Stránka 2 z 3
Napsal: čtv 03.01.2008 19:00
od jacob
dle myho nazoru nema ale cenu prznit motor, horkotěžko se pak auto prodává, radsi se ho zbav a kup si rovnou m3 jestli chceš pořádny svezení, nejakejch 50hp zatohle sraní nestojí.
Napsal: čtv 03.01.2008 19:51
od sebastianbride
na m3 nemám

Napsal: čtv 03.01.2008 20:04
od jacob
sebastianbride píše:na m3 nemám

tak šetři, já taky neměl, mám dočasně na rok a půl 328, lepší si počkat než prznit morory a dělat z toho neprodejny auto.
Napsal: čtv 03.01.2008 20:23
od hopiondra
jacob píše:na nějaky čipy a vejfuky bych se vybod, to je bmw a né fábie

Jinak jestli si z Brna, tak to ti asi moc nepomůžu, protoze sem z Prahy
Chces rict ze BMW se upravuje narvanim na kultovni sestivalec Turbo ci kompresor? Dle meho dat svody,vyfuk,chip je idealni volbou navic s daleko mensim rizikem a jednoduchosti budouci demontazi napr. pri prodeji
Napsal: čtv 03.01.2008 21:23
od jacob
hopiondra píše:jacob píše:na nějaky čipy a vejfuky bych se vybod, to je bmw a né fábie

Jinak jestli si z Brna, tak to ti asi moc nepomůžu, protoze sem z Prahy
Chces rict ze BMW se upravuje narvanim na kultovni sestivalec Turbo ci kompresor? Dle meho dat svody,vyfuk,chip je idealni volbou navic s daleko mensim rizikem a jednoduchosti budouci demontazi napr. pri prodeji
neupravuje se tak bmw, ale upravuje se tak ku ceně každé auto u kterého je to možné. Právě proto, že je to povedený kultovní šestivál jde tato úprava svižně, jak jsem již argumentoval, tak díky kompresnímu poměru. Svody, aby opravdu stály za to, stojej pomalu to samé co turbo a efekt neni zdaleka takový. Jestli myslíš levnější svody, nikdy bych si to na bmw nedal, jako někteří členové, ten tichoučkej 6ti vál mi opravdu vyhovuje a turbo to ticho zachová, krom blow off efektu v otáčkách, kterej se mi rovněž líbí. Ale ať je úprava jakákoliv, sou to vždy zbytečně vyhozené peníze. Já osobně bych si radši počkal na tu M3 a nepiplal bych nějaky svody.
Napsal: čtv 03.01.2008 22:19
od dsvatos
Jak to tak čtu, tak ani nevíš o co jde, ale prostě to chceš... Moje rada zní VYPRDNI SE NA TO. Pokud to opravdu myslíš vážně, tak si nejdřív nastuduj potřebnou literaturu a pochopíš, že to není taková sranda jak ty si myslíš. Opravdu kvalitně udělaná a odladěná práce by tě vyšla dráž než celá kára..
Napsal: čtv 03.01.2008 22:38
od matal
Už tu jedna debata o turbu je v sekci "tuning"..
Jedna fy.je v Olmíku co montuje kompresory od Kelleners,ale chtějí za to pěkou pálku od 120k víš..
Hledat Ti to nebudu,použij google
Napsal: pát 04.01.2008 12:29
od Speedy
ROFL. Hlavně by mne zajímalo, kdo Ti to naladí jednotku tady v ČR. Tlačit můžeš tak 0,3baru, jinak ten motor půjde fofrem k šípku. Komprese 10,8:1 nebo kolik to má není ideální pro velký tlak. Pokud to dáš někam udělat, bude to stát kolem 100k jako víno, uvědom si, že se to musí nějak přidělat a práce-vývoj není levná.
Napsal: pát 04.01.2008 13:08
od jacob
Speedy píše:ROFL. Hlavně by mne zajímalo, kdo Ti to naladí jednotku tady v ČR. Tlačit můžeš tak 0,3baru, jinak ten motor půjde fofrem k šípku. Komprese 10,8:1 nebo kolik to má není ideální pro velký tlak. Pokud to dáš někam udělat, bude to stát kolem 100k jako víno, uvědom si, že se to musí nějak přidělat a práce-vývoj není levná.
Vše dělá můj kamarád, má za sebou několik desítek turb na zakázku, stejně tak i řikal, stejnou hranici "0,3" bar. 80 až 100t mně to mělo stát u N/A mazdy nižšího obsahu. U 328 určitě o něco levnější, ale oficiální ceny u nějaké firmy budou určitě jiné.
Napsal: pát 04.01.2008 13:18
od castro
a co 330iC ?

Napsal: pát 04.01.2008 14:00
od jacob
castro píše:a co 330iC ?

nebude to skoro to samé ?

Napsal: pát 04.01.2008 14:04
od castro
jacob píše:castro píše:a co 330iC ?

nebude to skoro to samé ?

jako oturbit 328i? určitě nebude.... bude to lepší.

