čistící sada včetně oleje: http://tuning.autodoplnky.cz/filtry-gre ... ac-s260204 , jinak s tím WD40 zkušenost nemám ale asi to pude. Jinak ta vložka jak jsem psal ti přijde hermeticky zabalená a už napuštěná.michal09 píše:jolik píše:fk-automotive.com možná to nevíš ale musíš to nastříkat olejem,aby ti tam nešli mikročástečky prachu,to bys sice neskurvil motor ale váha by odejít mohla,jinak čistit podle prostředí,poznáš to podle oka,já to čistím jarem a stříkám WD40,ale určitě koupíš originál sadu na čištění a nastříkání,zvuk bude lepší o hodně
Stříkat olejem? to fakt nevim... Takže než to tam dám tak vložku postříkám třeba WDčkem (olejíčej´k na všechno) nebo nejaky special.?? Dík
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
318iS - vzduchový filtr -
Tak ne že nedařilo, původně šli jen katy ven, pak jsem výhodně sehnal ty rezonátory, ale mělo to nějakej divnej spodek, tak šli ven i ty malé tlumiče vzadu a ve finále mi jeblo a chtěl jsem nerez roury, takže asi tak. A jestli ti jde jen o zvuk tak tím koncovým tlumičem to vyřešíš, tip ale nemám, já už to s tím Seebringem koupil.michal09 píše:papyk píše:V poho, nemáš zač. Výfuk mám: rezonátory ve tvaru katu (sen každé STK) -pak jen nerez trubky až dozadu - konec origo Seebring, zvuk paráda-takový decentní který se při akceleraci lehce rozduní a 6vál se rozezpívá, žádnej kravál jsem nechtěl. Ještě jsem chtěl laděné svody ale prdím na ně, co mi tu kluci psali tak to za ty kačky prej nemá smysl. A ten komplet výfuk jsme dělali na 4krát než to bylo přesně ončo, metoda pokus-omyl.michal09 píše:Asi máš recht, zkusim to... Když sem u těch otázek - jakej máš vejfuk, jen koncovku?resp. koncovej díl? O tom do budoucna taky přemýšlim, chtěl bych něco decentního jak vzhledově, tak po audio stránce.... V nízkých otáčkách aby byl potichu a ve vysokejch aby se krapek projevil
Žádnou tuzig rouru co řve jak na lesy
Máš nějakej typ??
Sem možná otravnej, ale musím využít toho, že zatím odpovídášDíky Papyku
pokus - omyl? a co se nedařilo? Já bych měnil jen konec (ten buben s koncovkou) a zdají se mi celkem podezřele levný některý koncovky...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3103
- Registrován: pon 23.04.2007 00:00
- Bydliště: Vimperk
- Kontaktovat uživatele:
michal09 píše:To Papyk: Díky chlape, mám rád rozumný lidi co poraděj méně znalým...Asi do konce tejdne se kouknu po tom greenu, jestli ho nemají někde na krámu a půjdu dotoho
Díky, napíšu ti až moje 18ka bude po výměně vložky lítat jak tvoje 2,5 akorát bez Vanosu
![]()
![]()
No zas tak optimisticky bych to nevidel!

Jinak si asi taky poridim nejakou tu vlozku!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 370
- Registrován: ned 24.06.2007 00:00
- Bydliště: Královéhradecký kraj
No já ho právě sundal, - ten kryt s tím filtrem a nic jinýho jsem neslyšelpapyk píše:Určitě jo, ta vložka je tak konstruovaná že zlepší sání a lépe ho zprůchodní, si zkus sundat airbox a uslyšíš taky jinej zvuksadamcx65 píše:Takže výměna vložky by mě taky pomohla k lepšímu zvuku? Nechci nějakej extra randál, ale něco decentního by se šiklo



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Kontaktovat uživatele:
Docela by mě zajímalo jakej je rozdíl v propustnostní drobných částeček mezi bavlněnym filtrem a papírovym...
Jinak se prodává (např. ELIT) čistící sada K&N cca za 400, kde je impregnační spray a čistícípostřik...
hlavně ten filtr nepřestříkat moc, stačí jen 1x a spíše zlehka, jinak to pak zasírá váhu.
Dal jsem tam hřiba a mam pocit že to se zvukem moc neudělalo... nevim :-/
Jinak se prodává (např. ELIT) čistící sada K&N cca za 400, kde je impregnační spray a čistícípostřik...
hlavně ten filtr nepřestříkat moc, stačí jen 1x a spíše zlehka, jinak to pak zasírá váhu.
Dal jsem tam hřiba a mam pocit že to se zvukem moc neudělalo... nevim :-/
Tak to nevím, to je divnýsadamcx65 píše:No já ho právě sundal, - ten kryt s tím filtrem a nic jinýho jsem neslyšelpapyk píše:Určitě jo, ta vložka je tak konstruovaná že zlepší sání a lépe ho zprůchodní, si zkus sundat airbox a uslyšíš taky jinej zvuksadamcx65 píše:Takže výměna vložky by mě taky pomohla k lepšímu zvuku? Nechci nějakej extra randál, ale něco decentního by se šiklotrošku jsem to prošlápl a stejně mě to přišlo pořád stejný
tak nevím

