Stránka 2 z 2

Napsal: pát 02.02.2007 20:15
od Vlasta
Myslím, že k soudnímu jednání ani nemusí dojít. Zkusil bych prodávajícímu sdělit, že podáváš trestní oznámení pro podezření z tr. činu podvod, za který může jít do čučáku a myslím si, že se začne smýkat. Nevím, jak máš postavenou kupní smlouvu, ale pokud zamlčel podstatné vady (což jiný typ motoru nepochybně je), stává se tato kupní smlouva neplatnou.

Napsal: pát 02.02.2007 21:25
od our-destiny
diky za rady..ale k tomu soudu to by trvalo aspon rok a myslím že on ty love utratil, takže nic nemá...nooooo...spíš bych potřeboval radu...cp všechno se musí vyměnit, pokud je tam motor M43 318 nebo 316 a ja tam chci dát puvodní M42jku 318 103kw jakej tam má bejt podel kastle vinka a všeho...díky..:o)))) tzn motor, převodovka? řídící jednotka??? atd? nebo je možný, že někdo pásl do 318Ti normálně jinej motor a jelo mu to aníž by cokoliv dalšího měnil???

Napsal: pát 02.02.2007 21:37
od Maikl
myslím že převodovka bude stejná..

Napsal: pát 02.02.2007 21:47
od bergos
motor, řídicí jednotka, komplet výfuk ...

... a taky brzdy, 318ti má všude kotouče.

Napsal: pát 02.02.2007 22:28
od Huska
our-destiny píše:Napadá ještě někoho, jak odhalit jestli je to opravdu 316 compact na papírech 318ky??


najdi číslo na motoru a víš co máš za motor... pokud by někomu klekl motor IS tak by stašilo vyměnit motor výfuk a řídící jednotku... spíše předpokládám že je to 316 postavená na dokladech 318ti (nebo převařené číslo karoserie).

Napsal: sob 03.02.2007 12:04
od our-destiny
Huska píše:
our-destiny píše:Napadá ještě někoho, jak odhalit jestli je to opravdu 316 compact na papírech 318ky??


najdi číslo na motoru a víš co máš za motor... pokud by někomu klekl motor IS tak by stašilo vyměnit motor výfuk a řídící jednotku... spíše předpokládám že je to 316 postavená na dokladech 318ti (nebo převařené číslo karoserie).


sem tam koukal průduchem mezi sáním a vidím tam něco jako 247066 noo v ETK se tomu hodne podobaj motory M43, ale shodný to není, musím oddělat saní a juknout se lépe asi..ale už vím, že to auto je na jiných papírech..tzn že označení auta 318ti je zavádějící..a je to spíš 316 compact..to by vysvětlovalo vše i ty bubny vzadu i motor M43 pokud zjístím, že je to šestnástistovka obsah.

ALE I TAK BYCH RADĚJI TU 318TI TA JE VÝKONĚJŠÍ A NA TAKOVÝ AUTO JE TO POTŘEBA..MYSLÍM TĚŽKÝ..TAKŽE JAK UDĚLAT Z 316 COMPACTU 318KU?? JE TO TAK ŽE MOTOR SÁNÍ ŘÍDÍCÍ JEDNOTKU A VÝFUK KOMPLET SE SVODAMA? NEBO STAČÍ MOTOR SÁNÍ A AUTO SI TO NĚJAK PŘEBERE? :lol:

Napsal: sob 03.02.2007 13:00
od Fx
Já osobně bych to auto spíš nechal prověřit cebií než teď vymýšlet harakiri. Záleží co jsi za to dal, ale pokud nějakou normální částku, tak bych měl opravdu spíš snahu ten krám vrátit a získat peníze zpět. Aut se všude válí, klidně si můžeš dovézt pěkné třeba z Německa a bez podělávek, když dobře vybereš :roll:

Napsal: sob 03.02.2007 14:32
od bajo
Neuvazovali ste na tomm, ze to je novsi rocnik so starsim motorom? Myslim tak ako je to napr. s faceliftom. Facelift bol napr. v 96roku ale este v na zaciatku 97 stesi kupili stary model. Kokso uvahy ze niekto vymenil motor, to sa este dalo ale nemohol som nereagovat, ked sa zacinala tema, ze niekto prehodil aj podvozok. Kriste neviem ci mate predstavu kolko casu vam zaberie takato prerabka a kolko penazi do toho natlacite. Vysledny efekt? Nulovy, klasicky kompaktik.

Napsal: ned 04.02.2007 18:26
od Fx
bajo píše:Neuvazovali ste na tomm, ze to je novsi rocnik so starsim motorom? Myslim tak ako je to napr. s faceliftom. Facelift bol napr. v 96roku ale este v na zaciatku 97 stesi kupili stary model. Kokso uvahy ze niekto vymenil motor, to sa este dalo ale nemohol som nereagovat, ked sa zacinala tema, ze niekto prehodil aj podvozok. Kriste neviem ci mate predstavu kolko casu vam zaberie takato prerabka a kolko penazi do toho natlacite. Vysledny efekt? Nulovy, klasicky kompaktik.


Blbost, ten motor je dle fotek M43, což není starší motor v novějším autě, ale prostě jenom JINÝ motor než tam má být. Osobně bych to tipoval na převařený vin, protože fakt nevidím důvod předělávat i nápravy apod.

Napsal: ned 04.02.2007 19:17
od Huska
our-destiny píše:
Huska píše:
our-destiny píše:ALE I TAK BYCH RADĚJI TU 318TI TA JE VÝKONĚJŠÍ A NA TAKOVÝ AUTO JE TO POTŘEBA..MYSLÍM TĚŽKÝ..TAKŽE JAK UDĚLAT Z 316 COMPACTU 318KU?? JE TO TAK ŽE MOTOR SÁNÍ ŘÍDÍCÍ JEDNOTKU A VÝFUK KOMPLET SE SVODAMA? NEBO STAČÍ MOTOR SÁNÍ A AUTO SI TO NĚJAK PŘEBERE? :lol:


motor máš M43 ale podle čísla poznáš zda 1,6 nebo 1,8. předělat na "ti" není taková sranda .. musíš měnit komplet motor s příslušenstvím.... měl by jsi i převodovku kvůli zesílenému jedničkovému kolu (pokud ne tak pasuje přírubou i z M43) pak musíš měnit komplet výfuk, komplet brzdy přední chlazené zadní kotouče, jiné stabilizátory jiná řídící jednotka. Spoustu věcí seženeš levně z e30 modelu (myslím zadní kotoučovná ramena, motor (po výměně vany bude pasovat) atd, ale pokud nemáš možnost si to udělat sám tak je to totálně prodělečné a raději prodej a kup auto svých představ. VIN nemusí být přeražený může to být legální přestavba na 1,6 přičemž vždy zůstává původní označení, ale v poznámkách to musí být uvedeno.