
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
kolisani volnobeznych otacek e36
bohužel jsem se k výměně ještě nedostal, je to díl který se dá sehnat jedině někde na vrakovišti, ale pozor tohle se mi stalo na japonci a ne na BMW, bylo mi řečeno že přesně pod klapkou je ventil který právě vpouští vzduch a ten je řízen termostatem (nikoliv tím co je v chladícím oběhu) takže budu nucem měnit celou klapku i s částí pod klapkou kde je onen řídící ventil
projevuje se to asi tak že po nastartovaní auto nechtělo pořádně naskočit, skoro chcíplo nebo naskočilo jen na 700-900ot, musel jsem přidat plyn aby se vzpamatoval sytič, pak chvíly než se motor zahřál tak se auto třošku dusilo v dolních otáčkách
projevuje se to asi tak že po nastartovaní auto nechtělo pořádně naskočit, skoro chcíplo nebo naskočilo jen na 700-900ot, musel jsem přidat plyn aby se vzpamatoval sytič, pak chvíly než se motor zahřál tak se auto třošku dusilo v dolních otáčkách
o tomhle jsem také slyšel poprvé, lepší když to vemete za nějakým zkušenějším technikem - mechanikem
prostě by se měnila celá klapka komplet , technik povídal že palivo řídí ECU takže palivem to být nemůže pokud to tedy smrdí benzínem ukazuje to na bohatou směs a pak je tedy nutné podezřívat přívod vzduchu takže všechna čidla - teplota vzduchu - čidlo teploty chl. kapaliny a pak je tam pomocný ventil který přidává vzduch, nejsem si teď přesně jistý jestli je ten název stejný ale podle manuálu toyoty a hondy je to "Auxiliary Air Valve" neboli pomocný vzduchový ventil, ale jak říkám nevím jak u bmw, shrnuto, pokud auto je cítit po benzínu a je tam známka bohaté směsi je příčina ZŘEJMĚ v řízení přísunu vzduchu, takže asi tak, více určí zkušený mechanik což já zdaleka nejsem
prostě by se měnila celá klapka komplet , technik povídal že palivo řídí ECU takže palivem to být nemůže pokud to tedy smrdí benzínem ukazuje to na bohatou směs a pak je tedy nutné podezřívat přívod vzduchu takže všechna čidla - teplota vzduchu - čidlo teploty chl. kapaliny a pak je tam pomocný ventil který přidává vzduch, nejsem si teď přesně jistý jestli je ten název stejný ale podle manuálu toyoty a hondy je to "Auxiliary Air Valve" neboli pomocný vzduchový ventil, ale jak říkám nevím jak u bmw, shrnuto, pokud auto je cítit po benzínu a je tam známka bohaté směsi je příčina ZŘEJMĚ v řízení přísunu vzduchu, takže asi tak, více určí zkušený mechanik což já zdaleka nejsem
ok diky za radu,, a neni vtom naka elektronika? abych to neponicil jeste vic? myslis tu vec na kterou vede hadice y kolena sani a pak do motoru?frank325i píše:vyhodil jsem regulator volnobehu a dva dny jsem ho nechal v petroleji a mam klidek je tam karbon ktery drhne v tom regulatoru podivej jak jsem to resil ja...psal jsem to na foru...


tosem udelal a jeste horsi, tak sem jel ke kamosovi, napichli na pc a to cidlo je v haji +to hlasilo spatnou lambdu, tak to zkusim vymenitfrank325i píše:vyhodil jsem regulator volnobehu a dva dny jsem ho nechal v petroleji a mam klidek je tam karbon ktery drhne v tom regulatoru podivej jak jsem to resil ja...psal jsem to na foru...