Stránka 2 z 2

Napsal: úte 27.02.2007 00:10
od kosh
tweety píše:Chlapi a co udržba - u dieselu sou průserový vstřiky, který sou prej nekřesťansky drahý což u benzínu není . Jaký su problémy s benzinovou variantou ? Máte někdo zkušenodti s tím pohonem 4x4 ?


pohon 4x4 je v pohodě
Měli jsme v 330xi motor z M3 a v době prodeje s najetými 130 000 byl naprosto OK

Napsal: úte 27.02.2007 08:47
od Toydolls
tweety píše:Chlapi a co udržba - u dieselu sou průserový vstřiky, který sou prej nekřesťansky drahý což u benzínu není . Jaký su problémy s benzinovou variantou ? Máte někdo zkušenodti s tím pohonem 4x4 ?


Obecne je znamo,ze Diesel na udrzbu je horsi (trebas vstriky),ale to bude HODNE zalezet kolik to ma nalitano a jak se kdo staral apod.Pokud budes mit vonavku s 30tis km pak bys musel mit vylozene pech. Pokud uz bude mit 160-200tis tak pocitej,ze te to nemine a diesely to vetsinou maji (teda maji mnohem vic)
V tomto obecne je benzin lepsi a to jakykoliv 6tival, uz trebas jen pro to,ze tam nenajdes turbo,ze. Problemy benzinu - minimalni, koukni tady na foru

Napsal: úte 27.02.2007 10:01
od Atila
Toydolls píše:Obecne je znamo,ze Diesel na udrzbu je horsi (trebas vstriky),ale to bude HODNE zalezet kolik to ma nalitano a jak se kdo staral apod.Pokud budes mit vonavku s 30tis km pak bys musel mit vylozene pech. Pokud uz bude mit 160-200tis tak pocitej,ze te to nemine a diesely to vetsinou maji (teda maji mnohem vic)
V tomto obecne je benzin lepsi a to jakykoliv 6tival, uz trebas jen pro to,ze tam nenajdes turbo,ze. Problemy benzinu - minimalni, koukni tady na foru


Kdyz dneska nekdo kupuje E46tku, tak uz "vonavku s 30tis km" sezene jen velmi obtizne. Typicka E46tka, ktera se ted vozi z Nemecka nebo i kupuje u nas ma spise k tem 200.000km, preci jenom jsou to pet i vice let stare bawory a ty proste neco najedou.

Napsal: úte 27.02.2007 13:45
od Kostik
wagina píše:JEDINĚ 330D-150KW. POLOVIČNÍ SPOTŘEBA A 330I TI JEN TAK NEUJEDE :lol: :lol: :lol:


Ta spotreba neni teda moc pravda...max rozdil 2-3 litry :P

Jinak zkusenosti s tim nemam, ale co sem cetl ze zkusnosti lidi z 330d tak to auto se pak stava spis neutralni...ta pretacivost je dost potlacena tezkym motorem na predni naprave...

Napsal: úte 27.02.2007 23:47
od tweety
Ještě jeden dotaz, mají všechny tyhle motorizace samosvornej diffec, nebo to byla příplatková výbava

Napsal: stř 28.02.2007 01:36
od kosh
tweety píše:Ještě jeden dotaz, mají všechny tyhle motorizace samosvornej diffec, nebo to byla příplatková výbava


samosvor má jen M3...teda pokud jde o E46

Napsal: pát 02.03.2007 00:29
od mara330CI
motor M54B30 je super... cely tri roky se drzel na listu nejlepsich motoru sveta. Jedina slabinka je, ze papa olej a to dost. Tak 1litr na 2500km. Ale tuto vec prejde kazdej mavnutim ruky po zkusenostech s timto motorem

Napsal: pát 02.03.2007 11:05
od Petris
Všimni si ,že většina lidí ti doporučí motor, který sami mají.Proto ti doporučuji 330d.Je to držák a houby to žere.Navíc to má dobrej krouťák ,který asi využiješ víc než otáčky.Ale pro rady tady jsou určitě povolanější,protože já jsem 330i nikdy nevlastnil.

