Stránka 2 z 2
Napsal: úte 03.06.2008 23:18
od ROBi
Já se teď díval taky a při vypnutém motoru to mám na 1 l/100 km... takže to beru tak, že je tam nula

Napsal: stř 04.06.2008 08:07
od Jiri
Při vyplém . Nula. Po startu za 30. Brždění motorem nad 1500 ot. 0 vyřazení za jízdy 1-2 l/100km. Tak je to u mě a i u jiných bmw co jsem měl to tak bylo. Byla by blbost kdyby to na volnoběh u stání bralo ve skutečnosti 0 . Tak to ukazují pojebané renaulty. Přece běží-li motor ( stání a volnoběh) bere palivo - tak kurva jaká nula. Sice ve vztahu na 100km se to těžko přepočte, ale do průměru by se to mělo odrazit.
Napsal: stř 04.06.2008 11:47
od Hanz318iS
torpi píše:já mam na volnoběhu ručičku schovanou na 30 litrech tudíš v pravo protože z prava vylejzá a když jedu s kvaltem bez plynu tak ukazuje logicky 0
Z prava nevyleza.Po nastarovani tam z 0 vyleze

Napsal: stř 04.06.2008 15:25
od Blahycz
nemuze ti to na volnobeh zrat 30 litru ,to je logicky,odpocitava se ti to z rychlosti,az se rozjedes vyleze ze za 30 a pujde dolu, Hanz318iS to napsal uplne presne!!

Napsal: stř 04.06.2008 15:55
od shade120l
John112 píše:to shade120l:
Nechces sem hodit odkaz na ten českej manual. Nebo mi ho pošli na email:
jankolar@seznam.cz Diky
http://www.edisk.cz/stahni/52500/BMW_E36_Navod.pdf_34.31MB.html
Napsal: stř 04.06.2008 19:02
od ROBi
Tak snad to mám teda dobrý... doufám

Napsal: čtv 05.06.2008 10:15
od MatyACS
na volnoběh nemůže ukazovat nulu protože na volnoběh nemá nulovou spotřebu
Napsal: čtv 05.06.2008 13:26
od Thomas08
Teď jsem nic nepochopil. Promiňte mi jestli vám přijdu hloupější než syn rosničky a venkovského sedláka.
Když nastartuju studenej motor spotřeba 0l. Když jdedu z kopce na volnoběh to žere tak asi 1l a když tam dám rychlost tak brzdím motorem tak to logicky nic nežere, je to tak?
Protože si myslím, že když nastartuju studenej motor, tak to musí něco žrát. Alespoň tak mi to ukazuje palubní počítač v VW Golfu.
Napsal: čtv 05.06.2008 13:34
od ROBi
já v tom mám taky trochu guláš... ale tak doufám, že to nemám nějak pokažený

Napsal: čtv 05.06.2008 14:17
od MatyACS
na volnoběh to žere něco málo, studenej na volnoběh žere o malinko víc (podle stavu motoru), a když brzdíš motorem (např. jedeš z kopce bez plynu se zařezeným kvaltem) nežere to vůbec nic

Napsal: čtv 05.06.2008 14:24
od shade120l
MatyACS píše:na volnoběh to žere něco málo, studenej na volnoběh žere o malinko víc (podle stavu motoru), a když brzdíš motorem (např. jedeš z kopce bez plynu se zařezeným kvaltem) nežere to vůbec nic

Studenej voloběh žere víc jen do doby než se vypne sytič většinou to bívá jen pár vteřin
Napsal: čtv 05.06.2008 14:36
od MatyACS
shade120l píše:MatyACS píše:na volnoběh to žere něco málo, studenej na volnoběh žere o malinko víc (podle stavu motoru), a když brzdíš motorem (např. jedeš z kopce bez plynu se zařezeným kvaltem) nežere to vůbec nic

Studenej voloběh žere víc jen do doby než se vypne sytič většinou to bívá jen pár vteřin
sytič

Napsal: čtv 05.06.2008 15:43
od chip
A co je na tom tak vtipnýho

? Jak bys to nazval ty, že do studenýho motoru jde bohatší směs, než do zahřátýho.
Napsal: čtv 05.06.2008 15:50
od MatyACS
chip píše:A co je na tom tak vtipnýho

? Jak bys to nazval ty, že do studenýho motoru jde bohatší směs, než do zahřátýho.
sytič se tomu říkalo na stodvacátý

...to je jedno to mám z toho sluníčka

Napsal: čtv 05.06.2008 23:47
od Hanz318iS
MatyACS píše:chip píše:A co je na tom tak vtipnýho

? Jak bys to nazval ty, že do studenýho motoru jde bohatší směs, než do zahřátýho.
sytič se tomu říkalo na stodvacátý

...to je jedno to mám z toho sluníčka

Jee tak co je podle tebe sytič?Sytic to byl a bude vzdycky.Akorat byval mechanickej a ted je elektricky rizenej...
Napsal: pát 06.06.2008 09:13
od Ace
Hanz318iS píše:MatyACS píše:chip píše:A co je na tom tak vtipnýho

? Jak bys to nazval ty, že do studenýho motoru jde bohatší směs, než do zahřátýho.
sytič se tomu říkalo na stodvacátý

...to je jedno to mám z toho sluníčka

Jee tak co je podle tebe sytič?Sytic to byl a bude vzdycky.Akorat byval mechanickej a ted je elektricky rizenej...
To je fakt,jinak by ti studenej motor dál problémo a nevědel bys jak se rozjet

jednou sem si nechal vyplej sytič na žigulu a byla to docela fuška ujet pát metrů
