Stránka 2 z 2
Napsal: pon 10.11.2008 12:42
od jj
Další poznatek.
Jel jsem teď po D1 Praha - Brno a zpět. Výkon motoru zvadne téměř vždykdyž přijde kopec a já i za cenu větší spotřeby přidám plyn.
Zvadne, netáhne, podřadím na 5. nebo někdy i na 4. vytočím do 4000 otáček, zapumpuju plynem, a pomalu se to začne probírat.
Napsal: pon 10.11.2008 18:33
od Killca
to bude vaha hele, co jinyho by to delalo a v dnesni dobe je vaha trend a odchazi skoro kazdymu, hlavne na tech 320d (+jeste cerpadla), jeste ze mam zlaty iso, kde skoro neni co se podelat

Napsal: úte 25.11.2008 17:38
od Vlada8
ja bych se chtel pridat, psal jsem tu uz neco ohledne vahy vzduchu..., ale tento problem se zda byt me podobny. mam BMW i diesel teprve asi mesic, ale tusim, ze toto by se dit nemelo. Auto treba pri rozjezdu pri malo vytocene 2ce nema tah kolem 1800-2000tis/ot/min, pak sepne turbo, je hezky plynuly zatah tak 3300ot/min...pak je auto lenive...stejne tak pri vyssich rychlostech mi prijde, jako by turbo na chvilku vynechalo...
auto nekouri, turbo ma normalni zvuk...muze to take delat ta vaha????
Napsal: pát 05.12.2008 23:20
od jj
Tak a je to jasný. Po návštěvě
http://autopupik.cz/ jsem dostal finální rozřešení tohoto problému.
Nefunkční regulace turba = výměna turba
Bylo klukama z AutoPupik zjištěno dále, že teče olej i z IC, možná je olej i v sání, "zasranej" filtr před turbem.
Napsal: pon 08.12.2008 22:06
od Buwik
jj píše:Tak a je to jasný. Po návštěvě
http://autopupik.cz/ jsem dostal finální rozřešení tohoto problému.
Nefunkční regulace turba = výměna turba
Bylo klukama z AutoPupik zjištěno dále, že teče olej i z IC, možná je olej i v sání, "zasranej" filtr před turbem.
a sakra, tak to asi nemáš radost, už jsi zjištoval kolik a kde sehnat turbo? Řeším teď totiž podobný problém, mám 330xd a když jedu nad 100km/hod. tak kolem 105,110km/hod. tak je tam nějakých 1800-2000 otáček na pětku a auto začne lehce škubat, hlavně do kopce, když přidám, tak ještě škubne a pak tam hned skočí 2500otáček a táhne jak blázen, ale prostě kolem těch 1800-2200otáček to na pětku v tahu do kopce občas škubne. Tak možná taky turbo, nevím. Rád bych věděl, jak ti to dopadlo a kolik takové turbo stojí, nebo repas, nebo jak jsi to prostě vyřešil. Díky.
Napsal: pon 08.12.2008 22:57
od jj
Nejsem žádnej profík, na tvém místě bych si to nechal diagnostikovat u profíků, ať víš v čem to opravdu je, a jen tak do větru nehádáš čím to může bejt.
Ale nestahoval bych kalhoty, ve tvém případě to může bejt starej vzduchovej filtr, jukni na ten filtr před turbem, kontrola váhy vzduchu ....
Prvním krokem rozhodně napojení na diagnostiku, druhej krok nějaký šikovný mechanici, jako např AutoPupík, aby na to koukli a zjistili pravou příčinu problémů.
Jinak já ještě hledám varianty.
Nové turbo original zakoupené v BMW je 25 000,- bez DPH, repas je výměnou za kus 10 000,- - 15 000,-.
Napsal: pon 08.12.2008 23:00
od martilulin
Ja bychto videl na vahu,delalo mi to taky,jednou jela moc pekne,pak bylo skarede pocasi a vyla lina jak prase.Pak obcas skubla atd.Vycistil jsem vahu,byla jak hovado a filtr mel najet jeste 5tis do prohlidky a ten byl humu jiz od pohledu.Po vymene vse o.k
Napsal: ned 18.01.2009 12:05
od jj
Tak a je to vyřešené. Už zase jezdím.
Abych to uzavřel, opravdu to bylo turbem. Takže u Pupíků
http://www.autopupik.cz mi dali mojeho Bédu dokupy. Ve zkratce, repas turba, vyčištění IC a sání od oleje, výměna oleje, výměna oil separatoru, výměna olejového filtru.
Teď už zase jezdím jak "BMW člověk".
Vyjádření z repase turba:
Turbodmychadlo Garret, katalogové číslo TD 717478-6, výrobní číslo ....... Po připojení na zkušební stav bylo zjištěno přidření turba a nevyhovující plnící tlak bez možnosti jeho úpravy a správné funkce regulačního ventilu. Po demontáži bylo zjištěno opotřebení ložiskové sady a napečený karbon pod tepelným štítem. Turbo bylo kompletně vyčištěno, byla vyměněna ložisková sada a provedeno vyvážení turbodmychadla. Následně by vyměněn regulační ventil. Po přezkoušení je turbo plně funkční s předepsanými parametry dle technicko přejímacích pokynů výrobce turba.