Stránka 2 z 2
Napsal: pát 19.09.2008 19:41
od cr4sh
a ten dyz je v hajzlu tak auto dela co? jasem vymenil regulator otacek, praskly koleno sani naky hadice, a otacky litaj furt obcas, ale jeto lepsi, nicmene mam nastole jeste lamdu hned jak budu zdravej vymenim,, ale kdyby to nepomohlo tak uz nevim..
Napsal: pát 19.09.2008 23:03
od Czert
špatný hadice a ten ventil dělalo to co jsem popsal v prvních příspěvcích

Napsal: sob 20.09.2008 18:32
od Bzuker
Czert píše:jaklmile bude opraven problém bude za 80 litrů na prodej,nevíte o někom kdo shání ISO?
já se po iSu zatím rozhlížím

na ten tvůj jsem párkrát koukal...ale nějaká libovka to za tu cenu asi nebude co?
Napsal: ned 21.09.2008 01:32
od Czert
Po tom co opravím ventilek již je od Autecu objednán to bude sakra libovka za ty peníze!!!já ho platil před půl rokem za 95 litrů,ale mam služebáka a auto nevyužiju,tak honem prodat ať zbytečně nestojí v garage:(
Napsal: stř 01.10.2008 14:46
od Klempy
vměnil svíčky taky na is což je normál, lambda sondu a ten ventil jak se o něm bavite se jmenuje podtlaková membrána stojí kolem 1000 Kč a tam bude zřejmě problém, měl jsem ho taky a vyřešeno....autohelp maroldova 6 praha 4 tam je dobrej obchod
Napsal: čtv 02.10.2008 18:30
od Czert
No vidíš to kdybych věděl tak jsem nemusel dávat Autecu 1580 korun i spoštou
No to neva hlavně že už si zas autí vrní jako nové!

Napsal: ned 21.02.2010 11:16
od bobosnow
A ty otáčky ti lítaly když si měl motor studenej nebo i teplej? Já mam podobnej problém když mam auto studený tak mam hrozně nízký otáčky a auto jakoby se dusí, klepe se motor a někdy to i chcípne když mu nedržim otáčky plynem. Může to bejt taky tim ventilem? Když se ohřeje tak je vše tak jak má být otáčky drží v pohodě.
Napsal: ned 21.02.2010 15:49
od fernando
mam uplne stejnej problem s isem,nejdriv se houpaly otacky a dusilo se to za studena a ted je to porad horsi a dela to i za tepla. dal jsem novy svicky,vycistil jsem skrtici klapku,zkontroloval jsem vsechny hadice a podtlaky,diagnostika nic neukazala. uz jsem s toho blazen nevim co s tim
Napsal: ned 28.02.2010 12:32
od bobosnow

tenhle problém je zlo, zjistil sem, že sem měl prokousanou jednu hadici od nějakýho hlodavce. Výměna a je to lepší v tom, že se rychlejš ten volnoběh za studena ustálí, ale pořád mu za studena musim chvíli pomáhat plynem, protože se dusí a chcípe. Takže problém stále přetrvává. Jen mě zajímá jestli to autorovi tohohle článku dělalo taky se studenym motorem nebo i s teplym motorem.Psal jsem mu sz, ale nic mi neodpověděl. Neznáte ho někdo osobně, že by ste se ho zeptali. Nevim jestli sem ještě vubec ten člověk chodí. Díky
Napsal: ned 28.02.2010 12:45
od martas11
Co takhle zkusit diagnostiku..

Napsal: ned 28.02.2010 18:36
od zool
fernando píše:mam uplne stejnej problem s isem,nejdriv se houpaly otacky a dusilo se to za studena a ted je to porad horsi a dela to i za tepla. dal jsem novy svicky,vycistil jsem skrtici klapku,zkontroloval jsem vsechny hadice a podtlaky,diagnostika nic neukazala. uz jsem s toho blazen nevim co s tim
cus resim to samy na 318i, mam vymeneny vsecky filtry,svicky,hadice a furt nic... pry to muze byt nacata hlava,nebo ventily... tak nvm
Napsal: ned 28.02.2010 19:42
od Pitrsh
tak tadyto dela lambda sonda a vaha vzduchu ale tohle poznas na diagnostice ale bmw celkove ma problem s houpanim otacek nedelaj to vsechny ale nektery jo ale je chces vykon neres otacky bmw ma vykon a vykony motory to delaj