kdyby nemohl vyšplhat tak nahoru, protože uplně nahoře na tom vodítku bude nějakej bordel či cosi:D