Napsal: pát 02.03.2007 12:07
od Chaotik
Já se o to celkem zajímal a bylo mi tvrzeno, že benzin je mnohem náchylnější na zahřátí a konkrétně 330i prej docela nehezky žere, když je studená... tzn. 30km trasy - tam to asi žrát bude. Nafta na to prej tak náchylná není, ale zas by se měl po dojetí nechat nastartovanej motor a nechat chvíli točit turbo aby se zchladilo, jinak rychleji odchází... A jako dle mýho záleží stejně na člověku, co si víc užívá. Já si naftovej turboefekt a zátah spoustý njůtnmetrů nijak moc neužívám. Víc mě baví klidně i slabší auto točit. V 330Ci sem jel jednou a to, že bude moje... jednou, zanedlouho doufám... ji nemine:-).

Napsal: pon 05.03.2007 10:46
od Dave
Njn, 330i strašně moc žere, vůbec se s tím nedá jezdit. :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon 05.03.2007 13:53
od Diablo330Ci
Ja si myslim ze oboje je hodne dobre osobne mam 330Ci a nemuzu si stezovat ten motor jede porad a na 1,2,3 je to celkem divocina.Pokud mas sportovni srdce jako ja a tva jizda je obcas na hrane a plna meziplynu s brzdenim naraz pak je vhodny benzin protoze pak stejne nekdy skoncis u M3.Jinak obe dve auta maji samozrejme neuveritelnou ovladatelnost v zatackach.

Napsal: pon 05.03.2007 15:59
od Chaotik
Dave píše:Njn, 330i strašně moc žere, vůbec se s tím nedá jezdit. :lol: :lol: :lol:


Proto píšu - bylo mi tvrzeno - nevím jestli to tak je či není. A tím se taky ptám;-). Ale údajně studenej benzin je náchylnej na spotřebu.... vím i o jednom konkrétním případu, kdy má jeden starej pán benzinový auto jen na popojíždění a taky pak má průměrnou podle bc kolem 35 litrů. Ujede s tím vždycky max. 5km... Sem slyšel...

Napsal: pon 05.03.2007 18:48
od Dave
Chaotik píše:
Dave píše:Njn, 330i strašně moc žere, vůbec se s tím nedá jezdit. :lol: :lol: :lol:


Proto píšu - bylo mi tvrzeno - nevím jestli to tak je či není. A tím se taky ptám;-). Ale údajně studenej benzin je náchylnej na spotřebu.... vím i o jednom konkrétním případu, kdy má jeden starej pán benzinový auto jen na popojíždění a taky pak má průměrnou podle bc kolem 35 litrů. Ujede s tím vždycky max. 5km... Sem slyšel...


Každé auto když je studené tak žere. A vem si, že v 6-ti hrnku máš 6,5 litru oleje a takove množství nezahřeješ tak rychle jako u nějaké 1,6.

Hlavně se neřiď tím co jsi někde slyšel. Já už slyšel věcí :roll: Tady máš jedinečnou možnost přečíst si objektivní názory majitelů.

Ať už vezmeš cokoliv z 323i, 325i, 328i, 330i nebo 330d tak budeš spokojený. Jde jen o to, že vždycky to může být ještě lepší :lol:

Napsal: úte 06.03.2007 22:38
od wagina
Je to asi trochu složitější. Mám ted 330D v automatu ( předtím 530d) oboje kombi. A se spotřebou jsem vcelku spokojen. to že najezím denně po městě asi 90km, tak jsem dlouhodobě na nějakej 7,5 - 8 litrech. to se asi s 330i nedá srovnávat. Ted jsem se vrátil z Tater ( slováci mají málo radarů, asi, a nemaj šimoníky :lol: ) a s průměrem 7l/100km. tak a ted babo rad!!! :roll: :D