Stránka 2 z 5
Napsal: čtv 28.08.2008 21:58
od Killca
vyzkousime uvidime

kdyztak se jen neco spali

Napsal: pát 29.08.2008 16:21
od noMemfis
Killca píše:hm, to je divny, tak to sou snad 3 typy jednotky, stara kde je lock a unlock na 5ti pinu, nejaka prostredni kde je bilej 26pin a nase novejsi kde je 26ti pin ale konektor zelenej
na tom nasem je vstup od dalkoveho origo na 17 (lock s DL) a 4 unlock a na nekterych autech to jde a na nekterych ne, a 19tkaj e lock bez dl, divne divny kurna
ve schematu je na zelenem konektoru X13254 6,8 open signal....
7,9 close signal....
kdyz to nepujde pak zbyva jen vzit zkousecku do rukou a zkouset.
ta novejsi jednotka uz by prej nemela mit DL, pouze lock kdy se vse zavre
Napsal: pát 29.08.2008 16:23
od noMemfis
Killca píše:vyzkousime uvidime

kdyztak se jen neco spali

nejaka ta pojistka.
taky se mi nedarilo, kdyz sem poustel stavu do signalu pro motory(5pin konektor) tak sem jich par odpalil
Napsal: pát 29.08.2008 17:27
od Killca
noMemfis píše:ta novejsi jednotka uz by prej nemela mit DL, pouze lock kdy se vse zavre
musi mit kontakt i na dl i na bez dl, protoze kdyz zamacknes cudlik ve dverich (nebo zmacknes zamykaci tlacitko u saltpaky jako moje amerika

) tak je to zamceny bez DL
Napsal: pát 29.08.2008 21:05
od noMemfis
Killca píše:musi mit kontakt i na dl i na bez dl, protoze kdyz zamacknes cudlik ve dverich (nebo zmacknes zamykaci tlacitko u saltpaky jako moje amerika

) tak je to zamceny bez DL
je to mozny, musel bych to videt, tezko soudit, kazda jednotka se chova jinak
Napsal: sob 30.08.2008 18:08
od jarda
noMemfisi, už i double lock mi fachá tak jak jsi tady popsal, díky

Napsal: sob 30.08.2008 20:36
od noMemfis
neni zac proc nevzdelit sve poznatky
Napsal: pon 01.09.2008 13:12
od Killca
noMemfis píše:ve schematu je na zelenem konektoru X13254 6,8 open signal....
7,9 close signal....
jo ale to jsou open a close signakly na okinka

Napsal: pon 01.09.2008 15:21
od noMemfis
Killca píše:jo ale to jsou open a close signakly na okinka

pak uz jen zbyva jedno, vzit skousecku do rukou rozebrat jednotku centralu a postupne skouset na kterem pinu ti ukaze napeti pri zamknout a odemknout, mel by to byt jen impuls, (zamikat klicem a cekat na ten pravy signal)
Napsal: pon 01.09.2008 18:03
od jarda
noMemfis píše:Killca píše:jo ale to jsou open a close signakly na okinka

pak uz jen zbyva jedno, vzit skousecku do rukou rozebrat jednotku centralu a postupne skouset na kterem pinu ti ukaze napeti pri zamknout a odemknout, mel by to byt jen impuls, (zamikat klicem a cekat na ten pravy signal)
Ne, signál z origo dálky jde do řídící jednotky centrálu jinými piny než když zamkneš klíčem a imho je nejlepší to napojit přesně tam. 12V při odemčení taky naměříš i na výstupech z jednotky centrálu, nejen na vstupech.
Napsal: pon 01.09.2008 19:01
od noMemfis
jarda píše:noMemfis píše:Killca píše:jo ale to jsou open a close signakly na okinka

pak uz jen zbyva jedno, vzit skousecku do rukou rozebrat jednotku centralu a postupne skouset na kterem pinu ti ukaze napeti pri zamknout a odemknout, mel by to byt jen impuls, (zamikat klicem a cekat na ten pravy signal)
Ne, signál z origo dálky jde do řídící jednotky centrálu jinými piny než když zamkneš klíčem a imho je nejlepší to napojit přesně tam. 12V při odemčení taky naměříš i na výstupech z jednotky centrálu, nejen na vstupech.
Ne, signál z origo dálky jde do řídící jednotky centrálu jinými piny než když zamkneš klíčem ano proto nesmi merit jen na dratech ale na tistaku i na volnych pinech, tak jak ja musel pridat drat na pin 25 abych odemkl auto, mno ja to taky takhle delal
to jo nameris, BMW ma vice signalu, napr, cidlo v jake je poloze servomotor(stale napeti12V ) ale signal od zamku pro zamceni jde jen asi 1s impulsem. mno kdyz si na tistaku budes merit jen tyhle impulsi tak na to prijdes kak mas dati signal DL, UL je to jednoduche, jen musim zjistit jestly ta stara jednotka ZV-MODUL verze dve to podporuje, a pak to pujde i na te kterou ma KILLCA
Napsal: pon 01.09.2008 20:52
od Killca
sem dneska zapojil iso 94, stara jednotka, vybod sem se teda na vystupni draty a zapojil to do bilyho 26pinu na pin 24 a 25-signal od origo dalky-odemykani zamykani a paralelne jeste ze zamykani na 19tku jakozto DL a jede vsechno no
takze na stary jednote 24+19-zamykani a 25 odemykani, tot vse, starou jednotku bych dale nerozebiral
u nove jednotky proste musi fungovat 17 a 4, na nekterych to funguje, na nekterych ne, tak nevim a dojizdeni okinek uz vubec nevim
Napsal: pon 01.09.2008 23:49
od jarda
Ještě mě překvapila jedna věc a chvíli mi trvalo než jsem přišel na to co se děje, tak se podělím:
Alarm jsem zapojil tak aby dělal double lock, při kterém není možné otevřít auto zevnitř. Chvíli po rozjezdu mě alarm vždycky zamkne. Když ale vezmu za kliku, centrál se odemkne - jak to? Alarm přece umí dělat jen double lock..?
Vysvětlení je zřejmé

