Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 20.09.2007 21:00
od Vlasta
Bedi píše:Vlasta píše:Bedi píše:Co se týká reklamace kotoučů, tak to určitě zkusit můžeš, u dílařů by jsi mohl mít i štěstí, podle zkušeností to až tolik neřeší, stejně tak jako žárovky v Hornbachu.
Já dělam v autorizovaným servisu jistý značky a reklamace kotoučů je skoro zbytečná. I když bych chtěl třeba zákazníkovi pomoct, tak výměna kotoučů na záruku neschvaluju já, ale podléhá to schválení garančního technika na republikový centrále.
Nevím, jak u jinejch firem, ale tohle mně připadá, jako u Forda.
Není nad zkušenosti, co?
Přímo vykoupené vlastní krví. Už nikdy víc. Stačí, že to musím trpět s Transitem.
Napsal: čtv 20.09.2007 21:09
od Bedi
Vlasta píše:Bedi píše:Vlasta píše:[quote="Bedi"]Co se týká reklamace kotoučů, tak to určitě zkusit můžeš, u dílařů by jsi mohl mít i štěstí, podle zkušeností to až tolik neřeší, stejně tak jako žárovky v Hornbachu.
Já dělam v autorizovaným servisu jistý značky a reklamace kotoučů je skoro zbytečná. I když bych chtěl třeba zákazníkovi pomoct, tak výměna kotoučů na záruku neschvaluju já, ale podléhá to schválení garančního technika na republikový centrále.
Nevím, jak u jinejch firem, ale tohle mně připadá, jako u Forda.
Není nad zkušenosti, co?
Přímo vykoupené vlastní krví. Už nikdy víc. Stačí, že to musím trpět s Transitem.[/quote]
No ale Fordama se tady zabývat nebudem.
Napsal: pát 21.09.2007 07:12
od RSak
reklamovat se dá vše, jde jen o to být neoblomný
dnešní snahou výrobců a prodejců je prohlásit vše za "spotřebák" a ten prý nejde reklamovat, blbost
přál bych všem takovýmhle prodejcům, zákazníka co měl kolega, nechtěl zákazníkovi vyreklamovat věc za 300,- Kč po cca 4 měsích, zákazník se vrátil během pár minut s 2 metrovou lešenářskou tyčí, naštěstí se zákazník uklidnil po bleskové výměně výrobku ...
Napsal: stř 17.10.2007 15:40
od Tashiro
Tak to vzdávám ... prej je mám vyndat a poslat jim, že prý to pošlou někam na posudek. Takže bych musel koupit nový

Napsal: stř 17.10.2007 15:44
od CZAirwolf
Tashiro píše:Tak to vzdávám ... prej je mám vyndat a poslat jim, že prý to pošlou někam na posudek. Takže bych musel koupit nový

Nezapomen, ze na reklamaci maji 30 dni. Pokud to prekroci, jdi si pro nove, nebo prachy. A jak sis predstavoval reklamaci ?

Napsal: stř 17.10.2007 16:24
od Tashiro
CZAirwolf píše:Tashiro píše:Tak to vzdávám ... prej je mám vyndat a poslat jim, že prý to pošlou někam na posudek. Takže bych musel koupit nový

Nezapomen, ze na reklamaci maji 30 dni. Pokud to prekroci, jdi si pro nove, nebo prachy. A jak sis predstavoval reklamaci ?

Měsíc bez auta bejt nemůžu a navíc se mi nechce kupovat nový kotouče po tom co je mám 1/2 roku. To je radši stočím, prodejce se k tomu moc dobře nepostavil, ani elit.
Napsal: stř 17.10.2007 18:00
od Petous
Tashiro píše:...prodejce se k tomu moc dobře nepostavil, ani elit.
Nezlob se na mě, ale co si čekal, že prodejce udělá? :-O Že k němu přijedeš, prodavač koukne na kotouče na autě přes disky a vrátí ti prachy...

Měl jsem pocit, že diskuze se vedla ohledně toho, zda ti prodejce jako vadu uzná zvlnění kotoučů, ale né o tom, jestli mu je budeš muset dát na posouzení.