Napsal: pát 04.01.2008 14:09
od Marty_
Kua to by me taky zajimalo, kdyby se povedlo KVALITNE oturbit 330Ci do nejakych 40-50tis..

) nejakych 70HP prirust by mi uplne stacil..

) Se schvalne kamarada zeptej jestli uz nekdy bmw delal a co a jak, Ritku mam kousek:)
Napsal: pát 04.01.2008 14:12
od kosh

kamarád to doma v garáži oturbí a když se vám motor po 10 000 km rozletí tak to budete vy chytráci reklamovat kde? U něj?

Napsal: pát 04.01.2008 14:16
od jacob
turbil konkrétně 328. Rozletí motor ?

) Tak to poznáš snad už při samotnym lazení a je jasný, že je to riziko a že tam prdnout turbo neni zrovna pro motor krom výkonu nějakej přínos, ale stim se počítá, mimojiné při slabém tlakování taková rizika nejsou, ani to neni pro motor takový boom, ale můžu se poptat na podrobnější tech. informace.
ale řikám od začátku, az ty prachy by mi to nestálo prznit auto, radši rovnou m3 když nestačí 330, protože na nárutu nějakých 50hp se zvyká během chvilky

ale faktem zůstává že blow efekt zní moc hezky + šestiválec = erekce
Napsal: pát 04.01.2008 14:37
od Marty_
Tak ja nevim, jsem opravdu laik v tomhle ale nejakej konik navic by se hodil:o) a pokud to nekdo takhle dela bezne tak s tim nejakou zkusenost asi mit bude ze.. Kazdopadne si myslim ze zachovaly baworacky R6 naturbenych + treba 25% vykonu pobrat mohl bez problemu, nebo ne?
A M3 je cenove porad 2-3x draz nez 330i.. A udrzba je taky trosku jinde..
Napsal: pát 04.01.2008 14:46
od kosh
To mi chceš říst že ti ten típek dá záruku? Když třeba špatně zajistí rozvody a popadají ventily dolů, .... Jeden bude říkat to, druhý zase ono a nakonec to dopadne tak že 330 bude stát venku bez motoru.
Nechci do nikoho rypat, ale tak to prostě je. Nikdo není sebevrah aby při práci za 100 000 u turba dával záruku za jetý motor, který stojí 300 000 Kč.
Napsal: pát 04.01.2008 14:52
od jacob
kosh píše:To mi chceš říst že ti ten típek dá záruku? Když třeba špatně zajistí rozvody a popadají ventily dolů, .... Jeden bude říkat to, druhý zase ono a nakonec to dopadne tak že 330 bude stát venku bez motoru.
Nechci do nikoho rypat, ale tak to prostě je. Nikdo není sebevrah aby při práci za 100 000 u turba dával záruku za jetý motor, který stojí 300 000 Kč.
nikdo tu o záruce nemluvil, jen o riziku, takže jsem v podstatě řekl to samé co ty, a máš pravdu, nikdo neni magor aby dával záruku na motor, jen říkám, že u banálních nárustech výkonu (+/- 50hp) tak velké riziko není, když se přii 0,3bar tlaku motor defakto skoro neladí, jede se na sérii.
Napsal: pát 04.01.2008 14:55
od jacob
Martyn píše:Tak ja nevim, jsem opravdu laik v tomhle ale nejakej konik navic by se hodil:o) a pokud to nekdo takhle dela bezne tak s tim nejakou zkusenost asi mit bude ze.. Kazdopadne si myslim ze zachovaly baworacky R6 naturbenych + treba 25% vykonu pobrat mohl bez problemu, nebo ne?
A M3 je cenove porad 2-3x draz nez 330i.. A udrzba je taky trosku jinde..
jasny, m3 je cenove porad jinde, ale porad motor ví vydrží, než přeboostovanej motor. A když jdeš na hardboost, cenově by se tu už dalo celkem polemizovat. Já zas nemám rád úpravy, který "kurví" auto. Boost je ideální věc pro člověka, co si to dělá sám, je mechanicky zručný, tam jsou jiné cenové hranice a nebo se pak najdou srdcaři, co se svyho miláčka vzdát nechtějí a ty prachy investují.
Napsal: pát 04.01.2008 15:29
od Diablo330Ci
Takže o tomhle jsem taky dost premyslel:)Bud muzes mit napr. u 330i 286PS od infinitas.de ta asi 100tis pak muzes mit 369PS za 120tis od
http://www.activeautowerke.com - coz je dobra cena a chtel jsem do toho jit ale vidina koupe kovaneho vnitrku motoru me odradila.Sral bych na to nikdy nevis jak to dlouho vydrzi.Kdyz kone tak si kup 330i v manualu a nebo nejlepe Alpinu B3 s 280PS!Ja to asi budu resit za 2 roky motorem z M5 e39 do meho 330Ci.