Stránka 2 z 2
Napsal: pon 21.04.2008 20:13
od Spajky
Jo tak to vypadá lehoučce, to udělám hned zejtra

Napsal: pát 29.05.2009 00:28
od radokrno
je možný že mám málo servo oleje nebo že je starej,,nic zkusil bych ho vyměnit ,ale nevim kde ho vypustit či jak,poloha klíčku..a jak změřit že ho je dost,,taky jsem slyšel že po výměně může jít do háje celý servo ..právě jak je tam to starší a dá se nový ,řidčí,a pumpa to nedá..???děkuji za radu
Napsal: pát 29.05.2009 11:06
od liza
mám taky problém, mě se začíná ozývat skřípání, ale až když jdu volantem fakt na doraz. Přitom pootočím fakt třeba jen o milimetr zpět a nic, co tam může být špatně

Napsal: pát 29.05.2009 11:59
od _peper
liza píše:mám taky problém, mě se začíná ozývat skřípání, ale až když jdu volantem fakt na doraz. Přitom pootočím fakt třeba jen o milimetr zpět a nic, co tam může být špatně

Místo pěkného červeného oleje, černá břečka nebo málo oleje v nádobce. Popřípadě kombinace obojího

Napsal: pát 29.05.2009 15:50
od liza
_peper píše:liza píše:mám taky problém, mě se začíná ozývat skřípání, ale až když jdu volantem fakt na doraz. Přitom pootočím fakt třeba jen o milimetr zpět a nic, co tam může být špatně

Místo pěkného červeného oleje, černá břečka nebo málo oleje v nádobce. Popřípadě kombinace obojího


a jak to že to normálně neskřípe, jen když je to na doraz?
Napsal: pát 29.05.2009 16:38
od Fx
Doraz je odvzdušňovací poloha...
Napsal: pát 29.05.2009 19:06
od radokrno
já třeba přesně nevim zda-li je to servo nebo ne,ale tipuju že jo servo olej jsem měl černej jak hovado tak jsem nalil červenej VAT oil ATF...no je to lepčí ale stejně to po zapnutí světel výstražných světel mlhovek a stahování okýnek začně skřehotat..prostě s větším odběrem větší skřehot...při velmi nízkých otáčkach ve vyšších nad 700 to nedělá..?může to být servo nebo jen ložisko na servu ...
Napsal: sob 30.05.2009 08:21
od radokrno
mám možnost koupit servo pumpu za 2700,,je to dobrá cena za funglovku..?
Napsal: sob 30.05.2009 21:43
od liza
na kolik vyjde výměna servo oleje? kolik se tam vejde litrů?
Napsal: sob 30.05.2009 22:18
od radokrno
řekl bych že víc jak 2 litry se tam nevejde,,,cca do 700 stovek..
Napsal: sob 30.05.2009 23:01
od Killca
Napsal: sob 30.05.2009 23:02
od radokrno
Napsal: sob 30.05.2009 23:03
od radokrno
a kdepak je ten výpustný ventil či šroubek??
Napsal: sob 30.05.2009 23:08
od Killca
osobne to vypoustim sroubkem, ke kteremu je silenej pristup, primo na rizeni, takovej malinkej uprostred na strane smerem k zadku auta
Napsal: sob 30.05.2009 23:19
od radokrno
no takže jednodušší je to prostě povolit u čerpadla v místě připojení hadice.. NECHAT TO VYTÝCT PLUS TROCHU KROUTIT VOLANTEM,, to i s nastartovaným motorem?????
Napsal: ned 31.05.2009 23:05
od Killca
mluvil jsem o sroubku na rizeni dole, na te trubce, co z ni vedou tycky rizeni a na konci cepy rizeni do uchyceni kola
ted uz si nevzpomenu, ale nechat vytect, co pujde a protocit volantem do krajnich poloh bez motoru (myslim, ale uz nevim), osobne bych to udelal bez motoru, protoze by jinak ustroji bezelo na sucho si myslim, pak zasroubovat, nalejt novej olej, parkrat protocit a pak na nastartovat, s tim, ze stale sledovat hladinu kapaliny a stale dolivat
Napsal: ned 15.11.2009 13:42
od dell
Osobně jsem tento týden měnil olej v servu a byl to horor. Sundat spodní kryt motoru protože jsem se na žádné šrouby nedostal (318tds). Vysál jsem olej z nádobky, povolil jsem přívod a odvod do řízení, nechal vytéct a otočil několikrát do krajních poloh. Nalil jsem olej, opět několikrát do krajních poloh nastartoval a nechal běžet asi 5min na volnoběh a poté dolil olej, celkem i s výměnou zhruba 0,9l. Při tom volnoběhu byl slišet doce divnej hluk nebo zvuk nevím jak bych to popsal který postupně mizel. Vyjel jsem z garáže abych všechen bordel po sobě uklidil. A teď k tomu hororu. Když jsem chtě opět do garáže zajet tak po nastartování velká rána a přetrhl se pěti řádkový řemen a ulítlo ložisko co je vedle napínáku. Nenašel jsem nic co by mohlo být příčinou že by řemen prasknul (nebyl tam dlouho). Mám dvě teorie proč řemen prasknu, jedna že šroub který drží to ložisko byl moc utaženej a časem se přetrhl a druhá jesli se čerpadlo pro servo nemohlo po výměně oleje na krátko zaseknout. Má někdo ještě jinou teorii.
Napsal: úte 07.09.2010 20:38
od wiky69
tak sem se o to dneska taky pokusil, ale misto udavaneho 1,2litru z toho vyteklo lehce prez pul litra. to sem kroutil volantem podle rad. pak sem dolil novy a zase kroutil tam a z5 jako idiot, nastartoval a chudak auto řvalo jak male dite... nevim co to bylo, jestli moc vzduchu. za nejakou chvili to přestalo, ale furt je to slyset trochu. no neni to jako dřív s tou určitě původní břečkou co tam byla. a tak by me zajimalo, co si myslite o teorii, kterou sem tu nekde cetl, ze kdyz do toho stareho cerpadla nalejem novej olej, ze to nebude delat dobrotu... nevim
Napsal: stř 08.09.2010 10:18
od Fatal Design
A ja jaj ... taky mě to čeká ....
To ATFko tam má být Dextron II, nebo IID, nebo je to jedno ?
Napsal: čtv 09.09.2010 08:42
od wiky69
radokrno píše:no takže jednodušší je to prostě povolit u čerpadla v místě připojení hadice.. NECHAT TO VYTÝCT PLUS TROCHU KROUTIT VOLANTEM,, to i s nastartovaným motorem?????
vubec kamo!! zadřeš to čerpadlo! ani kdyz dolijes tak hned nestartuj a nekolikrat zatoč z leva doprava, nez se do čerpadla dostane olej