Stránka 2 z 4
Napsal: ned 12.10.2008 20:11
od Pete
Francis píše:Stejné je vrtání = průměr pístu (válce), stejné je těsnění pod hlavu na 323i / 325i / 328i (M50 a M52)
2,5 ma jen jinej zdvih, myslim neco kolem 75
2,8 ma identické hodnoty zdvihu a vrtání, tuším 84
Napsal: ned 12.10.2008 20:20
od Francis
M50B25 i M52B25 mají vrtání 84 a zdvih 75
M52B28 má vrtání 84 a zdvih 84
zdroje třeba:
http://www.unixnerd.demon.co.uk/enumber.html
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... 134/03.jpg
vem do ruky slovník: (EN - DE - CZ)
bore = bohrung = vrtání
stroke = hub = zdvih
Napsal: úte 14.10.2008 20:54
od Z3M
Ahoj delal jsem tuning na rj motoru mam potahnutou palivovou mapu a zvysene max ot. auto se vytaci dle rozumu az pres cervene pole ! kdyby jste neco chteli tak muzete na
ksobek@seznam.cz
Napsal: čtv 16.10.2008 00:08
od LUBEC
LUBEC píše:tahle přestavba je nemožná protože 2,8 oproti 2,5 má o 9mm větší vrtání a né zdvih
bral sem informace z manuálu na E39 a tam je to napsáno takhle
Napsal: čtv 16.10.2008 09:31
od Francis
Tak to asi překladatel nebyl automobilista a přehodil kolonky vrtání a zdvih. Nikdo není dokonalý. Reklamuj to u prodejce

Napsal: úte 21.10.2008 22:43
od Totic
Jak udělat z motoru o obsahu 2,5l -> obsah 2,8l fakt nevim (?)..
Ale zajímalo by mě, jak do motoru M52 2,5l (323i) dostat oněch 192 koní, co má M50 2,5l (325i).
M52 má lepší krouťák, ale proč má jen 170 koňů ?
Napsal: úte 21.10.2008 23:00
od CZAirwolf
Totic píše:Jak udělat z motoru o obsahu 2,5l -> obsah 2,8l fakt nevim (?)..
Ale zajímalo by mě, jak do motoru M52 2,5l (323i) dostat oněch 192 koní, co má M50 2,5l (325i).
M52 má lepší krouťák, ale proč má jen 170 koňů ?
Protoze nemecko a jejich pojisteni dle vykonu. No treba FXova 323 ma tech 192 koni taky snad, zalezi na motoru...jinak vetsinou se upravuje tim, ze se da sani z M50 2.5 na M52 motor.
Napsal: stř 22.10.2008 16:52
od Totic
CZAirwolf píše:Totic píše:Jak udělat z motoru o obsahu 2,5l -> obsah 2,8l fakt nevim (?)..
Ale zajímalo by mě, jak do motoru M52 2,5l (323i) dostat oněch 192 koní, co má M50 2,5l (325i).
M52 má lepší krouťák, ale proč má jen 170 koňů ?
Protoze nemecko a jejich pojisteni dle vykonu. No treba FXova 323 ma tech 192 koni taky snad, zalezi na motoru...jinak vetsinou se upravuje tim, ze se da sani z M50 2.5 na M52 motor.
Ajo dík, to zní zajímavě.
Napsal: čtv 23.10.2008 11:44
od radims
Pokud máš jednoduchý vanos a ŘJ Bosch, nabízím čip od RDI za zbytkovou cenu.
Napsal: čtv 23.10.2008 21:36
od paveld
radims píše:Pokud máš jednoduchý vanos a ŘJ Bosch, nabízím čip od RDI za zbytkovou cenu.
Kolik za ni? A co mi zlepsi? A na kterej motor je?
Napsal: pát 04.05.2012 07:43
od JaraX
má tu někdo zkušenosti s tuningem těchto motorů?
potřebuju co nejlevnější zvýšit výkon dvou aut
M52 323i (auto ma supersprint výfuk) ted ještě dáme M50 sání
a M52 328i v serii, tam dáme asi taky sání z M50,akorat je tam seriovej výfuk, tam to bude chtít si taky pohrát.
nějaké nápady? zkušenosti?
Napsal: pát 04.05.2012 07:50
od MattyX
Dbilas Vačky , Dbilas svody , upravena mapa - 240ps, 260nm - 325i vanos

jinak každej 1kůn cca 1000kč + práce

Napsal: pát 04.05.2012 07:55
od JaraX
no to je trošku drahy, na to že sani koupím za 2ku a je to 20 koní

Napsal: pát 04.05.2012 08:05
od MattyX
to mas odbrzdenych 20koni jen saním bez uprav nebo veris tem kecalistům tady ?

koně stojí peníze , 1000kč za 1ps je pri vsech upravach tak nejak vychazi

Napsal: pát 04.05.2012 08:17
od JaraX
tak to třeba bude jen 10ps, ale furt je to 1ps za 200kč, navíc proč by měla jinak M50B25 o tolik větší vykon jak M52B25 a přehrat si soft v jednotce je to poslední, vačky pokud vím sou stejny, vstřiky sou stejny. apod
Napsal: pát 04.05.2012 08:54
od Jamall
nechat vyčistit trisky to taky jednoho vola po těch létech přidá
Napsal: pát 04.05.2012 08:57
od balda88
né každý kůň navíc stojí hned 1000,- Motorář mi řikal, že sáním a výfukem jsou koně "zadarmo" ale, že další šáhnutí do motoru je 1kůň za 1000,- Ve své S14B20 jsem měl cca 221koní a za cca 70tis. včetně práce, karbon sání atd. řekl, že může garantovat 260koní a třeba i víc, v té částce je komplet překontrolování motoru a další věci. Bavil jsem se s nim i o 310koní a bylo mi řečeno, že do těch + - 260 koní je to vcelku sranda, nad 260koní by kůň zž vyšel třeba na 2000,-
Napsal: pát 04.05.2012 09:17
od JaraX
Jamall píše:nechat vyčistit trisky to taky jednoho vola po těch létech přidá
to udělam jak budu dělat sani, sobě jsem si je čistil ultrazvukem a pomohlo to, tak to dělam ted zakaznikum automaticky
Napsal: pát 04.05.2012 09:19
od JaraX
balda88 píše:né každý kůň navíc stojí hned 1000,- Motorář mi řikal, že sáním a výfukem jsou koně "zadarmo" ale, že další šáhnutí do motoru je 1kůň za 1000,- Ve své S14B20 jsem měl cca 221koní a za cca 70tis. včetně práce, karbon sání atd. řekl, že může garantovat 260koní a třeba i víc, v té částce je komplet překontrolování motoru a další věci. Bavil jsem se s nim i o 310koní a bylo mi řečeno, že do těch + - 260 koní je to vcelku sranda, nad 260koní by kůň zž vyšel třeba na 2000,-
s tímdle přesně souhlasím, že základních par koní na víc je levných, viz třeba to sání nebo výfuk, kterej navíc dělá i slušny placebo.
Napsal: pát 04.05.2012 10:02
od j3ykobim
nejlevnější poník na 323i je prý odstranění vložky pro průtok vzduchu v airboxu
Plánuju to testnout, jen se mi nechce ničit nádech na brzdu když mám novej, vrrr
http://www.brazeauracing.com/airbox.htm