castro píše:Docela by mě zajímalo jakej je rozdíl v propustnostní drobných částeček mezi bavlněnym filtrem a papírovym...
Jinak se prodává (např. ELIT) čistící sada K&N cca za 400, kde je impregnační spray a čistícípostřik...
hlavně ten filtr nepřestříkat moc, stačí jen 1x a spíše zlehka, jinak to pak zasírá váhu.
Dal jsem tam hřiba a mam pocit že to se zvukem moc neudělalo... nevim :-/
U mě je mega rozdíl,ke lepšímu

Ahoj-Mam auto původně 318i(sedan), ale motor tam mam daný 1.8is
Ja mam v původní fitr boxu vložku Green. Osvědčilo si mi když jsem ještě ze spod ze strany co je k blatníku navrtal pár dír průměru cca. 10mm.
Jinak jsem vyzkoušel několik kombinací na výfuku(mohl jsem zkoušet protože kamarádovi zbyla po prodeji jehou dvou is sposta věcí které si chtěl nechat)
1) prostřední díl s kat a laděný výfuk (nic moc rozdíl-jen to řvalo)
2)komplet origo sestava (bylo to tichý a výkonově stejné jak v 1)
3)prostřední díl bezkat-s rezonátorem a laděný výfuk (výsledek slušnej, ale strašně to řvalo)
4)prostřední dál bez kat s rezonátorem a koncový díl originál (výsledek nejlepší-dle mého pocitu jde motor lépe do otáček a má od cca3500ot lepší nástup. Neřve to, jen od tech cca.3000 slyším trochu rezonátor)
Takže jsem nakonec zůstal u varianty 4 jen jsem na koncovku našrouboval chromovanou koncovku pro lepší vzhled.
Co se týká čištění fitru a životnosti. mám poct že živitnost udávají 100 000km- čistící sadu koupíš tam kde fitr-čistí se po cca. 5000km stačí vyprat v teplé jarové vodě, pak pořádně vysušit a naimpregnovat olejem na fitry(jen ze strany z které se nasává vzduch). Nejvíc se mi osvědčilo koupit impregnační olej ve spreji. Je důležitý to správně naolejovat-fitrační schopnost má hlavně ten olej kterej na sele lepí všechen bordel.
Ja mam v původní fitr boxu vložku Green. Osvědčilo si mi když jsem ještě ze spod ze strany co je k blatníku navrtal pár dír průměru cca. 10mm.
Jinak jsem vyzkoušel několik kombinací na výfuku(mohl jsem zkoušet protože kamarádovi zbyla po prodeji jehou dvou is sposta věcí které si chtěl nechat)
1) prostřední díl s kat a laděný výfuk (nic moc rozdíl-jen to řvalo)
2)komplet origo sestava (bylo to tichý a výkonově stejné jak v 1)
3)prostřední díl bezkat-s rezonátorem a laděný výfuk (výsledek slušnej, ale strašně to řvalo)
4)prostřední dál bez kat s rezonátorem a koncový díl originál (výsledek nejlepší-dle mého pocitu jde motor lépe do otáček a má od cca3500ot lepší nástup. Neřve to, jen od tech cca.3000 slyším trochu rezonátor)
Takže jsem nakonec zůstal u varianty 4 jen jsem na koncovku našrouboval chromovanou koncovku pro lepší vzhled.
Co se týká čištění fitru a životnosti. mám poct že živitnost udávají 100 000km- čistící sadu koupíš tam kde fitr-čistí se po cca. 5000km stačí vyprat v teplé jarové vodě, pak pořádně vysušit a naimpregnovat olejem na fitry(jen ze strany z které se nasává vzduch). Nejvíc se mi osvědčilo koupit impregnační olej ve spreji. Je důležitý to správně naolejovat-fitrační schopnost má hlavně ten olej kterej na sele lepí všechen bordel.
jak se tu někdo ptal jestli se to nedá zmrvit to číštění, tak bych doporučoval přečíst tento odkaz, presneji bod č.14. Nikoho od filtru neodrazuju, sam o nem jiz dloooouhou dobu uvazuju, ale tohle jsem si jakozto potencialni zajemce precetl se zajmem. A rikam si ze kdyz tahle firma jezdi rallye a jeste jsem na ni neslysel nejaky spatny reakce tak snad by to mohly bejt i hodnotny informace:
http://www.cimbu.cz/index.php?page=faq&lng=cze
http://www.cimbu.cz/index.php?page=faq&lng=cze
http://www.cimbu.cz/index.php?page=faq&lng=cze[/quote]
Sakra tak už jsem byl rozhodnutej že tu vložku filtru od Green koupim, ale po přečtení toho bodu 14 sem opět na rozpacích.... I kydyž si na druhou stranu říkam má vůbec cimbu zkušenost s motorama BMW??? Znám je jen od škodovky...
Sakra tak už jsem byl rozhodnutej že tu vložku filtru od Green koupim, ale po přečtení toho bodu 14 sem opět na rozpacích.... I kydyž si na druhou stranu říkam má vůbec cimbu zkušenost s motorama BMW??? Znám je jen od škodovky...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
michal09 píše:http://www.cimbu.cz/index.php?page=faq&lng=cze
Sakra tak už jsem byl rozhodnutej že tu vložku filtru od Green koupim, ale po přečtení toho bodu 14 sem opět na rozpacích.... I kydyž si na druhou stranu říkam má vůbec cimbu zkušenost s motorama BMW??? Znám je jen od škodovky...[/quote]
A to jako myslíš, že motor BMW pracuje na jiným principu než motor ze škodovky?


