Stránka 2 z 2

Napsal: úte 02.09.2008 14:54
od cr4sh
:cry:

Napsal: úte 02.09.2008 14:55
od cr4sh
jeste jeden poznatek ze rano ktomu pridu mato na volnobeh 700ot za studena, zacne seto zahrejvat, po 500metrech ma volnobech 1100 pak treba chvili drzi 900 ,,,, :idea: pak to de normalne a nekdy seto rozhoupe zeto chcipne

Napsal: úte 02.09.2008 15:34
od Bullitt
přesně tohle dělal ventil termostatu který řídil přísun vzduchu pod klapkou..jakoby se nesepl sytič a až teprve co se párkrát prošlápl plyn tak se to chytlo

Napsal: úte 02.09.2008 16:38
od cr4sh
Bullitt píše:přesně tohle dělal ventil termostatu který řídil přísun vzduchu pod klapkou..jakoby se nesepl sytič a až teprve co se párkrát prošlápl plyn tak se to chytlo
jojo toje vono... dyz to blbne proslapnu a deto, diky za radu,, vyzkousim :)

Napsal: úte 02.09.2008 16:43
od cr4sh
mohl bys napsat co to obnasi? to vymenit? :oops:

Napsal: úte 02.09.2008 17:23
od Bullitt
bohužel jsem se k výměně ještě nedostal, je to díl který se dá sehnat jedině někde na vrakovišti, ale pozor tohle se mi stalo na japonci a ne na BMW, bylo mi řečeno že přesně pod klapkou je ventil který právě vpouští vzduch a ten je řízen termostatem (nikoliv tím co je v chladícím oběhu) takže budu nucem měnit celou klapku i s částí pod klapkou kde je onen řídící ventil

projevuje se to asi tak že po nastartovaní auto nechtělo pořádně naskočit, skoro chcíplo nebo naskočilo jen na 700-900ot, musel jsem přidat plyn aby se vzpamatoval sytič, pak chvíly než se motor zahřál tak se auto třošku dusilo v dolních otáčkách

Napsal: úte 02.09.2008 18:37
od cr4sh
jo,, tosem teda jeste neslysel,, druhej termostat? muzes ten dil ukazat na ETK? staci cislo

Napsal: úte 02.09.2008 18:45
od CZAirwolf
cr4sh píše:jo,, tosem teda jeste neslysel,, druhej termostat? muzes ten dil ukazat na ETK? staci cislo


taky me to zajima, to co napsal, presne vypada na chovani meho motoru, pokud se nastartuje "napoprve" ten den...

Napsal: úte 02.09.2008 19:39
od Bullitt
o tomhle jsem také slyšel poprvé, lepší když to vemete za nějakým zkušenějším technikem - mechanikem

prostě by se měnila celá klapka komplet , technik povídal že palivo řídí ECU takže palivem to být nemůže pokud to tedy smrdí benzínem ukazuje to na bohatou směs a pak je tedy nutné podezřívat přívod vzduchu takže všechna čidla - teplota vzduchu - čidlo teploty chl. kapaliny a pak je tam pomocný ventil který přidává vzduch, nejsem si teď přesně jistý jestli je ten název stejný ale podle manuálu toyoty a hondy je to "Auxiliary Air Valve" neboli pomocný vzduchový ventil, ale jak říkám nevím jak u bmw, shrnuto, pokud auto je cítit po benzínu a je tam známka bohaté směsi je příčina ZŘEJMĚ v řízení přísunu vzduchu, takže asi tak, více určí zkušený mechanik což já zdaleka nejsem

Napsal: úte 02.09.2008 20:29
od cr4sh
takze je spatnej pomer vzduchu a benzinu...
Obrázek
co myslite? denso po 3000km a starsi origo NGK 160 tkm :-D

Napsal: stř 03.09.2008 18:34
od frank325i
vyhodil jsem regulator volnobehu a dva dny jsem ho nechal v petroleji a mam klidek je tam karbon ktery drhne v tom regulatoru podivej jak jsem to resil ja...psal jsem to na foru...

Napsal: stř 03.09.2008 22:38
od cr4sh
frank325i píše:vyhodil jsem regulator volnobehu a dva dny jsem ho nechal v petroleji a mam klidek je tam karbon ktery drhne v tom regulatoru podivej jak jsem to resil ja...psal jsem to na foru...
ok diky za radu,, a neni vtom naka elektronika? abych to neponicil jeste vic? myslis tu vec na kterou vede hadice y kolena sani a pak do motoru? :) lama :-D radsi se ptam

Napsal: pon 08.09.2008 19:01
od cr4sh
frank325i píše:vyhodil jsem regulator volnobehu a dva dny jsem ho nechal v petroleji a mam klidek je tam karbon ktery drhne v tom regulatoru podivej jak jsem to resil ja...psal jsem to na foru...
tosem udelal a jeste horsi, tak sem jel ke kamosovi, napichli na pc a to cidlo je v haji +to hlasilo spatnou lambdu, tak to zkusim vymenit