JasonWoorhes píše:Zdravim mám podobnej problem u svého TDS,když přijdu rano nejen rano ( proste studenej motor ) tak nažhavim začnu startovat chytne nevim na kolik valcu ,pravidelnej chod to neni. Jde asi tak 2-3 vteřinky a chcipne to to opakuji asi tak 6x a vice než chytne a začnou se připojovat ostatni valce ,dejmá šedo bílej kouř. Někdy chytne na poprvé podle okolní teploty a teplej startuje na cvrnknutí .Řek bych že jsou to asi svíčky co ?Jo a někdy za jízdy se rosvítí vstřik na palubce a auto přestane jet , stačí pusit plyn a znovu přidat a jede dal a nekdy musim vypnout a zapnout klíček za jizdy aby to jelo dal.Myslel jsem jestli to neni řídicí vstřik tak jsem ho na chvilku odpojil sice sviti kontrolka ale nastartovat jde i tak. tak nevím
JasonWoorhes píše:Zdravim mám podobnej problem u svého TDS,když přijdu rano nejen rano ( proste studenej motor ) tak nažhavim začnu startovat chytne nevim na kolik valcu ,pravidelnej chod to neni. Jde asi tak 2-3 vteřinky a chcipne to to opakuji asi tak 6x a vice než chytne a začnou se připojovat ostatni valce ,dejmá šedo bílej kouř. Někdy chytne na poprvé podle okolní teploty a teplej startuje na cvrnknutí .Řek bych že jsou to asi svíčky co ?Jo a někdy za jízdy se rosvítí vstřik na palubce a auto přestane jet , stačí pusit plyn a znovu přidat a jede dal a nekdy musim vypnout a zapnout klíček za jizdy aby to jelo dal.Myslel jsem jestli to neni řídicí vstřik tak jsem ho na chvilku odpojil sice sviti kontrolka ale nastartovat jde i tak. tak nevím
Řešíš to? Co nového jsi zatím zjistil?
tieto špatné štarty vyzerajú na špatné žhaviče, kedže píše že za tepla to skočí na cvrknutie. Ja by som začal asi tam.