dsvatos píše:michal09 píše:http://www.cimbu.cz/index.php?page=faq&lng=cze
Sakra tak už jsem byl rozhodnutej že tu vložku filtru od Green koupim, ale po přečtení toho bodu 14 sem opět na rozpacích.... I kydyž si na druhou stranu říkam má vůbec cimbu zkušenost s motorama BMW??? Znám je jen od škodovky...
A to jako myslíš, že motor BMW pracuje na jiným principu než motor ze škodovky?


To jsem neřekl že pracuje na jinym proncipu



michal09 píše:http://www.cimbu.cz/index.php?page=faq&lng=cze
Sakra tak už jsem byl rozhodnutej že tu vložku filtru od Green koupim, ale po přečtení toho bodu 14 sem opět na rozpacích.... I kydyž si na druhou stranu říkam má vůbec cimbu zkušenost s motorama BMW??? Znám je jen od škodovky...[/quote]
Jo jo, mas pravdu, cimbu dela jen škodovky a koncern ještě možná, ale pravdou taky je, že základní prvky motoru jsou všude stejný, takže +/- bych to neřešil a pro mě to platí na všechny motory. Otázkou je, třeba se Ti to povede to napustit akorát a bude to ok

mufman píše:michal09 píše:http://www.cimbu.cz/index.php?page=faq&lng=cze
Sakra tak už jsem byl rozhodnutej že tu vložku filtru od Green koupim, ale po přečtení toho bodu 14 sem opět na rozpacích.... I kydyž si na druhou stranu říkam má vůbec cimbu zkušenost s motorama BMW??? Znám je jen od škodovky...
Jo jo, mas pravdu, cimbu dela jen škodovky a koncern ještě možná, ale pravdou taky je, že základní prvky motoru jsou všude stejný, takže +/- bych to neřešil a pro mě to platí na všechny motory. Otázkou je, třeba se Ti to povede to napustit akorát a bude to ok

No a nejsou nějaký firmy, nebo servisy, kde by mi pak tu vložku profíci napustí, klidně si za to zaplatim, když budu vědět že to bude napuštěný tak jak to má bejt...
Tak na báwu chvilku, ale měl jsem to taky na audině a tam jsem to čistil asi po 1roce, najeto nějakej 15tkm, prostě podle oka se mi to zdálo na vyčistění.michal09 píše:papyk píše:Já si myslím že to s tím napouštěním té vložky moc hrotíte, prostě ji vyperu a pak to přiměřeně napustím tím oilem a je to, samo že ne tak aby z toho ten olej chcal
Asi máš recht, nechal sem se zase někým tady zmást![]()
No jak dlouho máš ty toho Greena? a kolikrát si to už napouštěl?