Stránka 2 z 2

Napsal: čtv 23.08.2007 22:19
od matal
Co mám zkušenost,tak upozornění na hladinu oleje je ještě před spodní ryskou na měrce..
Dolej samozřejmě po horní rysku.. :wink:

Napsal: čtv 23.08.2007 22:25
od Raptor1
Ty hodnoty spotřeby oleje zde uváděné u 330i mi přijdou dost vysoké. Mám 320i (E46, tedy 2.2 litru) a na 1000 km vezme sotva deci oleje - té "vodičky" SAE 0W-30.

Napsal: pát 24.08.2007 10:40
od Diablo330Ci
Takze ma se dolit mezi rysky a ne na max.A uplne te kontrolce neverte protoze ja mam 5W30 Shell a sviti dost casto a pak to zmerim rano kdyz je to studeny a na rovine a je mezi ryskama.No zkusim vymenit ten merak oleje.Meril bych rucne protoze uz bylo hodne lidi co prej spolehali na kontrolku a zadreli motor.

Napsal: pát 24.08.2007 10:43
od Kadlik
Diablo : Díky, ještě jen dotaz - kolik tam tak doliješ, když se to poprvé rozsvítí - jestli dvě decky nebo půl litru ??? Olej (ryska) se tedy měří za studena ??

Napsal: pát 24.08.2007 12:47
od psena
matal píše:Co mám zkušenost,tak upozornění na hladinu oleje je ještě před spodní ryskou na měrce..
Dolej samozřejmě po horní rysku.. :wink:

Nikdy ne po horni rysku :!:

Napsal: pát 24.08.2007 13:23
od RedBaron
psena píše:Nikdy ne po horni rysku :!:


A na co tam ta ryska je? :lol:

Napsal: pát 24.08.2007 13:26
od Brody
RedBaron píše:
psena píše:Nikdy ne po horni rysku :!:


A na co tam ta ryska je? :lol:


Abys vedel kam az to lit nemas!To je proste maximum!

Napsal: pát 24.08.2007 14:36
od vavrekj
ja mam E46 325i najazdene cca 46.000 olej som menil pri 35.000km daval som FORMULA RS 0W-40 a mam tam stale po max rysku, a to obcas tocim aj k 7000 (obmedzovac mam posunuty) , takze olej nezere, zere len vysokooktanovy benzin :-)))

Napsal: pát 24.08.2007 15:36
od Diablo330Ci
Mezi spodni a horni hranici rysek je 1litr a ma se merit bud za studena a nebo po nejake chvili pri horkem motoru aby stihl stect dolu ale to docela trva...Takze dolej 0,5 litru a zmer

Napsal: pát 24.08.2007 15:53
od Brody
No nevim u 316ky mi taky trochu mizi olej!Po zhruba 2000km mi z rysky ubylo tak 3mm.Mozna to taky bude tim ze mi trochu olej sakne pod hlavou! :lol:

Napsal: pát 24.08.2007 15:56
od Kadlik
Diablo : Díky

Napsal: pát 24.08.2007 15:57
od psena
RedBaron píše:
psena píše:Nikdy ne po horni rysku :!:


A na co tam ta ryska je? :lol:

Po doliti ti jeste deci dve stecou a trva to dost dlouho.

Napsal: pát 24.08.2007 16:57
od Kadlik
Tak jsem to teď měřil (auto stálo přes noc a celý dnešek) a mám to přesně mezi ryskami...

Napsal: úte 28.08.2007 18:25
od Kadlik
Tak přeci jen je to tak 2mm nad minimem a po vypnuti motoru sviti oranzova kontrolka, takze se bude dolivat !! v autě mám Longlife ÖMV FullSyn 0w40 a vzhledem k tomu, ze nikde na pumpe ÖMV ho nemaji, tak jsem koupil Shell Helix ULTEC v Kelly, ale premyslim jestli to nebude problem... Nikde neni na tom psano Longlife. Maji jeste dalsi Shell Helix ULTRA 0w40 a ten ma napsanou i specifikaci BMW Longlife, stoji tedy 2x tolik. Az doma jsem zjistil, ze existuji dve verze...

Moje otazka tedy zni, je problem kdyz tam budu dolivat ten ULTEC ?? Je to stejna viskozita 0w40, ale neni na něm psáno Longlife...

Napsal: úte 28.08.2007 22:07
od Diablo330Ci
To Kadlik:Taky jsem mel ten ÖMW a kupoval jsem radsi jenom ten presne zlatej napis a cena tak 650-700Kc litr ale sehnal jsem ho skoro vsude na lepsi ÖMW.Radsi bych to nemichal.Jako samozrejme to nezadres ale podle me ten Shell zasere Ty longlife pridavky v oleji...Obrat se na frajera jmenem Major tady na foru ten tomu rozumi

Napsal: úte 28.08.2007 22:52
od Kadlik
Diablo : Tak jsem mu napsal, uvidime... ALe myslim si, ze kdyz vymenim ten Ultec za Ultra a doliju tak to bude v pohode... CO jsem koukal, tak maji uplne stejne normy, takze to nebude zas tak žhavý :-)

Dík