Při zapnutém zapalování auto dělá jedině normální lock a hotovo, nezávisle na tom jestli dostane příkaz udělat double nebo ne. Jednoduché ale geniální

Napsal: úte 02.09.2008 15:37
od noMemfis
jarda píše:Ještě mě překvapila jedna věc a chvíli mi trvalo než jsem přišel na to co se děje, tak se podělím:
Alarm jsem zapojil tak aby dělal double lock, při kterém není možné otevřít auto zevnitř. Chvíli po rozjezdu mě alarm vždycky zamkne. Když ale vezmu za kliku, centrál se odemkne - jak to? Alarm přece umí dělat jen double lock..?
Vysvětlení je zřejmé

Při zapnutém zapalování auto dělá jedině normální lock a hotovo, nezávisle na tom jestli dostane příkaz udělat double nebo ne. Jednoduché ale geniální

tak nejak je to dobre do mest kde jsou zlodeji tak ofrkly ze ti na krizovatce vlezou do auta a neco ukradne.a pri chcipnuti se odemkne???
Napsal: úte 02.09.2008 15:41
od noMemfis
Killca píše:
u nove jednotky proste musi fungovat 17 a 4, na nekterych to funguje, na nekterych ne, tak nevim a dojizdeni okinek uz vubec nevim
ja mam na DO vystup na dovreni oken (max 15A doba 25s)
nevim jak chodi ta novejsi jednotka ale nejak se to musi dati rozchodit jen to najit

Napsal: úte 02.09.2008 16:13
od jarda
Jak tak koukám na ETM strana 6100.0-b tak bych tipoval že bude stačit ten prodloužený signál poslat na pin 9 konektoru x13252 a zároveň pin 13 konektoru x13253, jinými slovy na stejníé piny jako když chceš udělat double lock, jenom delší impulz. Ale nemůžu to ověřit. Já to budu v nejbližších dnech řešit s mým ZVM...
EDIT: prostě podle jednoho fóra to stačí posílat po dobu x sekund na ten samý drát co ti dělá double lock...
Napsal: úte 02.09.2008 19:12
od noMemfis
jarda píše:Jak tak koukám na ETM strana 6100.0-b tak bych tipoval že bude stačit ten prodloužený signál poslat na pin 9 konektoru x13252 a zároveň pin 13 konektoru x13253, jinými slovy na stejníé piny jako když chceš udělat double lock, jenom delší impulz. Ale nemůžu to ověřit. Já to budu v nejbližších dnech řešit s mým ZVM...
EDIT: prostě podle jednoho fóra to stačí posílat po dobu x sekund na ten samý drát co ti dělá double lock...
to taky nebo primo na rele od oken
Napsal: stř 03.09.2008 23:28
od Killca
no me osobne se auto na DL nezamkne ani kdyz vyndam klicek ze zapalovani, az kdyz otevru a zavru jeste dvere, pak teprve jde DL, ale to je zrejme jen tou amerikou, taky mi to gonguje pri otevrenych dverich a klicku v zapalovani
jinak ten dlouhej impuls na DL nevim no, mozna jo, ale u nasich novejsich jednotek nejak nevim kde je presne samostatny pin jen pro DL, ale mysim ze sem zkousel poustet 12V do par pinu a nikdy t ta okinka nezaviralo

musim na to jeste nekdy kouknout
Napsal: čtv 04.09.2008 07:58
od FiliposII
Omlouvam se za uplne stupidni dotaz. Ale RJ centralu je kde v aute?
Je to ta krabicka pod prihradkou u spolujezdce? diky moc. Nikde sem nenasel kde to vubec je. Jo a ptam se na E36 r.v. 1991
Napsal: čtv 04.09.2008 08:13
od jarda
FiliposII píše:Omlouvam se za uplne stupidni dotaz. Ale RJ centralu je kde v aute?
Je to ta krabicka pod prihradkou u spolujezdce? diky moc. Nikde sem nenasel kde to vubec je. Jo a ptam se na E36 r.v. 1991
je to krabička v prostoru pod kastlíkem spolujezdce uplně uplně vpravo u kola, má tři konektory zespoda a aby ses k ní pořádně dostal musíš odšroubovat řídící jednotku ABS.
Je to A30 na tomhle obrázku:
