Stránka 2 z 2
Napsal: stř 20.05.2009 18:34
od tomask
s tim odpojovanim baterie na vice jak pul hodiny jsem to zkousel nekolikrat, dobre zkusim si vzit jednotku domu, ale nevim jestli vlhkost bude kamen urazu, ten muj pokus jsem delal za slunneho dne (ale je pravda ze jsem tesne pred tim auto myl), diky
Napsal: stř 20.05.2009 18:59
od Kami1
nemas tam imobilizer? starter se netoci?
pokud tomu nerozumis, tak to nech radsi jinymu.
procisti ten konektor, pripadně zkus pohejbat tema svazkama,
muzes auto zkusit roztahnout
Napsal: stř 20.05.2009 19:24
od tomask
ano nerozumim tomu

, starter se netoci, imobilizer mam, pri otoceni klickem do startovaci polohy to jen tak lupe, cvaka (alarm sem ted deaktivoval pac to hrozne rvalo kdyz sem to zkousel

), konektor jsem prostriknul necim na kontakty
Napsal: stř 20.05.2009 20:02
od Kami1
a kde to cvaka? od pojistek(rele) nebo od motoru(starter pod sanim)?
Napsal: stř 20.05.2009 22:58
od Killca
1)ahaaa, umyl, tak to muze byt navlhla jednotka, to se lidem dost casto i zde stavalo, prave u tehle starsich kousku, protoze ta pena, co kryje uz hodne pousti vlhkost
2)ahaaaa, cvaka, vybita baterka-nabit
3)ahaaa, cvaka, zkorodovane kontakty na tlustem kostricim kabelu motoru nebo cely ten kabel ustiply, sceknout kabel na strane spolujezdce pod motorem, spojeni motoru s kastli
u bmw r.v.91 jeste immo nebyly, ale pokud je tam nejaky dodelany, tak to je jina, ale kdyby tam bylo immo, tak to nepovoli ani pootocit starterem a pokud tam neco hlasite cvaka (jakoze ratatata), tak by to tocit chtelo, ale diky necemu nemuze, takze immo bych mozna vynechal, muj osobni typ je vybita baterka
Napsal: čtv 21.05.2009 07:06
od Brody
Take bych nabil baterku.Delalo mi to neco podobnyho!

Napsal: čtv 21.05.2009 13:16
od tomask
ahoj, diky za vsechny odpovedi, dnes do toho posadim devce a budu studovat kde to cvaka, baterie se v soucasnosti nabiji, myslim ze tam je immobilizer dodelavany, resp je takova diodka vyvedena takhle dole pod zapinacem svetel a kdyz vytahnu klicek ze zapalovani tak to parkrat jemne zapipa (asi jako ze zablokovano), auto nema vubec snahu tocit starterem, todle je cvakani jak kdybych nekoho bicoval, takovee lupani, no vecer zjistim odkud se to ozyva, jeste co se tyce te baterky, tenkrate jsem nastartoval, vyjel, umyl, odpojil, pripojil a uz nenastartoval, baterka byla svezi ale stejne ji nabijim , takze nejpravdepodobnejsi neco s tim umyti, tak vyndam tu RJ ale to zase nevim kde to je, podivam se do e-manualu, mejte se mnou trplelivost, sem spise od pocitacu : )
Napsal: čtv 21.05.2009 15:40
od Kami1
staci oddelat baterku a ctyry sroubky

Napsal: čtv 21.05.2009 15:43
od jurasis
Jen taková vsuvka:
Baterie se odpojuje první mínusem u všech aut, stejně jako se tímto způsobem připojují startovací kabely.
Jednak, protože na mínus pólu je vždy menší proudový průtok
Druhak, protože když šaškujete s železným klíčem kolem baterky, tak při kontaktu klíče s kastlí to u mínusu nevadí a u plusu je již mínus odpojen...
Pokud napěťovou špičkou něco odejde, už to ta součástka měla nahnuté a šla by brzo do kopru...

Za normálních okolností by se to stát nemělo.
Napsal: čtv 21.05.2009 16:35
od tomask
tak to s tim odpojovanim jsem vyjimecne! vedel, mne ucil tatka na skodovce, prej abych se nespalil...

Napsal: čtv 21.05.2009 19:54
od tomask
tak chci zkusit lupani aaaaa stal se zazrak, nastartoval sem, no tak mne asi zastrelte... : ) kazdopadne diky za vsechny postrehy
Napsal: pát 22.05.2009 01:26
od jurasis
tomask píše:tak chci zkusit lupani aaaaa stal se zazrak, nastartoval sem, no tak mne asi zastrelte... : ) kazdopadne diky za vsechny postrehy
Takže slabá baterka, nic víc, nic míň... Klasika...
