Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Vymena tesneni pod hlavou

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od milo »

Brody píše:
jolik píše:bas2:nevšim jsem si těch dalších 90st. :oops:


Nebojte nejak to zvladnem! :D Jeste sem rikal ze bych koupil celou tu sadu tesneni na hlavu!A rovnou to vsechno pretesnil!Kdyz uz to bude jednou rozebrany! 8)


jo jo mel jsem dolu svody a sralo me, ze jsem tam vracel stare tesneni :roll:
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Jendix »

Brody píše:
bas2 píše:jo a este nezabudni dodrzat poradie pri uvolnovani a dotahovani, vacsinou to je zo stredu von do kriza, pozri bentley manual alebo TIS


Za momenty dik!Urco koupim srouby novy!JJ poradi je ze stredu do stran!

Ten navod si urco stahnu!


měl bych dotaz k těm šroubum, co se může stát když se šrouby nevymění, vím jsou v průběhu dost tepelně i mechanicky namáhaný, jen by mě ale zajímalo, jestli se někdo setkal s tim že mu starý znovu použitý šrouby třeba praskly, předem díky
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od dsvatos »

Jendix píše:
Brody píše:
bas2 píše:jo a este nezabudni dodrzat poradie pri uvolnovani a dotahovani, vacsinou to je zo stredu von do kriza, pozri bentley manual alebo TIS


Za momenty dik!Urco koupim srouby novy!JJ poradi je ze stredu do stran!

Ten navod si urco stahnu!


měl bych dotaz k těm šroubum, co se může stát když se šrouby nevymění, vím jsou v průběhu dost tepelně i mechanicky namáhaný, jen by mě ale zajímalo, jestli se někdo setkal s tim že mu starý znovu použitý šrouby třeba praskly, předem díky


Nejde o to že by praskly, spíš jsou "natažený".. A předepsanej dotahovací moment potom nemusí stačit. Nemusí se stát vůbec nic, nebo by byla třeba potom potřeba znovu přetáhnout hlavu..
LUBEC Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 508
Registrován: úte 10.05.2005 00:00
Bydliště: BRNO

#24 Příspěvek od LUBEC Člen Klubu »

tlouštka těsnění pod hlavou se odvíjí od toho jak ji vylízají písty z bloku, každej motor to má jinak (přesnost obrabění) a proto ta různá tlouštka
mrkni na starý těsnení jestli tam má nebo nemá vyraženou dírku a kup to spravný a je to :)
Přílohy
elring888986.jpg
elring888986.jpg (18.23 KiB) Zobrazeno 55 x
elring888979.jpg
elring888979.jpg (17.35 KiB) Zobrazeno 55 x
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Jendix »

LUBEC píše:tlouštka těsnění pod hlavou se odvíjí od toho jak ji vylízají písty z bloku, každej motor to má jinak (přesnost obrabění) a proto ta různá tlouštka
mrkni na starý těsnení jestli tam má nebo nemá vyraženou dírku a kup to spravný a je to :)


nezlob se, ale tohle co jsi napsal mi přijde trochu jako nesmysl.. v dnešní době, kdy vstřiky naftových motorů jsou obrobeny s přesností 1/10 000 mm tady tvrdíš, že tlouštka těsnění je různá z důvodu nepřesnosti při výrobě.. :nono:

spíš bych to tipoval že když si necháš orovnat hlavu, tak dáš to silnější.. ale to je jen muj názor..
LUBEC Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 508
Registrován: úte 10.05.2005 00:00
Bydliště: BRNO

#26 Příspěvek od LUBEC Člen Klubu »

Jendix píše:spíš bych to tipoval že když si necháš orovnat hlavu, tak dáš to silnější.. ale to je jen muj názor..

přesně jak píšeš :eh:
Odpovědět